Οι σπουδαίοι συγγραφείς content ξέρουν πώς να δημιουργούν πρόχειρες ιδέες σε ιστορίες που κάνουν το κοινό να θέλει να διαβάσει ή να παρακολουθήσει περισσότερα.
Οι ειδικευμένοι Marketers γνωρίζουν πώς να δημιουργούν περιεχόμενο σε ισχυρές καμπάνιες που αναγκάζουν το κοινό να δράσει. Η δουλειά σας απαιτεί αριστεία και για τα δύο – και ό,τι άλλο συνεπάγεται το Marketing και το Content Creation. Δεν είναι περίεργο που οι Content Marketers αναφέρουν ότι αισθάνονται πιεσμένοι και καταπονημένοι.
Οι πόροι σε αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις δυνατότητες Content της ομάδας σας, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν ελκυστικές ιστορίες επωνυμίας και να συντρίψουν τους στόχους Marketing του Brand σας.
Αφού προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και οδηγίες για να κάνετε όλες τις πτυχές του Content Creation Marketing πιο εύκολο στη διαχείριση και πιο πιθανό να πετύχετε.
-Καθιερώστε το Content Creation μοντέλο (ποιος θα δημιουργεί το περιεχόμενο)
Μπορείτε να συγκεντρώσετε τη δύναμη Content Creation της επωνυμίας με πολλούς τρόπους. Το καθένα προσφέρει ένα ξεχωριστό συμπλήρωμα πλεονεκτημάτων, μειονεκτημάτων και πρακτικών εκτιμήσεων. Για να προσδιορίσετε το καλύτερο μοντέλο δημιουργίας, σταθμίστε παράγοντες όπως η φύση της επιχείρησής σας, ο ανταγωνισμός περιεχομένου, η απαιτούμενη τεχνογνωσία και οι πόροι της ομάδας και του προϋπολογισμού.
Οι επιλογές περιλαμβάνουν ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα:
1.Πρόσληψη writers για μια in-house ομάδα: Εάν η επωνυμία σας δίνει υψηλή προτεραιότητα στη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, παράγει μεγάλο όγκο ή χρειάζεται περιεχόμενο για να γεμίσει ταυτόχρονα πολλά κανάλια και πλατφόρμες, το ταλέντο γραφής πλήρους απασχόλησης διευκολύνει τον έλεγχο της διαδικασίας.
2.Εξωτερική ανάθεση σε ελεύθερους επαγγελματίες ή άλλους ειδικούς: Μικρότερες επιχειρήσεις, startups επιχειρήσεις, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και άλλες εταιρείες που δεν είναι έτοιμες να επενδύσουν σε εκδοτικές δυνατότητες πλήρους κλίμακας μπορεί να προτιμούν να συνεργάζονται με ανεξάρτητους συγγραφείς (συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευμένων πρώην δημοσιογράφων) ή να συνεργάζονται με μια Content Agency ή άλλον πάροχο δημιουργικών υπηρεσιών.
3.Προσέλκυση εξωτερικών συντελεστών: Μια επιχείρηση B2B με μια ισχυρή, εγγεγραμμένη κοινότητα μπορεί να φέρει ηγέτες σκέψης του κλάδου για να γράφουν Blog άρθρα επισκεπτών στην πλατφόρμα πολυμέσων που ανήκει στην επωνυμία. Αυτοί οι συγγραφείς το κάνουν συχνά με αντάλλαγμα πολύτιμα backlinks για να αυξήσουν την απήχηση και την έκθεσή τους. Εάν η επιχείρησή σας εστιάζεται στο B2C, δώστε τη δυνατότητα στους ένθερμους θαυμαστές και τους οπαδούς σας –ή σχετικούς παράγοντες επιρροής– να υποβάλλουν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες για λογαριασμό της επωνυμίας σας.
-Ευθυγραμμίστε τη δημιουργία περιεχομένου με στρατηγικούς στόχους Η κοινοποίηση συναρπαστικών, χρήσιμων ιστοριών που θα λατρέψει το κοινό σας είναι ένας αξιοθαύμαστος στόχος. Φυσικά, ένας στρατηγικός σκοπός Marketing πρέπει να υποστηρίζει αυτό το φεστιβάλ αγάπης. Δουλεύοντας με τις σωστές μορφές και τύπους περιεχομένου, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού-στόχου σας. Είναι επίσης σημαντικό να τοποθετήσετε τις δημιουργίες περιεχομένου σας για να μεγιστοποιήσετε την αφοσίωση και τη μετατροπή. Διαφορετικά, περιστρέφετε τους τροχούς της μηχανής περιεχομένου χωρίς να έχετε ουσιαστική πρόσφυση. Η επίτευξη δημιουργικής και στρατηγικής ευθυγράμμισης είναι μια προσπάθεια από πάνω προς τα κάτω. Ας ξεκινήσουμε με την πρακτική και τακτική λήψη αποφάσεων που πρέπει να προκύψουν πριν γράψετε μια λέξη.
-Δημιουργήστε συναρπαστικές ιστορίες που το κοινό σας θα λατρέψει
Η επιτυχής δημιουργία περιεχομένου στο μάρκετινγκ απαιτεί περισσότερα από τα συνηθισμένα δημιουργικά ζητήματα - καθορισμό θεμάτων, δημιουργία ιδεών για ιστορία και διατήρηση υψηλής δημιουργικότητας και ποιότητας.
Το περιεχόμενό σας πρέπει να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα για την επικοινωνία των μοναδικών προοπτικών, των δυνατοτήτων και της πρότασης αξίας της επωνυμίας σας. Πρέπει επίσης να πει μια ιστορία που να έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας και να το πείσει να δράσει.