Το μάρκετινγκ περιεχομένου βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για Social Media, Blogs, Email, βίντεο, Podcast ή οποιαδήποτε άλλη μορφή, το να κάνετε το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει είναι το κλειδί για την επιτυχία στον διαδικτυακό χώρο.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αποτελεσματικό είτε θέλετε να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας είτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Με το πόσο σημαντικό είναι για την επιτυχία, είναι απαραίτητη η συνεχής βελτίωση για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Ακολουθούν μερικές μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε σήμερα, οι οποίες θα κάνουν μεγάλη διαφορά στις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
1. Μαζική Δημιουργία του Περιεχομένου σας
Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι εξαντλητική. Πρέπει να βρείτε νέες ιδέες, να βρείτε τον καλύτερο τρόπο για να τις εφαρμόσετε και στη συνέχεια να δημιουργήσετε το ίδιο το περιεχόμενο. Επιλέγοντας μία φορά για να δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας και ομαδοποιώντας το ταυτόχρονα, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και ενέργεια. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να εργαστείτε σε όλα όσα θα χρειαστείτε για την επόμενη ή δύο εβδομάδες και δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για τη δημιουργικότητα κάθε μέρα.
Το κλειδί για να λειτουργήσει αυτό για εσάς είναι ο προγραμματισμός. Δημιουργώντας ένα ημερολόγιο περιεχομένου, έχετε μια οδηγία για να σας δείξει τι ακριβώς να δημιουργήσετε. Μόλις ρίξετε τους δημιουργικούς σας χυμούς, θα έχετε πολύ πιο εύκολο χρόνο να σχεδιάσετε πολλά διαφορετικά κομμάτια περιεχομένου για να ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Την υπόλοιπη εβδομάδα, μπορείτε να καθίσετε και να ανεβάζετε τα posts. Ένα παράδειγμα θα ήταν να γράψετε όλα τα καλοκαιρινά σας άρθρα σε μια μέρα και μετά μπορείτε να τα δημοσιεύσετε όλο το καλοκαίρι αντί να χρειάζεται να γράφετε ένα νέο κάθε εβδομάδα.
Θα μπορούσατε επίσης να το κάνετε αυτό με διαφημιστικά email οποιοδήποτε άλλο αντίγραφο πρέπει να γράψετε. Μην ξεχνάτε τις αναρτήσεις στα Social Media, οι οποίες μπορούν επίσης να προγραμματιστούν εκ των προτέρων.
Να γνωρίζετε ότι η ευελιξία είναι απαραίτητη για να πετύχετε αυτή την τεχνική. Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να ελέγξετε τις αναρτήσεις σας προτού δημοσιευτούν για να βεβαιωθείτε ότι εξακολουθεί να ακολουθεί το σχέδιό σας και ότι εξακολουθεί να είναι σχετικό. Επιπλέον, εάν εφαρμόζετε τάσεις, θα πρέπει να βγουν νωρίς στο πρόγραμμα για να παραμείνουν επίκαιρες.
2. Χρησιμοποιήστε Templates
Αυτή είναι μια συμβουλή που θα κάνει μεγάλη διαφορά ιδιαίτερα στο περιεχόμενο των Social Media. Θα χρειαστεί λίγη αρχική δουλειά, αλλά μακροπρόθεσμα, αυτό θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο. Καθίστε και δημιουργήστε 5-10 templates για το περιεχόμενό σας. Αυτά τα templates πρέπει να αντικατοπτρίζουν έντονα την επωνυμία σας και να αντιπροσωπεύουν την εταιρεία σας. Το να είναι απλό είναι μια καλή ιδέα ώστε να είναι ευέλικτο και να μπορεί να ενημερώνεται εύκολα. Καθώς δημιουργείτε ομαδικά το περιεχόμενό σας, μπορείτε να συνδέσετε τις νέες πληροφορίες και να το κάνετε να φαίνεται γυαλιστερό χωρίς να χρειάζεται να επανεφεύρετε τον τροχό. Αυτό μπορεί επίσης να βοηθήσει με την επωνυμία, καθώς όλες οι αναρτήσεις σας θα έχουν παρόμοια εμφάνιση με αυτές. Το κοινό σας θα αρχίσει να σας παρατηρεί και θα αναγνωρίζει τις αναρτήσεις σας στη ροή του, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και να είστε πιο αποτελεσματικοί.
3. Διορθώστε τη γραφή σας
Μερικές φορές, σε μια προσπάθεια να επιδείξουμε την τεχνογνωσία μας, οι έμποροι τείνουν να χρησιμοποιούν μεγάλες λέξεις ορολογίας. Αυτό έχει στην πραγματικότητα το αντίθετο αποτέλεσμα στο κοινό μας. Το να μπορείτε να εξηγήσετε τα πράγματα με απλό και συνοπτικό τρόπο είναι το κλειδί για τη μετατροπή των πωλήσεων. Το να μιλάτε τη γλώσσα του κοινού σας είναι επίσης απαραίτητο για τη δημιουργία μιας σύνδεσης. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι γράφοντας για το πώς μιλάτε. Αποφύγετε την υπερβολικά επίσημη γλώσσα που δεν είναι συνομιλητική. Προτιμήστε έναν φιλικό τόνο που προκαλεί σχέσεις.
Ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι στους ανθρώπους αρέσει να ακούν ιστορίες. Τραβάει την προσοχή. Οτιδήποτε προσπαθείτε να πείτε, θα πρέπει να προσπαθήσετε να το διαμορφώσετε με αρχή, μέση και τέλος, αλλά και να συμπεριλάβετε άλλα στοιχεία όπως έναν ήρωα της ιστορίας (συνήθως τον πελάτη ή την επωνυμία σας) και ένα πρόβλημα που χρειάζεται να λυθούν (τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς/τι παρέχετε). Η μορφοποίηση του γραπτού σας με αυτόν τον τρόπο το κάνει πιο ελκυστικό και ενθαρρύνει το κοινό σας να διαβάσει μέχρι το τέλος.
Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για οποιαδήποτε καμπάνια Digital Marketing είναι η κατασκευή του site σας.