Web Design
Bounce Rate Ιστοσελίδων και Eshop

Bounce Rate Ιστοσελίδων και Eshop Τι σημαίνει και πώς μπορείτε να το αποφύγετε

Το Bounce Rate είναι το ποσοστό των επισκέψεων στο website που είναι περίοδοι σύνδεσης μιας σελίδας, με τον επισκέπτη να αποχωρεί χωρίς να δει δεύτερη σελίδα. Συνήθως χρησιμοποιείται ως μέτρηση του συνολικού Engagement ενός website.

Πώς μπορεί να υπολογιστεί;
Το Bounce Rate υπολογίζεται με τον συνολικό αριθμό επισκέψεων μιας σελίδας διαιρεμένο με τον συνολικό αριθμό καταχωρίσεων σε ένα website. Για παράδειγμα, εάν η αρχική σελίδα ενός eshop καταστήματος δέχεται 1.000 επισκέπτες κατά τη διάρκεια ενός μήνα και 500 από αυτούς τους επισκέπτες εγκαταλείπουν το website αφού δουν την αρχική σελίδα χωρίς να προχωρήσουν σε άλλες σελίδες, τότε το Bounce Rate της αρχικής σελίδας θα είναι 50%.

Σε ποιες τιμές πρέπει να κυμαίνεται ένα καλό Bounce Rate;
Τυπικά δεν μπορεί να οριστεί κάτι τέτοιο. Με περισσότερες από τέσσερα δισεκατομμύρια σελίδες στο Internet, είναι δύσκολο να γενικεύσουμε αυτήν τη μέτρηση, δεδομένης της μεγάλης ποικιλίας τύπων website και βιομηχανιών που στοχεύουν ένα τεράστιο και ποικίλο κοινό.

Πώς μπορείτε να μειώσετε Bounce Rate;

Analytics
Ένας τρόπος για να μειώσετε το Bounce Rate είναι φυσικά, να προβείτε αρχικά στην μέτρησή του. Το Google Analytics, για παράδειγμα θα μετρήσει έναν χρήστη ως "bounce", ακόμα κι αν ο χρήστης αφιερώνει σημαντικό χρόνο στη σελίδα και αλληλεπιδρά με στοιχεία στη σελίδα, εφόσον αυτός εγκαταλείψει το website χωρίς να δει άλλες σελίδες. Εκτός από τη μέτρηση, πρέπει να ορίσετε τι εστί bounce για την εταιρεία σας.

Content strategy
Εάν θέλετε να αυξήσετε το επίπεδο Engagement των χρηστών στο website σας, η πιο αποτελεσματική ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι να προσδιορίσετε και να επισημάνετε περιεχόμενο που πιστεύετε ότι θα τους αρέσει . Αφού προσδιορίσετε αυτό το περιεχόμενο χρησιμοποιώντας web analytics, μπορείτε να σχεδιάσετε το website σας έτσι ώστε το πιο ελκυστικό περιεχόμενο να εμφανίζεται ευδιάκριτα στο επάνω μέρος.

Website design & χρηστικότητα
Εκτός από την εμφάνιση του πιο δημοφιλούς και σχετικού περιεχομένου, μπορείτε επίσης να κάνετε βελτιώσεις στη σχεδίαση και τη χρηστικότητα του website για να το κάνετε πιο ελκυστικό για τους χρήστες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως η βελτίωση της ποιότητας των γραφικών, η χρήση καλής χρωματικής αντίθεσης και η τροποποίηση του μεγέθους της γραμματοσειράς και του διαστήματος ώστε το κείμενο να είναι πιο ευανάγνωστο και η βελτίωση των Call-To-Action στη σελίδα. Το website σας πρέπει να έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν αυτό που αναζητούν με όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ.

Marketing
Η σύγκριση του Bounce Rate ανά κανάλι (π.χ. οργανικό, επί πληρωμή, Social Media) θα σας βοηθήσει να δείτε εάν υπάρχουν προβλήματα με τις πηγές επισκεψιμότητάς σας, τα οποία θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι υπάρχει πρόβλημα υψηλότερα στο «ταξίδι του χρήστη». Εάν μια πλατφόρμα έχει υψηλότερο Bounce Rate από άλλα, αξίζει να επανεξετάσετε τις καμπάνιες Marketing ή τις προσπάθειές σας για αυτό το κανάλι

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, για να αξιολογήσουμε το Bounce Rate πρέπει να έχετε φροντίσει πρώτα για την κατασκευή επαγελματικού site σας. Μέσα από την ιστοσελίδα παραμένετε 24/7 διαθέσιμοι για το κοινό σας και μπορείτε να ξεχωρίσετε στον κόσμο του Internet.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε