Web Design
Buzz Marketing σελίδων και eshop

Buzz Marketing σελίδων και eshop: τι είναι και πως μπορείτε να το εφαρμόσετε

Η digital εποχή επέτρεψε στους επαγγελματίες του Marketing να έχουν άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εκστρατείες Buzz Marketing. Κάθε προϊόν στοχεύει στη δημιουργία buzz, καθώς μπορεί να «βομβαρδίσει» τον χρήστη με εκθετικά περισσότερα μηνύματα Marketing από ό,τι είναι δυνατό με οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Το Buzz Marketing είναι μια τεχνική όπου οι προσπάθειες εστιάζονται στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων «από στόμα σε στόμα» για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Το Buzz Marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε είδους προώθηση eshop και σελίδων σχεδόν οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας που αξίζει τη διαφημιστική εκστρατεία.

Ποιες είναι οι κυριότερες στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την επιτυχή ανάπτυξη του Buzz Marketing;

1. Online καμπάνιες
Οι online καμπάνιες χρησιμοποιούν τα Social Media ως το κύριο μέσο δημιουργίας Buzz. Για να έχουν μετρήσιμο αποτέλεσμα στους χρήστες, οι σελίδες των Social Media πρέπει να έχουν σημαντικό αριθμό Followers. Η πρόκληση συναισθημάτων είναι ένας απίστευτος τρόπος χρήσης της διαδικτυακής έκθεσης. Στέλνει ένα εξατομικευμένο μήνυμα με το οποίο μπορεί να συνδεθεί ο καθένας και κάνει τους χρήστες να μιλούν συνέχεια για το προϊόν σας .

2. Offline καμπάνιες
Αυτές μπορεί να θεωρούνται «παλιάς σχολής», αλλά είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος Buzz Marketing. Μπορεί να επιδρά με πολλούς τρόπους, όπως εξυπηρέτηση κοινού, Εκδηλώσεις με χορηγίες εταιρείας , Offline διαφημίσεις κ.ο.κ. Το βασικό συστατικό πρέπει να είναι περιεχόμενο που προκαλεί έντονα συναισθήματα.

3. Συνεργαστείτε με Influencers
Οι Influencers είναι bloggers, vlogger ή διασημότητες που έχουν χιλιάδες Followers με μεγάλη επιρροή πάνω τους. Το κριτήριο του ποιος μπορεί να ονομαστεί influencer αλλάζει τακτικά. Όταν χρησιμοποιείτε το Ιnfluencer Μarketing για να δημιουργήσετε ένα Βuzz, αναπτύσσεται μια συμμετοχή όπου ένας blogger αναφέρει την εταιρεία σας πολλές φορές. Με την πάροδο του χρόνου, οι Followers αναρωτιούνται τι υπάρχει για να αγαπήσουν τόσο πολύ το brand σας και αρχίζουν να παρακολουθούν τα νέα της εταιρείας σας.

4. Δημιουργήστε ζήτηση
Η αύξηση της ζήτησης προϊόντων είναι μια καθολική πρόκληση που αντιμετωπίζουν όλες οι εταιρείες, αλλά είναι οι περιορισμένες εκδόσεις που τραβούν την προσοχή και αποκτούν την ιδιότητα του οικείου ονόματος. Η αποκλειστικότητα είναι εξαιρετικά ελκυστική, καθώς δημιουργεί την ψευδαίσθηση της δυνατότητας επιλογής στους χρήστες της. Οι εταιρίες που παράγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας εκμεταλλεύονται αυτή την ευκαιρία όλη την ώρα.

5. Αξιοποιήστε τη δύναμη του χιούμορ
Όταν ένας δυνητικός πελάτης βιώσει κάτι εκπληκτικό, πιθανότατα θα το μοιραστεί και θα δημιουργήσει ένα Buzz γύρω από αυτό. Οι εταιρείες μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν θόρυβο γύρω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, προσφέροντας στο κοινό τους κάτι αξιοσημείωτο. Το κοινό τείνει να μιλά ενστικτωδώς περισσότερο για ένα προϊόν όταν γνωρίζει περισσότερα για αυτό, έτσι λειτουργεί ουσιαστικά το Buzz Marketing.

Ωστόσο, αν θέλετε να δημιουργήσετε ακόμη περισσότερο «θόρυβο» γύρω από την εταιρεία σας, φροντίστε να προβείτε στη σωστή κατασκευή ιστοσελίδας για την εταιρεία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε