Web Design
Social Media στρατηγική για το site σας

5 λόγοι που το Messaging πρέπει να γίνει μέρος της Social Media στρατηγική για το site σας

Το φαινόμενο του Social Media Messaging έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες, ειδικά από τον καιρό που άρχισε η πανδημία και σύμφωνα με έρευνα έως το 2023 πάνω από το 60% της εξυπηρέτησης πελατών θα επιτυγχάνεται μέσω digital καναλιών.
Πολλές εταιρείες έχουν εντάξει το Social Media Messaging στις στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών για να καλύψουν μια σειρά από ανάγκες χρηστών και Engagement. Εάν δεν έχετε εντάξει ακόμα στην καμπάνια σας αυτή τη στρατηγική, μπορεί να σας ενθαρρύνουν τα παρακάτω οφέλη.

Δείτε τον κόσμο μέσα από τα μάτια των χρηστών σας.

Ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι να συνδεθείτε με το κοινό σας στις πλατφόρμες με τις οποίες είναι ήδη εξοικειωμένοι: Social media, Social Messaging Apps και άλλα digital κανάλια. Κανείς δεν έχει χρόνο για τηλεφωνήματα ή ηχογραφημένα μηνύματα στη δεκαετία του 2020.


Δημιουργήστε ξεχωριστές στιγμές που θα ενισχύσουν το loyalty του κοινού σας
Η εταιρεία σας αναζητά πάντα νέους τρόπους για να κερδίσει την αφοσίωση των χρηστών και να τους διατηρήσει. Το να τραβήξετε την προσοχή του κοινού για αρκετό καιρό αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση.
Αντί για μεγάλες χειρονομίες, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μικρές ξεχωριστές στιγμές που έχουν μεγάλο αντίκτυπο. Για παράδειγμα, η παροχή προσωπικής εξυπηρέτησης στο κανάλι της επιλογής τους είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να εκπλήξετε το κοινό σας και να το διατηρήσετε για μια ζωή! Σύμφωνα με έρευνα σχεδόν το 80% των χρηστών λέει ότι η ταχύτητα, η παροχή βοήθειας από έμπειρο προσωπικό και η φιλική εξυπηρέτηση είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας θετικής εμπειρίας πελάτη.


Αναπτύξτε προσωπικές σχέσεις με το κοινό σας.
Μία από τις καλύτερες ευκαιρίες που παρέχουν τα Social Media είναι να προσεγγίσετε ακριβές κοινό με εξατομικευμένα μηνύματα. Ομοίως, το Social Media Messaging επιτρέπει στις εταιρείες να ενσωματώνουν δεδομένα χρηστών στην πλατφόρμα τους για να αναπτύξουν προσωπικές σχέσεις με το κοινό τους.


«Ξεκλειδώστε» τις πληροφορίες για να τις αξιοποιήσετε στις στρατηγικές πωλήσεων, Marketing, εξυπηρέτησης πελατών.
Όταν κατανοείτε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Social Marketing, να παρέχετε βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, να αλληλεπιδράσετε καλύτερα με το κοινό σας σας και να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα ή υπηρεσίες.Τα δεδομένα από τα Social Media και το Social Media Messaging μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς νιώθουν οι χρήστες για την εταιρεία σας. Το να κατανοήσετε πώς νιώθουν οι σας βοηθά να διατηρήσετε τις προσπάθειες Marketing και ανάπτυξης προϊόντων σε καλό δρόμο.


Δημιουργήστε ομάδες για επιτυχία
Τα Social Media και η εξυπηρέτηση πελατών είναι η πρώτη γραμμή της επιχείρησής σας. Εκεί δημιουργείτε αφοσίωση(loyalty), διαχειρίζεστε κρίσεις ή απλώς προσπαθείτε να βεβαιωθείτε ότι κάθε ανάγκη του χρήστη καλύπτεται εγκαίρως.


Η ένταξη του Social Messaging στις στρατηγικές σας για τα Social Media και την εξυπηρέτηση πελατών σάς επιτρέπει να διασφαλίσετε ότι οι ομάδες σας έχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να επιτύχουν στους ρόλους τους. Πιο συγκεκριμένα, η συλλογή δεδομένων χρηστών μια πιο ομαλή ροή εργασίας για τις ομάδες, καθώς περιορίζει την επανάληψη και παρέχει στις ομάδες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να απευθύνονται αποτελεσματικά στους χρήστες.
Εκτός από την ενίσχυση της αφοσίωσης του κοινού σας δεν πρέπει να ξεχνάτε πως μια στρατηγική Digital Marketing ξεκινά από την σωστή και  άρτια κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε