Web Design
καμπάνιες άμεσης απόκρισης για website ή eshop

Τι είναι οι καμπάνιες άμεσης απόκρισης για το website ή το eshop σας;

Οι καμπάνιες άμεσης ανταπόκρισης έχουν να κάνουν με τους χρήστες και πως αυτοί μπορούν να λάβουν άμεσα μέτρα, όπως να εγγραφούν σε μια δωρεάν δοκιμή, να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες. Εάν πιστεύετε ότι αυτή η προσέγγιση είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας, αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, θα ήταν καλύτερο να ζητήσετε βοήθεια από εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

3 τεχνικές marketing άμεσης απόκρισης

Όλοι έχουν αγοράσει κάτι παρορμητικά στο παρελθόν, είτε πρόκειται για ένα ζευγάρι παπούτσια είτε για αυτό το νέο gadget που ‘’έπρεπε’’ να έχουν . Τι ακριβώς είναι όμως αυτό που ωθεί το κοινό να πάρει αυτές τις αυθόρμητες αποφάσεις;

Οι καμπάνιες άμεσης απάντησης στοχεύουν σε αυτό κάνοντας το κοινό να αναλάβει άμεση δράση. Χρησιμοποιούν μια ποικιλία τεχνικών μάρκετινγκ για να το πετύχουν, όπως:

1. Προσφέροντας έκπτωση ή τιμή πώλησης

Εάν πουλάτε ένα προϊόν, ένας τρόπος για να κάνετε τους χρήστες να αναλάβουν δράση είναι να δώσετε μια έκπτωση ή μια τιμή πώλησης. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν συχνά αυτήν την τεχνική κατά τις περιόδους διακοπών ή τις εκδηλώσεις εκκαθάρισης. Ο στόχος είναι να πειστεί το κοινό ώστε να αγοράσουν πριν προλάβουν να κάνουν δεύτερη εικασία. Ο καθορισμός ενός χρονικού ορίου στην προσφορά δημιουργεί επίσης μια αίσθηση επείγοντος.

2. Δωρεάν αποστολή

Ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό είναι να προσφέρετε δωρεάν αποστολή. Η προσφορά δωρεάν αποστολής είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική εάν πουλάτε φυσικά αγαθά. Με την παραίτηση από το τέλος αποστολής, δίνετε την εντύπωση ότι εξοικονομούν χρήματα, ακόμα κι αν το προϊόν είναι στην πλήρη τιμή.

3. Κουπόνια και κωδικοί προσφοράς

Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μικρό κίνητρο. Η προσφορά κουπονιών ή κωδικών προσφοράς για το eshop σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους πελάτες να αναλάβουν δράση. Θα είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν αισθάνονται ότι παίρνουν μια καλή συμφωνία. Μπορείτε να προωθήσετε τα κουπόνια και τους κωδικούς προώθησης μέσω email marketing, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μεθόδων εκτός σύνδεσης, όπως έντυπες διαφημίσεις.

Ποιος είναι ο στόχος της καμπάνιας μάρκετινγκ άμεσης απόκρισης;

Οι καμπάνιες άμεσης απάντησης στοχεύουν στο να πείσουν το κοινό να αναλάβει δράση αμέσως. Οι καμπάνιες άμεσης απάντησης έχουν να κάνουν με τη δημιουργία άμεσων πωλήσεων και εσόδων, ανεξάρτητα από το αν το κοινό κάνει μια επαναλαμβανόμενη αγορά στο μέλλον.

Πόσο καιρό πρέπει να διαρκέσει μια καμπάνια άμεσης απόκρισης;

Δεν υπάρχει καθορισμένο χρονικό πλαίσιο για το πόσο θα πρέπει να εκτελείται μια καμπάνια άμεσης απάντησης. Εξαρτάται από το προϊόν ή την υπηρεσία που πωλείται, το κοινό-στόχο και τον προϋπολογισμό. Ωστόσο, οι περισσότερες καμπάνιες άμεσης απόκρισης εκτελούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης για να ενθαρρύνετε το κοινό να αναλάβει δράση τώρα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να εκτελέσετε καμπάνιες άμεσης απόκρισης για μεγαλύτερη περίοδο. Ορισμένα μπορεί να διαρκέσουν μόνο για μια εβδομάδα, ενώ άλλα θα μπορούσαν να διαρκέσουν για μήνες, ανάλογα με το προϊόν που πωλείται.

Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε τακτική, μην ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε