Web Design
Instagram Marketing Trends για τη ιστοσελίδα σου

4 Instagram Marketing Trends για τη ιστοσελίδα σου που πρέπει να ακολουθήσεις το 2022

Με τις αρχές του 2022, μπορεί να αναρωτιέστε τι επιφυλάσσουν οι πλατφόρμες social media και ποιες τάσεις marketing θα πρέπει να παρακολουθείτε. Το Instagram έχει γίνει το πιο κερδοφόρο social media.

Επί του παρόντος, το Instagram είναι το κορυφαίο social media για κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο, όπου το 90% των χρηστών του Instagram ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση, με περισσότερα από 200 εκατομμύρια να επισκέπτονται τουλάχιστον ένα επαγγελματικό προφίλ κάθε μέρα. Με το Instagram σε άνοδο, γνωρίζουμε ότι πολλά πρόκειται να συμβούν στο Instagram τους επόμενους 12 μήνες, ειδικά όσον αφορά τα marketing trends του Instagram.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τις τάσεις του Instagram που προβλέπονται για τον επόμενο χρόνο και πώς μπορείτε να προχωρήσετε στο παιχνίδι.

Τα shopping features θα κυριαρχήσουν.

Αν νομίζατε ότι το Instagram μετατρεπόταν σε πλατφόρμα αγορών, είχατε σχεδόν δίκιο. Αυτές οι δυνατότητες αγορών στοχεύουν να γεφυρώσουν το χάσμα για τους επαγγελματίες του marketing που θέλουν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πλατφόρμα ως εργαλείο marketing, ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιούν και ως κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου. Για παράδειγμα, η λειτουργία αγορών στις Ιστορίες κυκλοφόρησε το 2019 και βοηθά τους διαφημιστές να τοποθετούν ένα εικονίδιο αγορών σε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία που προωθούν. Με αυτήν την επιλογή, οι έμποροι μπορούν να στοχεύσουν το κοινό τους για να κάνουν click στο εικονίδιο της τσάντας αγορών και να προβάλουν την εικόνα του προϊόντος, τις πληροφορίες και να συνδέσουν τον ιστότοπο για να αγοράσουν το προϊόν. Με περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες που χρησιμοποιούν το Instagram Stories σε καθημερινή βάση, οι διαφημιστές μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν τη δυνατότητα marketing για να συνδεθούν με τους πελάτες-στόχους τους. Το 2022, το Instagram θα ξεκινήσει το εγγενές πρόγραμμα συνεργατών δημιουργών, επιτρέποντας στους δημιουργούς να κερδίζουν προμήθειες για τις πωλήσεις που πραγματοποιούν.

To influencer marketing θα είναι πιο αξιόπιστο.

Το Influencer Marketing είναι μία από αυτές τις τάσεις του Instagram που έχει γίνει mainstream καθώς οι περισσότερες επωνυμίες θεωρούν ότι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προσέγγισης του κοινού-στόχου τους. Το Instagram εισήγαγε διάφορους τρόπους για τους δημιουργούς περιεχομένου να κερδίζουν χρήματα από την πλατφόρμα το 2021. Η χρήση ανθρώπων που είναι αξιόπιστοι, αξιόπιστοι και συμπαθείς είναι μια εξαιρετική στρατηγική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επωνυμία σας. Το 2022, οι αγορές με γνώμονα τους δημιουργούς θα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς, επομένως καλύτερα να ακολουθήσετε αυτήν την τάση μάρκετινγκ!

H χρήση των reels θα εκτοξευτεί.

Μια άλλη σημαντική τάση του Instagram που δεν πρέπει να ξεχάσετε το 2022 είναι τα Instagram Reels. Η λειτουργία Instagram Reels δημιουργήθηκε ως απάντηση στον αντίπαλο του Instagram, TikTok. Ακριβώς όπως το TikTok, είναι μια λειτουργία όπου μπορείτε να μοιράζεστε σύντομα και δυναμικά βίντεο. Κατά τη μεταφόρτωση του βίντεο 15 δευτερολέπτων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κείμενο, αυτοκόλλητα, εφέ κάμερας και μουσική. Η επωνυμία σας θα πρέπει να έχει το πάνω χέρι στη χρήση του Instagram Reels μόνο και μόνο επειδή είναι ακόμα μια νέα ενημέρωση και επωφεληθείτε από μια ώθηση.

Το link sticker είναι ένα εντυπωσιακό εργαλείο για να χρησιμοποιηθεί το 2022.

Τον περασμένο Αύγουστο, το Instagram αφαίρεσε τη λειτουργία swipe-up από τα Stories και την αντικατέστησε με μια πιο συναρπαστική, που ονομάζεται link sticker. Στην αρχή, αυτή η λειτουργία ήταν διαθέσιμη μόνο για επαληθευμένους λογαριασμούς ή για αυτούς με 10 χιλιάδες ακόλουθους. Ωστόσο, τον Οκτώβριο του 2021, το Instagram ανακοίνωσε ότι αυτή η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη για όλους τους λογαριασμούς, ανεξάρτητα από τους ακόλουθους. Η προσθήκη link sticker στις ιστορίες Instagram είναι ένας ασφαλής τρόπος για να προωθήσετε τη δουλειά σας και να βεβαιωθείτε ότι το eshop ή ο ιστότοπός σας προσεγγίζει το κοινό σας.

Πλέον εκτός από την δημιουργία - κατασκευή ιστοσελίδας, η οικοδόμηση μιας ισχυρής παρουσίας επωνυμίας στο Instagram το 2022 είναι απαραίτητη για μια επιτυχημένη στρατηγική marketing. Φέτος θα είναι μια συναρπαστική χρονιά για αυτόν τo social media. Με τόσες πολλές δυνατότητες, το Instagram είναι η πλατφόρμα που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επωνυμία και το μήνυμά σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε