Web Design
Ad Copy Marketing για τη σελίδα eshop σας

Ad Copy: Πώς να το αξιοποιήσετε στο Marketing για τη σελίδα eshop σας

Όσον αφορά το Marketing και τις πωλήσεις, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζετε την έννοια και τη σημασία του ad copy. Χωρίς να κατανοήσετε πρώτα αυτό, το eshop και η επιχείρησή σας θα χάσει προοπτικές και πωλήσεις, ενώ υπάρχει κίνδυνος να αντιμετωπίσετε πολύ χαμηλότερα ποσοστά conversions και τα κέρδη σας να μειωθούν. Στην πραγματικότητα, το να μην γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιήσετε το ad copy θα μπορούσε να προκαλέσει την αποτυχία της επιχείρησής σας.

Ωστόσο, εάν μάθετε να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά το ad copy, θα αυξήσετε την εμβέλεια και τις δυνατότητες της επιχείρησής σας, θα έχετε μεγαλύτερη επιτυχία και θα διευρύνετε το κοινό σας.

Πρόκειται λοιπόν για ένα πολύ συγκεκριμένο τύπο περιεχομένου και έχει σχεδιαστεί για να κάνει τον αναγνώστη να απαντήσει ή να αναλάβει δράση. Σε ένα τυπικό περιβάλλον πωλήσεων, οι πωλητές αφιερώνουν αρκετά λεπτά έως αρκετές ώρες απαντώντας σε ερωτήσεις υποψηφίων χρηστών και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες τους. Χωρίς αυτή την αλληλεπίδραση, πολλές από τις ενστάσεις του κοινού θα έμεναν αναπάντητες. Εάν κάποιος χρήστης έχει αναπάντητα ερωτήματα ή αντιρρήσεις, δεν θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία.

Με άλλα λόγια το ad copy είναι ένα κείμενο που αντιμετωπίζει τις πιθανές αντιρρήσεις που μπορεί να έχει ένας χρήστης, το οποίο υπογραμμίζει τα βασικά χαρακτηριστικά και τα οφέλη που θα λάβει κάνοντας μια αγορά. Στόχος του είναι να αυξήσει τα κέρδη και τα ποσοστά των conversions, μέθοδος που αποτελεί την πιο αποτελεσματική για την αύξηση της κερδοφορίας μιας επιχείρησης.

Τo αποτελεσματικό ad copy  είναι εύκολο να εντοπιστεί και θα «ανοίξει» με μια ισχυρή επικεφαλίδα. Ο τίτλος είτε θα προσελκύσει έναν φόβο ή επιθυμία, είτε θα προκαλέσει την περιέργεια του αναγνώστη. Ο στόχος του τίτλου είναι να τους εμπνεύσει να διαβάσουν το υπόλοιπο copy.

Το σωστά γραμμένο ad copy θα απευθύνεται τόσο λογικά όσο και συναισθηματικά σε έναν χρήστη που θα ήθελε να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να λαμβάνονται υπόψη οι βασικοί κινητήριοι παράγοντες του χρήστη κατά τη σύνταξη ενός copy.

Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι ad copy:  Αφενός το γραπτό ad copy, το οποίο είναι το τυπικό κείμενο πώλησης, αφετέρου το video copy, το οποίο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές. Ουσιαστικά το video ad copy περιλαμβάνει ένα άτομο που εξηγεί προφορικά, με πολλή ενέργεια, όλα όσα θα καλυφθούν σε ένα τυπικό γραπτό ad copy.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εκτός από το ad copy, σημαντικό για την μεγιστοποίηση των πωλήσεών σας είναι και η κατασκευή - προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε