Web Design
3 Tips που μπορούν να εφαρμοστούν για να βελτιώσετε τα Customer Conversion Rates σας

3 Tips που μπορούν να εφαρμοστούν για να βελτιώσετε τα Customer Conversion Rates σας

Αν είστε όπως οι περισσότεροι Marketers ή ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, η βελτίωση των μετατροπών δυνητικών πελατών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Περνάτε πολλά για να δημιουργήσετε ένα προβάδισμα μεταξύ των καμπανιών μάρκετινγκ, των διαφημιστικών δαπανών, του δημιουργικού, της ανάπτυξης περιεχομένου και πολλών άλλων. Αν και γνωρίζετε ότι όλοι οι δυνητικοί πελάτες δεν θα είναι έτοιμοι να αγοράσουν, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια κριτήρια είναι σημαντικά για τις πωλήσεις, ώστε να μπορείτε να εργαστείτε μαζί για να βεβαιωθείτε ότι η σωστή επισκεψιμότητα έρχεται στον ιστότοπό σας και θα γίνει μια προοπτική στη διάθεσή σας. Θυμηθείτε, εάν η ομάδα πωλήσεών σας αφιερώνει τον ίδιο χρόνο στην επιδίωξη δυνητικών πελατών χαμηλής ποιότητας με εκείνους της υψηλής ποιότητας, δεν χρησιμοποιεί αποτελεσματικά το χρόνο και τους πόρους της. Μια καλύτερη στρατηγική είναι να προσδιορίσετε τους καλύτερους δυνητικούς πελάτες σας και, στη συνέχεια, να δώσετε στις πωλήσεις τα εργαλεία που χρειάζονται, ώστε να μπορούν να παρέχουν αυτούς τους δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας με τη μεγαλύτερη προσοχή. Αφού προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, ακολουθείστε 3 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε τον δυνητικό πελάτη σας σε μετατροπές πελατών.

1.Θέστε υψηλότερα πρότυπα για πιστοποιημένους δυνητικούς πελάτες πωλήσεων

Το πρώτο πράγμα που θα θέλετε να κάνετε είναι να ορίσετε υψηλότερα πρότυπα για τους δυνητικούς πελάτες που μεταβιβάζετε στο τμήμα πωλήσεών σας. Συνεργαστείτε με την ομάδα πωλήσεών σας για να προσδιορίσετε τι είναι για αυτούς ένας δυνητικός πελάτης με πιστοποίηση πωλήσεων. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να μεταβιβάζετε μόνο δυνητικούς πελάτες που είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή και αρχίζετε να γνωρίζετε αυτές τις πληροφορίες ερευνώντας σε ποιες σελίδες πραγματοποιούν μετατροπές οι δυνητικοί πελάτες, από ποιες πηγές εισέρχονται, πόσα emails ανοίγουν προτού να είναι έτοιμοι για μετατροπή και πολύ. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζετε ότι το τμήμα πωλήσεών σας ξοδεύει λιγότερο από τον χρόνο του σε κακούς πελάτες. Σκεφτείτε ποιο ποσοστό των δυνητικών πελατών σας προωθείτε αυτήν τη στιγμή στις πωλήσεις και, στη συνέχεια, αποφασίστε εάν μπορείτε να περιορίσετε αυτόν τον αριθμό με βάση τα κριτήρια που είναι πιο σημαντικά για τις πωλήσεις. Πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι, παρόλο που στέλνετε λιγότερους δυνητικούς πελάτες, αυξάνετε τους συνολικούς αριθμούς πωλήσεών σας, επειδή το τμήμα πωλήσεών σας μπορεί να αφιερώσει περισσότερο την προσοχή του σε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας. Η ομάδα πωλήσεών σας θα σας ευχαριστήσει!

2.Βαθμολογήστε του δυνητικούς πελάτες σας

Για να μάθετε ποιους δυνητικούς πελάτες θα πρέπει να στείλετε, θα θελήσετε να εφαρμόσετε κάποια μορφή βαθμολόγησης δυνητικών πελατών. Μελέτη διαπίστωσε ότι το 38% των επιχειρήσεων παρουσίασαν υψηλότερα ποσοστά μετατροπών μετά την εφαρμογή της βαθμολογίας δυνητικών πελατών. Η βαθμολογία δυνητικού πελάτη είναι όταν παίρνετε κάθε προβάδισμα που λαμβάνετε και το βάζετε σε μια διαδικασία πιστοποίησης. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας πιστοποίησης, εκχωρείται μια αριθμητική τιμή σε κάθε υποψήφιο πελάτη που αντιπροσωπεύει πόσο ισχυρή είναι. Ορισμένες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σημειώσετε δυνητικούς πελάτες περιλαμβάνουν τα δημογραφικά τους στοιχεία, τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τον ιστότοπό σας και τις προηγούμενες αγορές τους, εάν είστε σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για να ξεκινήσετε με τη βαθμολόγηση δυνητικών πελατών, θα θελήσετε να εξετάσετε τις προηγούμενες πιθανότητες. Δείτε ποιοι έγιναν πελάτες και, στη συνέχεια, αναζητήστε κοινά χαρακτηριστικά. Συγκεντρώστε μια λίστα με χαρακτηριστικά που περιγράφουν τους πελάτες σας και, στη συνέχεια, αναπτύξτε ένα σταθμισμένο σύστημα πόντων. Για παράδειγμα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από τους πελάτες σας ήταν δυνητικοί πελάτες που προέρχονταν από τη στρατηγική SEO σας, ενώ μόνο ορισμένοι προέρχονταν από τα Social Media. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να δώσετε δυνητικούς πελάτες που φτάνουν στον ιστότοπό σας από μια μηχανή αναζήτησης βαθμολογία 10 βαθμών, ενώ όσοι ήρθαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης λαμβάνουν 5.

3.Επαληθεύστε τα δεδομένα σας

Η επαλήθευση των δεδομένων σας είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση των μετατροπών δυνητικών πελατών. Με την επαλήθευση των δεδομένων σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι αυτά που φαίνονται ως οι καλύτεροι δυνητικοί πελάτες σας είναι στην πραγματικότητα οι καλύτεροι υποψήφιοι πελάτες σας. Μπορεί να έχετε μια βάση δεδομένων γεμάτη πληροφορίες για τους πελάτες σας, αλλά εάν αυτές οι πληροφορίες δεν είναι ακριβείς, απλώς θα χάσετε τον χρόνο και την προσπάθειά σας. Υπάρχουν διάφορες υπηρεσίες επαλήθευσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, οι οποίες θα ελέγχουν τα δεδομένα σας για λογαριασμό σας τακτικά και θα διασφαλίζουν ότι όλα είναι εντάξει. Μπορούν να ενημερώσουν τις εγγραφές, να διαγράψουν εγγραφές που δεν είναι πλέον χρήσιμες και να σας συνδέσουν με δυνητικούς πελάτες που έχουν λήξει, ελευθερώνοντάς σας να εστιάσετε σε άλλα θέματα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε