Web Design
γράψτε ελκυστικό περιεχόμενο στο website σας

9 Tips για να γράψετε ελκυστικό περιεχόμενο στο website σας που θα λατρέψει το κοινό σας

Αφού έχετε φροντίσει για την κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας σας, Η συγγραφή ελκυστικού περιεχομένου είναι απαραίτητη για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα Inbound Marketing. Δεν πρόκειται απλώς για τη δημιουργία πολύ περιεχομένου που μπορεί να μην είναι υψηλής ποιότητας. Όλο το περιεχόμενο που δημιουργείτε πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, να έχει απήχηση στο κοινό σας, να απαντά σε μια ερώτηση και να βοηθά στην επίλυση μιας πρόκλησης.

Οι στόχοι για το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι η προσέλκυση του κοινού σας, η βελτίωση της κατάταξης SEO και η αύξηση της επισκεψιμότητας ή/και των δυνητικών πελατών. Όποιος κι αν είναι ο λόγος για τον οποίο έχετε έναν στοχευμένο ιστότοπο με ελκυστικό περιεχόμενο, είναι επιτακτική ανάγκη να το κάνετε σωστά.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να γράψετε περιεχόμενο που θα έχει απήχηση στο κοινό σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να κάνετε τους επισκέπτες σας να επιστρέψουν στο Website σας.

1.Χρησιμοποιήστε κεφαλίδες και υποκεφαλίδες

Η χρήση κεφαλίδων και υποκεφαλίδων είναι επωφελής για δύο λόγους. Πρώτον, οι κεφαλίδες και οι υποκεφαλίδες προσελκύουν τους αναγνώστες σας στις συγκεκριμένες περιοχές του περιεχομένου σας που θα τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Δεύτερον, οι κεφαλίδες και οι υποκεφαλίδες περιεχομένου διατηρούν το περιεχόμενό σας συντονισμένο και στοχευμένο σε όλο το κομμάτι περιεχομένου, είτε πρόκειται για Blog, eBook και άλλα.

2.Να είστε συνοπτικοί

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, θα πρέπει να διατηρείτε τα δεδομένα σας σύντομα, γλυκά και άμεσα. Οι εκτελεστικές προτάσεις ή τα δεδομένα που είναι υπερβολικά δεν είναι αποτελεσματικά ή ελκυστικά. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε αρκετές πληροφορίες στον αναγνώστη χωρίς να τον κατακλύσετε με πάρα πολύ περιεχόμενο ταυτόχρονα.

3.Συμπεριλάβετε γραφικά

Οι εικονογραφήσεις (εικόνες, ηχογραφήσεις,  περιγράμματα, γραφήματα κ.λπ.) είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να εξηγήσετε περαιτέρω το περιεχόμενό σας σε οπτική μορφή και να δώσετε στον αναγνώστη σας έναν άλλο τρόπο να αφομοιώσει το περιεχόμενό σας. Οι εικόνες και τα βίντεο συχνά βοηθούν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να περιγράψουν μια ιδέα ή μια ιδέα πολύ καλύτερα από ό,τι θα μπορούσατε μόνο με κείμενο.

4.Χρησιμοποιείστε λίστες

Οι αριθμημένες λίστες μπορούν να βοηθήσουν το κοινό σας να παραμείνει σε καλό δρόμο για να γνωρίζει πόσο περιεχόμενο έχει καταναλώσει και πόσο έχει ακόμα να διαβάσει. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρείτε τα δεδομένα σας οργανωμένα, έτοιμα για απομάκρυνση και εύκολη κοινή χρήση.

5.Χρησιμοποιήστε το Call-to-Actions

Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις του Blog σας και το άλλο περιεχόμενο περιλαμβάνουν παρότρυνση για δράση. Δώστε στον αναγνώστη σας ένα επόμενο βήμα ή μια ενέργεια που πρέπει να κάνει. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι η λήψη άλλου περιεχομένου ή ο προγραμματισμός μιας διαβούλευσης. Θέλετε πάντα να τους οδηγείτε προς την κατεύθυνση που θα ακολουθήσουν στο ταξίδι του αγοραστή σας.

6.Ελέγξτε ξανά τη δουλεία σας

Ακόμη και το εξαιρετικό περιεχόμενο μπορεί να είναι αναποτελεσματικό εάν υπάρχουν προβλήματα ορθογραφίας και γραμματικής. Προσπαθήστε να ζητήσετε από άλλο άτομο να ελέγξει την εργασία σας, ώστε να προσέξετε ξανά το περιεχόμενό σας πριν δημοσιευτεί.

7.Εστιάστε στο κοινό-στόχο σας

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εστιάζει στο κοινό που θέλετε να στοχεύσετε. Σκεφτείτε τους στόχους του κοινού-στόχου σας, τις προκλήσεις και τα προβλήματα που προσπαθούν να λύσουν. Πάντα να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας προσελκύει αυτά τα άτομα και βοηθά να απαντηθούν οι ερωτήσεις τους και να στοχεύσετε τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

8.Μορφοποιήστε σοφά

Τακτοποιήστε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να είναι απλό στην ανάγνωση, την παρακολούθηση και την κατανόηση. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αρκετό λευκό χώρο σε όλο το περιεχόμενο, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να παραμείνει συγκεντρωμένος στα σημαντικά σημεία. Και όπου είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε λίστες και κεφαλίδες για να διατηρείτε τις πληροφορίες σας ευανάγνωστες και να τις μεταφέρετε στο κοινό σας. Η μορφοποίηση μπορεί να κάνει τη διαφορά!

9.Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά είναι κρίσιμες για τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησής σας και την οργανική επισκεψιμότητα. Βεβαιωθείτε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου εστιάζει σε μια λέξη-κλειδί-στόχο, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας γύρω από τον συγκεκριμένο όρο αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά στον τίτλο, το περιεχόμενο, τη διεύθυνση URL, τον τίτλο της σελίδας και τη μετα-περιγραφή για να μεγιστοποιήσετε το όφελος για το SEO.

Η σύνταξη ελκυστικού περιεχομένου απαιτεί χρόνο για να τελειοποιηθεί και πάντα θα υπάρχουν συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Εάν χρειάζεστε κάποια πρόσθετη καθοδήγηση, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να παρακολουθήσετε ένα μάθημα συγγραφής περιεχομένου για βασικές γνώσεις και εμπειρία. Να σκέφτεστε πάντα το κοινό σας, την ποιότητα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, τη μορφοποίηση και άλλους τρόπους για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας και να κρατήσετε τον αναγνώστη αφοσιωμένο στα θέματά σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε