Web Design
5 τρόποι για να αυξήσετε τo Engagement στην σελίδα σας στο Facebook

5 τρόποι για να αυξήσετε τo Engagement στην σελίδα σας στο Facebook

Είναι δύσκολο να βρείτε μία επιχείρηση που δεν γνωρίζει την αξία μιας σελίδας στο Facebook με μεγάλο κοινό και απήχηση. 

Μια σελίδα στο Facebook σας επιτρέπει να παρουσιάσετε και να διηγηθείτε την ιστορία της επιχείρησής σας, να δημιουργήσετε σχέσεις με πελάτες και να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Εδώ, θα ανακαλύψτε 5 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε την αφοσίωση στην επιχειρηματική σας σελίδα στο Facebook, χωρίς μεγάλο κόστος. 

Δημοσίευση video απευθείας στο Facebook

Αντί να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας στο YouTube, δοκιμάστε να το δημοσιεύσετε στο Facebook. Όταν δημοσιεύετε από το Facebook, το video θα αρχίσει αυτόματα να παίζει καθώς το κοινό σας είναι στην αρχική τους. Είναι ευκολότερο λοιπόν να τους τραβήξετε την προσοχή και να το παρακολουθήσουν μέχρι το τέλος. 

Το κλειδί εδώ είναι να διατηρήσετε το video σύντομο.

Τα video στο Facebook που έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση είναι 30 δευτερόλεπτα έως δύο λεπτά. Έχοντας αυτό υπόψιν, διατηρήστε τα video σας το πολύ 2 λεπτά ή και λιγότερο για να έχετε περισσότερες πιθανότητες τελικά οι χρήστες να το παρακολουθήσουν όλο. 

Βελτιστοποιήστε τα video σας και δημιουργήστε λίστες αναπαραγωγής 

Κάθε φορά που δημοσιεύετε ένα video, φροντίστε να συμπεριλάβετε έναν τίτλο και μία περιγραφή βασισμένα σε λέξεις-κλειδιά και να προσθέτετε ετικέτες στο video σας - αυτό θα αυξήσει την πιθανότητα εμφάνισης του video σε περισσότερους χρήστες στο Facebook. 

Στη συνέχεια, καθώς αρχίζετε να συγκεντρώνετε μια συλλογή από video στο Facebook που είναι πλούσια σε SEO, τοποθετήστε τα σε λίστες αναπαραγωγής. Με αυτόν τον τρόπο, περισσότερα σχετικά video με εσάς θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στον χρήστη μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του πρώτου.

Live

Όποτε κάνετε live μετάδοση, το video σας θα τραβάει την προσοχή των χρηστών, καθώς θα θέλουν να ανακαλύψουν το περιεχόμενό του. Επιπλέον με αυτόν τον τρόπο, τα άτομα που είχαν αλληλεπιδράσει με τη σελίδα σας πρόσφατα θα λάβουν μια ειδοποίηση που θα τους υπενθυμίσει την παρουσία σας.

Η ενίσχυση της παρουσίας σας online θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει την αφοσίωση των χρηστών ακόμα περισσότερο. 

Παρακολουθήστε τα δεδομένα των οργανικών αποτελεσμάτων στο Facebook

Ελέγξτε τις πληροφορίες σας στο Facebook μία φορά το μήνα και σημειώστε το περιεχόμενο το οποίο συγκέντρωσε το μεγαλύτερο engagement από τους χρήστες. Είναι σημαντικό να σημειώσετε όχι μόνο το θέμα, αλλά και τη μορφή του.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε την στρατηγική σας στο Facebook και συνεχίστε με την δημιουργία παρόμοιου περιεχομένου για την σελίδα σας. 

Δημοσίευση μοναδικού περιεχομένου

Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε το κοινό σας να δώσει προσοχή στις δημοσιεύσεις σας στο Facebook είναι να προσφέρετε αποκλειστικό και ελκυστικό περιεχόμενο. 

Μπορείτε να δημοσιεύσετε ειδικές εκπτώσεις στο Facebook ή να δημοσιεύσετε δεδομένα από κάποια μελέτη που θα ενδιαφέρει τον στόχο - κοινό σας. Κάντε τις δημοσιεύσεις σας στο Facebook να είναι μοναδικές που οι χρήστες δεν θα μπορούν να βρουν πουθενά αλλού.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε