Web Design
Trends σχεδίασης με επίκεντρο τον πελάτη: Απλοί τρόποι για να δώσετε προτεραιότητα στους χρήστες του Website σας

Trends σχεδίασης ιστοσελίδων με επίκεντρο τον πελάτη: Απλοί τρόποι για να δώσετε προτεραιότητα στους

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, ένας υπέροχος ιστότοπος φτιάχνεται από κάτι περισσότερο από έναν όμορφο σχεδιασμό. Ναι, η αισθητική παίζει πραγματικά ρόλο στην ενθάρρυνση των επισκεπτών του Ιστού να μετατραπούν (ή να αντιληφθούν την επωνυμία σας ως αξιόπιστη και έγκυρη). Ωστόσο, εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι επίσης ικανός να προβλέψει και να καλύψει τις ανάγκες των χρηστών, οι πιθανότητές του να εξυπηρετήσει την επωνυμία σας μειώνονται σημαντικά.

Εδώ παίζει ρόλο η πελατοκεντρικότητα στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Σχεδιάζοντας έναν διαδικτυακό χώρο που βασίζεται στις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών-στόχων σας, μπορείτε να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα που να αποφέρει υψηλά ποσοστά μετατροπών, να κάνει τους αγοραστές σας να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές και, τελικά, να καλλιεργεί την πίστη των πελατών.

Και το καλύτερο πράγμα σχετικά με τον πελατοκεντρικό σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι ότι είναι εύκολα εφικτό με τη λήψη αποφάσεων σχεδιασμού που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη. Έτσι, εάν είστε έτοιμοι να κάνετε μικρές αλλαγές που έχουν πολλές δυνατότητες, αυτοί είναι οι απλοί τρόποι για να δώσετε προτεραιότητα στους χρήστες του ιστότοπού σας και στην εμπειρία περιήγησής τους.

1. Κατανοήστε το κοινό σας

Καθώς ξεκινάτε να εξερευνάτε στρατηγικές που θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε έναν πελατοκεντρικό ιστότοπο, πρέπει πρώτα να καθορίσετε ποιοι είναι οι πελάτες σας. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε και να κατανοήσετε πραγματικά το κοινό σας.

Δημιουργήστε προσωπικότητες πελατών και αγοραστών και δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο σύνολο οδηγιών σχετικά με τις ταυτότητες, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών-στόχων σας. Μόλις έχετε αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε αποφάσεις σχεδιασμού που ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχου σας, αντί να ακολουθείτε προαισθήσεις ή να αντιγράφετε την (δυνητικά λανθασμένη) προσέγγιση των ανταγωνιστών σας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.

Για παράδειγμα, κάτι τόσο απλό όπως η προσαρμογή της εικόνας του ήρωα και της πρότασης αξίας ώστε να ευθυγραμμίζονται με τις επιθυμίες του κοινού σας μπορεί να σας επιτρέψει να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή εμπειρία προσαρμοσμένη στους πιθανούς πελάτες σας.

2. Απλοποιήστε τη Μηχανική Μετατροπής σας

Γνωρίζατε ότι το 17% των διαδικτυακών αγοραστών εγκαταλείπουν τα καλάθια αγορών τους επειδή δεν έχουν την υπομονή να αντιμετωπίσουν μια μακρά/ περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς;

Αυτό είναι σωστό: το να ξεχάσετε το CX όταν σχεδιάζετε τους μηχανισμούς μετατροπής του ιστότοπού σας μπορεί να σας κοστίσει πολύ.

Ευτυχώς, η λύση είναι αρκετά απλή. Για να σχεδιάσετε έναν πελατοκεντρικό ιστότοπο που πραγματοποιεί μετατροπές, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να απλοποιήσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Εάν δεν είστε πεπεισμένοι ότι αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε, απλώς κάντε τα δικά σας μαθηματικά σχετικά με το τι ωφελεί περισσότερο την επιχείρησή σας.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, το υψηλότερο ποσοστό μετατροπής θα αντιπροσωπεύει μια πιο ελκυστική προοπτική. Και τα καλά νέα είναι ότι η απλοποίηση των μηχανισμών μετατροπής δεν χρειάζεται να είναι πολύ περίπλοκη.

3. Ενσωματώστε Third-Party Apps

Μια εξαιρετική λύση είναι η ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτων για να διευκολύνει τους επισκέπτες του Ιστού να μετατραπούν σε πελάτες. Βλέποντας ότι τόσο το Google Pay όσο και το Shop Pay επιτρέπουν στους αγοραστές να αποθηκεύουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους (και ακόμη και να τους δίνουν την επιλογή να πληρώνουν με δόσεις), μειώνουν σημαντικά το χρόνο μεταξύ ενός επισκέπτη ιστού που κάνει κλικ στο κουμπί "Check Out" και της ολοκλήρωσης της αγοράς. Μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις, η διαδικασία γίνεται μόνο με μια γρήγορη επαλήθευση. Αυτό ελαχιστοποιεί την τριβή και την πιθανότητα οι πιθανοί πελάτες να απομακρυνθούν από την αγορά.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε