Web Design
επεξεργαστείτε το περιεχόμενό του site ή του eshop σας

Από πού να ξεκινήσετε όταν είναι ώρα να επεξεργαστείτε το περιεχόμενό του site ή του eshop σας

Αφού έχετε προβεί στην κατασκευή του site σας, το περιεχόμενο που λειτουργεί για την επιχείρησή σας δεν είναι μόνο σαφές, ακριβές και εκπαιδευτικό, αλλά παρέχει επίσης πληροφορίες για τις αξίες σας. Και αν δεν περιέχει πτυχές που το κάνουν αξέχαστο, δεν πρόκειται να λειτουργήσει.

Φυσικά, το αξέχαστο περιεχόμενο δεν οδηγεί αυτόματα σε conversions. Αλλά το περιεχόμενο που μπορεί να ξεχαστεί ισοδυναμεί με χρόνο και ενέργεια που ξοδεύετε σε εργασία που δεν φέρνει τους υποψήφιους χρήστες πιο κοντά στην πραγματοποίηση αγορών.

Το αξέχαστο περιεχόμενο έχει αντίκτυπο στη ζωή των μελών του κοινού σας… και όταν είναι έτοιμα να αγοράσουν κάτι που προσφέρετε, το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα είναι η μόνη λογική επιλογή. Έτσι, η επεξεργασία περιεχομένου αναθεωρεί ένα άρθρο σε μια κερδοφόρα παρουσίαση, αλλά από πού ξεκινάτε;

1. Εντοπίστε τον στόχο σας
Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να εξασκηθείτε όταν μαθαίνετε πώς να γράφετε μια καλή ανάρτηση blog; Θα πρέπει να μπορείτε να αναφέρετε συνοπτικά γιατί πρόκειται να δημοσιεύσετε το κομμάτι του περιεχομένου που επεξεργάζεστε. Ανατρέξτε στο content calendar σας για να προσδιορίσετε πώς το άρθρο εξυπηρετεί τόσο το κοινό σας όσο και την επιχείρησή σας.

2. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
Όταν έχετε έναν στόχο στο μυαλό σας για ένα συγκεκριμένο κομμάτι περιεχομένου, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι και άλλα άτομα στη θέση σας μπορεί να έχουν τον ίδιο στόχο για ένα κομμάτι περιεχομένου που δημιουργούν. Θα πρέπει να σας οδηγήσει να εμφυσήσετε το περιεχόμενό σας με όλες τις ειδικές ιδιότητες που μόνο εσείς μπορείτε να παρέχετε. Αναζητήστε δημιουργικούς τρόπους για να δείξετε γιατί το website της επιχείρησής σας είναι ο καλύτερος πόρος.

3. Επεξεργαστείτε και αποθηκεύστε τις ιδέες σας
Το πλαίσιο παίζει τεράστιο ρόλο όταν προσδιορίζεται τι είναι ή δεν είναι υπερβολικό κείμενο που στερείται αξίας. Το κόλπο είναι να αναγνωρίζουμε πότε οι πληροφορίες υπερβαίνουν το πεδίο εφαρμογής μιας ανάρτησης. Mια αστεία ή συγκινητική ιστορία, μπορεί να ταιριάζουν τέλεια σε άλλο άρθρο ή σειρά περιεχομένου. Μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε όλα τα άρθρα σε αρχεία απλού κειμένου και όταν επανεξετάσετε αυτές τις ενότητες αργότερα, μερικές φορές μπορεί να βρείτε εξαιρετικές προτάσεις για μελλοντικά άρθρα ή ακόμα και αναρτήσεις ιδεών.

4. Βελτιώστε παρόμοιες προτάσεις
Συχνά χρειάζεται να αναλύσετε ένα σημείο για να εκφραστείτε ξεκάθαρα, αλλά ένα πράγμα που κάνει τους συντάκτες να τρελαίνονται είναι να εντοπίσετε δύο προτάσεις που επαναλαμβάνουν τις ίδιες ακριβώς πληροφορίες. Οι λέξεις στις προτάσεις μπορεί να είναι διαφορετικές, αλλά ο συγγραφέας δεν αποκαλύπτει τίποτα καινούργιο. Όταν επεξεργάζεστε τη δική σας γραφή, χρειάζεται εξάσκηση για να αναγνωρίσετε κοινά γραμματικά λάθη, καθώς και τις περιοχές όπου έχετε επαναλάβει τον εαυτό σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε