Web Design
TikTok SEO για να το εφαρμόσετε στη σελίδα σας

Τι είναι το TikTok SEO και 3 σημαντικά βήματα για να το εφαρμόσετε στη σελίδα σας

Το TikTok SEO είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης των βίντεο σας στο TikTok για υψηλότερη κατάταξη στην αναζήτηση. Ακριβώς όπως θα χρησιμοποιούσατε λέξεις-κλειδιά και αναλυτικά στοιχεία για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο στον ιστότοπο σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις τακτικές για να βοηθήσετε τα βίντεο σας στο TikTok να εμφανίζονται σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, αυτό περιλαμβάνει αποτελέσματα στο TikTok, καθώς και στο Google.

Είναι όμως το TikTok μια μηχανή αναζήτησης; Ίσως όχι τεχνικά, αλλά εξακολουθεί να έχει τη δική του γραμμή αναζήτησης, καθιστώντας το SEO σημαντικό μέρος της πλατφόρμας. Στην πραγματικότητα, έπειτα από έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 40% των νέων χρησιμοποιούν κυρίως το TikTok και το Instagram για αναζήτηση.

Η στρατηγική SEO του TikTok θα πρέπει να περιλαμβάνει SEO για την Google και SEO για αναζήτηση TikTok. Με αυτόν τον τρόπο, δίνετε στο περιεχόμενό σας μια ευκαιρία μάχης σε όλους τους μεγαλύτερους διαδικτυακούς χώρους αναζήτησης.

3 βήματα που δεν πρέπει να παραληφθούν

1.Ξεκινήστε με το κοινό σας

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του TikTok SEO είναι η κατανόηση του κοινού σας. Γνωρίζοντας ποιοι είναι και τι αναζητούν μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να έχει μεγάλη απήχηση. Εάν είστε ήδη ενεργοί στο TikTok, ίσως έχετε μια καλή ιδέα για το τι αρέσει στο κοινό σας. Εάν όχι, σκεφτείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να τους γνωρίσετε καλύτερα. Δείτε τα βίντεο με τα οποία ασχολούνται και τα hashtags που χρησιμοποιούν. Επίσης, δείτε τα σχόλια και τα μηνύματα που σας στέλνουν. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε μια ιδέα για τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε αυτούς.

2.Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ουσιαστικό μέρος του παραδοσιακού SEO, επομένως είναι λογικό να χρησιμοποιείται και στο TikTok. Μάθετε ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας κατά την αναζήτηση περιεχομένου σαν το δικό σας. Θυμηθείτε να εξετάσετε διαφορετικούς τρόπους διατύπωσης ενός θέματος, καθώς και σχετικές λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω εργαλείων όπως το Google Ads Keyword Planner, το SEMrush, το Ahrefs και άλλα. Λάβετε υπόψη ότι αυτά τα εργαλεία αφαιρούν δεδομένα από την ίδια την Google όχι από το TikTok. Επειδή το SEO στο TikTok είναι τόσο νέο, προς το παρόν δεν υπάρχουν εργαλεία SEO του TikTok που να μπορούν να σας πουν τι αναζητούν οι άνθρωποι στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

3.Προσθέστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας

Μόλις ολοκληρώσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών TikTok, αρχίστε να τις προσθέτετε στο περιεχόμενό σας στους τίτλους, τις περιγραφές και τις λεζάντες των βίντεο σας. Αυτό περιλαμβάνει οποιοδήποτε κείμενο στην οθόνη, όπως στίχους ή επεξηγήσεις. Επίσης, φροντίστε να πείτε τις λέξεις-κλειδιά δυνατά! Αυτό είναι σωστό, οι αλγόριθμοι του TikTok δίνουν προτεραιότητα στα βίντεο όπου εκφωνούνται πραγματικά οι λέξεις-κλειδιά. Θα θέλετε επίσης να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά σας σε τυχόν hashtags που χρησιμοποιείτε, καθώς αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να βρίσκουν τις αναρτήσεις σας πιο εύκολα.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε