Web Design
Τι είναι και γιατί είναι απαραίτητο Community Management;

Community Management: Τι είναι και γιατί είναι απαραίτητο;

Παρότι ζούμε μέσα σε μία ψηφιακή και συνδεδεμένη κοινωνία, αρκετοί αισθάνονται αποκομμένοι από τους άλλους. Αυτό ισχύει τόσο για τις προσωπικές σχέσεις όσο και για τις επιχειρηματικές σχέσεις, συγκεκριμένα μεταξύ των επιχειρήσεων και του κοινού τους, καθώς και των εταιριών και των υπαλλήλων τους.

Λοιπόν, τι είναι αυτό που τους κάνει να αισθάνονται αποσύνδεση από τους άλλους και τις εταιρείες με τις οποίες συναλλάσσονται;

Έλλειψη κοινότητας

Community Management είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας αυθεντικής κοινότητας μεταξύ των χρηστών, των εργαζομένων και των συνεργατών μιας επιχείρησης μέσω διαφόρων τύπων αλληλεπίδρασης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο μια εταιρεία χρησιμοποιεί ευκαιρίες (προσωπικά και διαδικτυακά) για να αλληλεπιδράσει με το κοινό της για να δημιουργήσει ένα δίκτυο στο οποίο μπορούν να συνδεθούν, να μοιραστούν και να αναπτυχθούν.

Μεταξύ άλλων σας επιτρέπει να λάβετε σχόλια και να συγκεντρώστε ιδέες από τους χρήστες και τα μέλη του κοινού σας μέσω πραγματικών συνομιλιών, να παρέχετε υποστήριξη σε μέλη του κοινού, followers και κοινό όταν τη χρειάζονται, να αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και του προϊόντος στο κοινό-στόχο σας, να μάθετε για το κοινό σας και τι θέλουν, περιμένουν και χρειάζονται όσον αφορά το περιεχόμενο, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη, να δημιουργήστε σχέσεις ένας προς έναν και ένας προς πολλούς μεταξύ των μελών του κοινού και της εταιρείας σας και να ενισχύστε τις αλληλεπιδράσεις, τα conversions και τις πωλήσεις χρηστών.

Πώς να χτίσετε μια στρατηγική Community Management

1. Επιλέξτε ένα κανάλι Social Media
Το πρώτο πράγμα που θα θέλετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το κανάλι Social Media στο οποίο θα διαχειρίζεστε την κοινότητά σας. Σκεφτείτε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου σας για να προσδιορίσετε την καλύτερη επιλογή για την εταιρεία σας — για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στο Snapchat εάν έχετε ένα νεαρό κοινό-στόχο.

2. Προσδιορίστε το κοινό σας.
Αφού επιλέξετε ένα κανάλι Social Media, προσδιορίστε το κοινό σας σε αυτήν την πλατφόρμα. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δείτε τον τύπο περιεχομένου με το οποίο αλληλεπιδρά το κοινό-στόχο σας στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, τι του αρέσει και τι περιμένει από τις εταιρείες παρόμοιες με τις δικές σας που ήδη ακολουθούν και με ποιους αλληλεπιδρούν αυτήν τη στιγμή.

3. Ρωτήστε το κοινό σας τι είδους περιεχόμενο θέλει να δει.
Εκτός από τον προσδιορισμό του κοινού σας, θα πρέπει επίσης να ρωτήσετε το κοινό σας τι θέλει να δει για να βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε και προωθείτε περιεχόμενο που είναι σχετικό με αυτό. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι θα είστε σε θέση να προσεγγίσετε το κοινό σας με περιεχόμενο κοινωνικών μέσων που θέλει και ενδιαφέρεται.

4. Βάλτε στόχους.
Όπως τα περισσότερα πράγματα στην επιχείρηση, ο καθορισμός εφικτών στόχων, καθώς και οι εκτενείς στόχοι, είναι ζωτικής σημασίας όταν εργάζεστε για να επιτύχετε τους διάφορους στόχους σας και να μετράτε την επιτυχία σας. Ωστόσο, εάν αναπτύσσετε μια εντελώς νέα στρατηγική ή αν δεν έχετε θέσει ποτέ στόχους σαν αυτούς που πρέπει να θέσετε για τη στρατηγική διαχείρισης της κοινότητας των Social Media, αυτή η εργασία μπορεί να φαίνεται δύσκολη.

Μην ξεχνάτε ότι βάση για να ξεκινήσετε αποτελεί φυσικά η κατασκευή ιστοσελίδας σας, μέσω της οποίας μπορείτε να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε