Ως επιχείρηση, είτε είστε B2B είτε B2C, το Blog σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά ψηφιακά σας στοιχεία. Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του Blog σας είναι ο τίτλος. Το να έχετε τον σωστό τίτλο δημιουργεί το αρχικό ενδιαφέρον για το Blog σας. Ο τίτλος του Blog είναι επίσης το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης όταν ανιχνεύουν το Website σας. Επιπλέον, ο τίτλος του Blog είναι η γραμμή θέματος του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε στη βάση δεδομένων σας για να προσελκύσετε εκ νέου τους υπάρχοντες υποψήφιους πελάτες σας. Τέλος, ο τίτλος του Blog είναι το κύριο περιεχόμενο που μοιράζεστε όταν δημοσιεύετε το Blog σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθούν πέντε βασικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε τους τίτλους του Blog σας.
1.Εξετάστε τις ερωτήσεις που λαμβάνετε κατά τη διαδικασία πωλήσεων
Κάθε μέρα, οι χρήστες υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, τις βέλτιστες πρακτικές στον κλάδο και πολλά άλλα. Η ομάδα πωλήσεών σας αφιερώνει χρόνο απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις σε κάθε κλήση πωλήσεων. Ρωτήστε την ομάδα πωλήσεών σας για τις ερωτήσεις που της γίνονται τακτικά και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις σε μορφή Blog. Αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε online μέσω SEO, επειδή οι υποψήφιοί σας αναζητούν αυτές τις απαντήσεις. Το περιεχόμενο θα δώσει επίσης στην ομάδα πωλήσεών σας χρήσιμες πληροφορίες για να τις μοιραστεί με τους δυνητικούς πελάτες της σε πραγματικό χρόνο.
2.Χρησιμοποιήστε αριθμούς στον τίτλο του Blog σας όταν είναι δυνατόν
Η συμπερίληψη του αριθμού των δευτερευόντων θεμάτων σε αυτό το Blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή στις μηχανές αναζήτησης, μέσω email και στα Social Media. Παράδειγμα: Εάν έχετε ένα Blog που μοιράζεται συμβουλές για τη βελτίωση της ετήσιας αξιολόγησης απόδοσης μιας εταιρείας, ο τίτλος του blog θα μπορούσε να είναι "5 Συμβουλές για τη βελτίωση της ετήσιας αξιολόγησης απόδοσης". Αυτό λέει στον θεατή τι ακριβώς να περιμένει όταν κάνει κλικ στο Blog. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε κουκκίδες ή αριθμούς στο Blog σας για να ευθυγραμμιστείτε με το θέμα σας. Βοηθά τον αναγνώστη σας να εστιάζει στο πιο ουσιαστικό περιεχόμενο. Τα σημεία κουκκίδων και οι αριθμημένες λίστες υπερτερούν σημαντικά των Blogs που δεν χρησιμοποιούν αυτές τις συμβουλές μορφοποίησης. Θα αρχίσετε να βλέπετε το αναγνωστικό κοινό σας να αυξάνεται επειδή το περιεχόμενό σας μπορεί να διαβαστεί εύκολα και ο χρόνος στον ιστότοπό σας θα αρχίσει να αυξάνεται επειδή οι χρήστες θα αρχίσουν να περιηγούνται σε άλλα blogs. Το να διατηρείτε τους ανθρώπους ενεργούς και στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους αποτελεί ζωτικό μέρος της στρατηγικής βελτιστοποίησης περιεχομένου και αναζήτησης.
3.Κρατήστε τον τίτλο του Blog σας σύντομο
Ο τίτλος του blog σας δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερος από 70 χαρακτήρες, ώστε ο τίτλος σας να μην περικόπτεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σύμφωνα με έρευνα, οι τίτλοι μήκους μεταξύ 8 και 12 λέξεων λαμβάνουν τις περισσότερες κοινοποιήσεις στο Twitter κατά μέσο όρο.
Όσο για το Facebook, οι τίτλοι με 12 ή 14 λέξεις έλαβαν τα περισσότερα «Likes». Όταν δημιουργείτε τα θέματα του Blog σας, κρατήστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία για να λαμβάνετε τη μεγαλύτερη αξία στα Social Media όταν μοιράζεστε το περιεχόμενό σας στο διαδίκτυο.
Μην ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδας σας αποτελεί τη βάση για οποιαδήποτε στρατηγική Digital Marketing θέλετε να εφαρμόσετε.