Web Design
Content Marketing E-shop / Ιστοσελίδων

Content Marketing E-shop / Ιστοσελίδων: Πώς να τραβήξετε την προσοχή του αναγνώστη σας

Tο πώς να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα Content Marketing. Γιατί; Ανεξάρτητα από το πόσο λαμπρές είναι οι ιδέες σας, δεν μπορείτε καν να τις προσφέρετε στην υποψήφια εταιρεία σας, αν δεν την έχετε κάνει πρώτα να κοιτάξει προς την κατεύθυνση σας.

Πρέπει να τραβήξετε την προσοχή του υποψήφιου χρήστη σας για να μπορέσετε να τον μετατρέψετε σε αναγνώστη, να του πείτε πόσο υπέροχοι είστε ή να της πουλήσετε κάτι. Ο αναγνώστης σας δεν μπορεί να δώσει προσοχή σε όλα. Ο εγκέφαλος πρέπει να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένες πληροφορίες. Το μυαλό του αναγνώστη σας είναι πολύ επιλεκτικό. Πρέπει λοιπόν να τους δώσουμε έναν λόγο να προσέχουν το περιεχόμενό μας αντί για οτιδήποτε άλλο εκεί έξω θα μπορούσαν να ακούσουν.

Υπάρχουν πολλά εμπόδια στο δρόμο για να κερδίσετε την προσοχή του αναγνώστη σας. Ακόμα κι αν έχετε το καλύτερο προϊόν, υπηρεσία ή πληροφορίες στον πλανήτη, εξακολουθείτε να είναι δύσκολο να κάνετε τους χρήστες να σας δώσουν την ώρα της ημέρας. Ένα εμπόδιο μπορεί να είναι ο αυξημένος ανταγωνισμός, για το λόγο αυτό δεν αρκεί πια μόνο η κατασκευή ιστοσελίδας.

Πώς μπορείτε λοιπόν να κερδίσετε την προσοχή των αναγνωστών;

1. Τραβήξτε την προσοχή του αναγνώστη στην πρώτη πρόταση
Η πρώτη πρόταση ενός άρθρου είναι σχεδόν σαν υπότιτλος, γιατί έχει παρόμοια δουλειά. Εάν ο τίτλος σας κέντρισε το ενδιαφέρον ενός αναγνώστη, αυτή η πρώτη πρόταση πρέπει να διατηρήσει αυτό το ενδιαφέρον.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα σημεία αδυναμίας των αναγνωστών σας, ώστε να μπορείτε να τα ενσωματώσετε τόσο στην επικεφαλίδα όσο και στις αρχικές παραγράφους σας. Αντί να οδηγείτε με γενικές πληροφορίες που θα έβρισκαν σε οποιοδήποτε άρθρο, επισημάνετε μια πτυχή του περιεχομένου σας που το κάνει ασυνήθιστο ή διαφορετικό.

2. Βοηθήστε τους να δουν αυτό που βλέπετε
Μπορεί να εστιάζετε στον εαυτό σας όταν δημιουργείτε μηνύματα για την επιχείρησή σας, νομίζοντας ότι όλοι βλέπουν τα πράγματα όπως τα βλέπετε εσείς. Αλλά δεν το κάνουν. Οι χρήστες δεν θα σας «ακούσουν» ούτε θα δώσουν προσοχή, μέχρι να αντιληφθούν αυτό που αντιλαμβάνεστε. Βοηθήστε τους να δουν αυτό που βλέπετε, χρησιμοποιώντας αφήγηση, περιγραφή, προσωπικές εμπειρίες κ.ο.κ.

3. Κάντε το προσωπικό
Όταν κάνετε τα κείμενά σας προσωπικά, τα κάνετε σημαντικά. Ενδιαφέρουσες ή αντιληπτικά σημαντικές πληροφορίες μπορούν να τραβήξουν την προσοχή, να φέρουν σαφήνεια και να τις βοηθήσουν να ξεπεράσουν την ευαισθητοποίηση του υποψήφιου χρήστη σας.

4. Χρησιμοποιήστε το συναίσθημα
Το συναίσθημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φέρετε σαφήνεια στα επαγγελματικά σας μηνύματα, ενώ τα κάνετε προσωπικά. Το συναίσθημα έρχεται επίσης με το τριπλό μπόνους της προσθήκης σαφήνειας, δίνοντας στους χρήστες έναν λόγο να μιλήσουν για εσάς και την επιχείρησή σας και ενεργοποιώντας τα κυκλώματα στον εγκέφαλο που ενεργοποιούν τη συμπεριφορά και τις αποφάσεις — τα συναισθηματικά οφέλη είναι πολύ καλύτερα από τη λογική.

Αυτοί ήταν μερικοί από τους τρόπους που μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Να θυμάστε ότι με αυτούς τους τρόπους δεν τραβάτε μόνο την προσοχή των αναγνωστών, αλλά έτσι δημιουργείτε το κοινό που χτίζει την επιχείρησή σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε