Web Design
6 Κοινά λάθη Content Marketing και πώς να τα αποφύγετε

6 Κοινά λάθη Content Marketing και πώς να τα αποφύγετε

Όταν δημιουργείτε μια στρατηγική Content Marketing είναι πολύ πιθανό να κάνετε κάποια λάθη, ειδικά αν η επιχείρησή σας είναι καινούργια στον online κόσμο. Το Content Marketing αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές Marketing, καθώς εάν γίνει με επιτυχία μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σας νέους δυνητικούς πελάτες, να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά της και τελικά τις πωλήσεις της. 

Στη συνέχεια, θα ανακαλύψετε ποια είναι τα πιο κοινά λάθη που γίνονται στο Content Marketing και πώς να τα αποφύγετε.

Δεν δημοσιεύετε περιεχόμενο στο blog σας τακτικά

Κατά την κατασκευή ιστοσελίδων μέσα στα εκατομμύρια που υπάρχουν στον παγκόσμιο ιστό, περίπου 500 εκατομμύρια είναι blogs.

Η προσθήκη ενός blog στη στρατηγική σας Content Marketing έχει στην πραγματικότητα να προσφέρει πολλά οφέλη στην επιχείρησή σας. Πιο συγκεκριμένα:

  • Οργανική αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας 
  • Περιεχόμενο που μπορείτε να αξιοποιήσετε και για τα Social Media της επιχείρησής σας 
  • Υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης 

Εάν το blog σας δεν αποτελεί προτεραιότητα, πρέπει να γίνει. Προσαρμόστε τα blog posts στο ημερολόγιο προγραμματισμού του περιεχομένου σας, για να βεβαιωθείτε ότι θα συνεχίσετε να δημοσιεύετε με συνέπεια νέο περιεχόμενο.

Δεν αξιοποιείτε ευκαιρίες για Email Marketing

Μια επιτυχημένη καμπάνια Email Marketing μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια τεράστια βάση δυνητικών πελατών που μπορείτε να αξιοποιήσετε και να στοχεύσετε και για αύξηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό σας, αλλά και των πωλήσεών σας. 

Μπορείτε να βελτιώσετε το ποσοστό ανοίγματος των Email σας με:

  • Βελτιστοποίηση των email σας για κινητά
  • Προσθήκη πολλών CTA σε όλο το περιεχόμενό σας
  • Χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένα Social Media links
  • Γράφοντας συνοπτικά και ελκυστικά subject lines 

Δεν έχετε καλή απόδοση στα Social Media

Τα Social Media παρέχουν μια ποικιλία δωρεάν τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό, αλλά πολύ συχνά οι επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν πως να το κάνουν επιτυχώς. 

Με το να μην καταλαβαίνετε το κοινό σας, να μην δίνετε προσοχή στους ανταγωνιστές σας και να μην αλληλεπιδράτε με χρήστες, χάνετε πολλές ευκαιρίες. Ο προγραμματισμός αναρτήσεων στα Social Media επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικός, όπως και η αλληλεπίδραση του κοινού σας με το περιεχόμενό σας για να διασφαλίσετε ότι αυτό που δημοσιεύετε τους αρέσει.

Εάν δεν έχετε παρουσία στα Social Media, χρειάζεστε απαραίτητα μια. Εάν έχετε και δεν δημοσιεύετε με συνέπεια, είναι ώρα να ξεκινήσετε.

Δεν χρησιμοποιείτε πρακτικές SEO

Ο συνδυασμός συνεχώς εξελισσόμενων πρακτικών, αλλαγών αλγορίθμων και νέας AI τεχνολογίας παρουσιάζουν τις δικές τους προκλήσεις στον κόσμο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, αλλά χρειάζεται να ενημερώνεστε σχετικά με αυτά.

Αγνοώντας την δημιουργία σχετικού περιεχομένου, αποτυγχάνοντας να στοχεύσετε σε long tail keywords και δημιουργώντας περιεχόμενο που δεν ακολουθεί τα σημερινά ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του κοινού σας, χάνετε την ευκαιρία να βρεθείτε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και επομένως και την ευκαιρία να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας.

Δεν βελτιστοποιείτε το περιεχόμενο σας για κινητά 

Το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών online πλέον βρίσκεται κυρίως σε κινητές συσκευές. Με βάση αυτό το γεγονός, η επιλογή μη βελτιστοποίησης του website σας και του περιεχομένου σας για χρήστες κινητών είναι μοιραίο λάθος. Οι φορητές συσκευές έχουν αλλάξει εντελώς τους τρόπους σύνδεσης, συνομιλίας και αλληλεπίδρασης χρηστών και επιχειρήσεων.

Δεν λαμβάνετε υπόψη τα δεδομένα από την στρατηγική σας 

Εάν πρόκειται να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική Content Marketing υψηλής απόδοσης, ένα βασικό συστατικό της επιτυχίας είναι να λάβετε υπόψη δεδομένα της απόδοσης των προηγούμενων campaign σας.

Μελετήστε τις προηγούμενες καμπάνιες σας για να δείτε ποιες λειτούργησαν και ποιες απέτυχαν. Ποιες τάσεις παρατηρείτε; Ποια είναι η δημογραφική ανάλυση του κοινού σας; Ποιες πλατφόρμες σας
έδωσαν την υψηλότερη απόδοση επένδυσης; Με τι είδους περιεχόμενο ασχολήθηκαν περισσότερο οι χρήστες σας;

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε