Web Design
στρατηγική Marketing για την ιστοσελίδα σας

Βασικά βήματα για να χτίσετε την δική σας στρατηγική Marketing για την ιστοσελίδα σας

Η οικοδόμηση μιας ισχυρής στρατηγικής Marketing βρίσκεται στο θεμέλιο κάθε ακμάζουσας, ανταγωνιστικής επιχείρησης. Καθώς οι όροι μπορεί μερικές φορές να μπερδεύονται, ας διευκρινίσουμε πρώτα τι είναι μια στρατηγική Marketing. Αναφέρεται στο συνολικό σχέδιο ενός οργανισμού για την προσέλκυση χρηστών μέσω της επικοινωνίας των πλεονεκτημάτων της επιχείρησής τους και των βασικών διαφοροποιήσεων. Ποιες τακτικές πρόκειται να χρησιμοποιήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας και να εφαρμόσετε τη στρατηγική σας;

Ξεκινήστε μια ανάλυση SWOT

Ξεκινήστε εκτελώντας μια ανάλυση SWOT για να εντοπίσετε τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές της επιχείρησής σας. Είναι στην πραγματικότητα μια ομαδική άσκηση, ζωτικής σημασίας για τη διαδικασία προγραμματισμού σας, καθώς θα ενημερώσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλα τα ακόλουθα βασικά βήματα που περιγράφονται παρακάτω. Για να καλύψετε διαφορετικές προοπτικές, ζητήστε όσο το δυνατόν περισσότερους συναδέλφους να συνεισφέρουν.

Υπολογίστε την πρόταση αξίας

Μια εξαιρετική στρατηγική Marketing προέρχεται από την πρόταση αξίας μιας εταιρείας, η οποία ενσωματώνει τα κύρια πλεονεκτήματά της (που προσδιορίζονται στην ανάλυση SWOT) και τις διαφοροποιήσεις της έναντι των ανταγωνιστών, σε αντίθεση με το να δημιουργείται από την αρχή.

Ο καθορισμός της πρότασης αξίας σας είναι πιθανώς το βήμα στο οποίο θα πρέπει να επενδύσετε περισσότερο χρόνο και πόρους, καθώς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες μετατροπής και τι θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά μεταξύ του κλεισίματος μιας πώλησης και της απώλειας της.

Καθορίστε τους στόχους της στρατηγικής Marketing

Οι οργανισμοί ορίζουν και κοινοποιούν τους στόχους τους χρησιμοποιώντας στόχους. Οι στόχοι καθορίζουν μετρήσιμα αποτελέσματα που θα επιτευχθούν μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και βοηθούν τα άτομα να αξιολογήσουν την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα μιας συγκεκριμένης στρατηγικής Marketing. Βοηθούν τους επαγγελματίες του Marketing να ευθυγραμμίσουν τις προσδοκίες και τα σχέδια, να συντονίσουν τις προσπάθειες και να θέσουν τις ομάδες υπεύθυνες για την επίτευξη αποτελεσμάτων.

Κατανοήστε το κοινό σας

Προκειμένου να ενσωματώσετε τις ανάγκες των χρηστών σας και να επιδιώξετε να λύσετε τα προβλήματά τους μέσω της στρατηγικής Marketing σας, πρέπει πρώτα να τις κατανοήσετε πλήρως. Στον χώρο του Marketing υπάρχει μια στρατηγική για την ουσιαστική ευθυγράμμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας εταιρείας με τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πιο πολύτιμων χρηστών της.

Καθορίστε τα χαρακτηριστικά κοινού σας

Οι περσόνες είναι φανταστικές, γενικευμένες αναπαραστάσεις των ιδανικών χρηστών σας. Βοηθούν τις εταιρείες να κατανοήσουν καλύτερα και να έρθουν πιο κοντά στο κοινό. Η διαδικασία δημιουργίας χαρακτηριστικών κοινού περιλαμβάνει τη συλλογή πληροφοριών από διαφορετικές πλατφόρμες, όπως αναλυτικά στοιχεία website, κανάλια Social Media, κριτικές κοινού, καθώς και πραγματικές συνομιλίες με υποψήφιους χρήστες.

Αναλύστε την αγορά και τους ανταγωνιστές σας

Μια έξυπνη στρατηγική Marketing μιας εταιρείας πρέπει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Αλλά για να φτάσετε σε αυτό το επίπεδο, πρέπει να έχετε ειδικές γνώσεις σχετικά με το τι συμβαίνει στην αγορά σας και πώς τα πάτε εσείς οι ανταγωνιστές: ποιοι είναι οι αγώνες τους; Ποια είναι τα αδύναμα σημεία τους;

Πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε τακτική, βασικό είναι η κατασκευή ιστοσελίδας σας μέσω της οποίας θα μπορέσετε να ηγηθείτε στον χώρο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε