Web Design
Marketing Plan eshop / ιστοσελίδων  2023

4 Trends που πρέπει να λάβετε υπόψη στο Marketing Plan eshop / ιστοσελίδων του 2023

Καθώς ολοκληρώνετε το Marketing Plan για το 2023, ποια είναι μερικά πράγματα που πρέπει να εξετάσετε για να μεγιστοποιήσετε την αφοσίωση με τους δυνητικούς πελάτες σας;

Για να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε μπροστά από την καμπύλη, ζητήσαμε από επαγγελματίες του μάρκετινγκ και ηγέτες επιχειρήσεων τις καλύτερες συμβουλές τους σχετικά με το τι πρέπει να συμπεριλάβετε στο Marketing Plan του 2023. Από βίντεο σύντομης μορφής έως podcast έως εικονική πραγματικότητα, υπάρχουν αρκετά Marketing Trends που πρέπει να λάβετε υπόψη στα σχέδιά σας για την επόμενη χρονιά.

1. Vertical Videos σύντομης μορφής

Ξεκίνησαν με το Snapchat, μετά το Instagram και το TikTok. Προκειμένου να συμβαδίζουν με αυτές τις πλατφόρμες, το Facebook και το YouTube τις διαθέτουν πλέον. Shorts/Reels/Stories κάτω από 60 δευτερόλεπτα – κάθετα βίντεο. Είναι άτυπα, γρήγορα στην ουσία, εύκολα στη δημιουργία μηνυμάτων. Το Facebook αλλάζει στην πραγματικότητα τον αλγόριθμό του ώστε να είναι παρόμοιος με αυτόν του Instagram για να εμφανίζει βίντεο - Κυλίνδρους και Ιστορίες - σε εμφανή θέση στις ροές των χρηστών. Ένας χρήστης μπορεί ακόμη και να δει περιεχόμενο από εταιρείες και άλλους χρήστες που δεν ακολουθούν ή με τους οποίους συνδέονται. Για να επωφεληθούν από αυτό, οι επιχειρήσεις πρέπει να ανεβάζουν βίντεο απευθείας – (μην μοιράζεστε απλώς έναν σύνδεσμο). Χρησιμοποιήστε ιστορίες (κοινοποίηση από το Instagram - συνδεδεμένο με τη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook -- κάθε 24 ώρες). Ανεβάστε Reels, προωθητικές εικόνες, gifs ή memes, άρθρα για Blog ή σχετικό share, σχετικό περιεχόμενο. Βεβαιωθείτε ότι η ανάρτηση έχει κείμενο! Αυτό βοηθά στην ανακάλυψή σας. Η μηχανή αλγορίθμου χρειάζεται κείμενο και hashtags.

2. Push Notifications

Οι Marketers σήμερα θα πρέπει να συμπεριλάβουν Push Notifications στις στρατηγικές τους. Οι χρήστες, κάνουν όλο και περισσότερο την διαδικτυακή τους αναζήτηση για επωνυμίες και αγορές στις κινητές συσκευές τους. Οι ειδοποιήσεις push έχουν νόημα, λοιπόν, ως μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση για τις επωνυμίες για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού. Περισσότεροι από το μισό σημερινό κοινό έχουν ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις push στις κινητές συσκευές τους, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή μαζί τους.

3. Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα για καθηλωτική εμπειρία Marketing

Το 2023, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για να δημιουργήσουν καθηλωτικές εμπειρίες μάρκετινγκ. Η εικονική πραγματικότητα είναι ένα περιβάλλον προσομοίωσης που δημιουργείται από υπολογιστή και επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους σε πραγματικό χρόνο. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες πάνω από τον φυσικό κόσμο, καθιστώντας δυνατή την ταυτόχρονη προβολή τόσο του πραγματικού όσο και του εικονικού κόσμου. Οι επιχειρήσεις αρχίζουν ήδη να πειραματίζονται με αυτές τις τεχνολογίες για σκοπούς μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, τα Marriott Hotels δημιούργησαν μια εμπειρία VR που επιτρέπει στους χρήστες να επισκέπτονται διαφορετικούς προορισμούς παγκοσμίως. Και η BMW δημιούργησε μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας που επιτρέπει στους πελάτες να εξερευνούν διαφορετικά μοντέλα και λειτουργίες αυτοκινήτων.

4. Podcasting

Αυτό που ξεχωρίζει τα podcast από άλλα μέσα μάρκετινγκ είναι το γεγονός ότι εξανθρωπίζει την επωνυμία σας και δίνει στο κοινό σας κάτι περισσότερο για να συνδεθεί. Μέσω των podcast, μπορείτε να μοιράζεστε ιστορίες, να παρέχετε ανέκδοτα και να είστε ο αυθεντικός εαυτός σας — κάτι για το οποίο ο σημερινός σύγχρονος καταναλωτής ανησυχεί απίστευτα. Αν και μπορεί να φαίνεται σαν αχαρτογράφητη περιοχή για πολλούς οργανισμούς, οι ανταμοιβές αξίζουν τον χρόνο και την προσπάθεια που καταβάλατε. Επιπλέον, με τη σταθερή άνοδο των εταιρειών παραγωγής podcast, θα βρείτε εύκολα μια ικανή ομάδα που θα σας βοηθήσει να ζωντανέψετε το podcast σας.

Ωστόσο η βάση πριν ξεκινήσετε με το Marketing Plan του 2023, είναι η κατασκευή των ιστοσελίδων σας. Μέσω αυτής θα γίνετε γνωστοί στο κοινό σας και θα μπορέσετε να ηγηθείτε στην αγορά.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε