Web Design
πωλήσεις και Marketing ιστοσελίδων & E-shop

3 πράγματα για τις πωλήσεις και το Marketing ιστοσελίδων & E-shop σήμερα

Η διαδικασία αγοράς είναι πολύ διαφορετική από αυτή που ήταν πριν από 20 χρόνια. Οι αγοραστές συνήθιζαν να μαθαίνουν για εταιρείες και προϊόντα μέσω διαφημιστικών πινακίδων και κλήσεων πωλήσεων. Σήμερα, συντονίζουν τα διακοπτόμενα μηνύματα και χρησιμοποιούν την Google για να πάρουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων στα χέρια τους.

Οι περισσότερο κόσμος αφιερώνει χρόνο για να μάθει για την εταιρεία και τους ανταγωνιστές σας προτού σηκώσουν ποτέ το τηλέφωνο για να σας μιλήσουν. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν προσαρμόσει τη νοοτροπία Marketing και πωλήσεων για να δουλέψουν με αυτήν τη μετατόπιση αντί να παλεύουν εναντίον της. Εάν εξακολουθείτε να δυσκολεύεστε να κατανοήσετε τη σημερινή αλλαγή στρατηγικής Digital Marketing, εδώ είναι τα βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε.

1. Το Marketing και τα δεδομένα πάνε χέρι-χέρι

Σήμερα, οι έμποροι πρέπει να είναι αναλυτικοί, να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να παρέχουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Εάν η ομάδα Marketing δεν έχει τη δυνατότητα να μετρήσει την απόδοση επένδυσης (ROI) για καμπάνιες Digital Marketing, δεν μπορεί να δώσει προτεραιότητα σε μια καμπάνια έναντι μιας άλλης, πόσο μάλλον να συνδέσει τις καμπάνιες με τα έσοδα.

Για παράδειγμα, οι έμποροι επενδύουν γρήγορα πόρους στο Social Media Marketing, αλλά, σύμφωνα με έρευνα, μόνο το 15% των επαγγελματιών του Marketing χρησιμοποιούν Social δεδομένα για την παρακολούθηση της απόδοσης επένδυσης (ROI). Το να μην ξέρετε πώς το Marketing επηρεάζει το αποτέλεσμα σας θα καταλήξει να σας κοστίσει χρόνο, χρήμα και ενέργεια.

Εξοπλίστε την ομάδα Marketing με μια ισχυρή πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων που τους επιτρέπει να κλείνουν τον κύκλο μεταξύ δραστηριοτήτων Marketing και πωλήσεων. Η σύνδεση των καμπανιών με τους δυνητικούς πελάτες και τα κέρδη που έχετε κερδίσει θα κάνει τις προσπάθειές σας πιο ενημερωμένες και θα δαπανήσει καλύτερα τον προϋπολογισμό σας.

2. Η εμπειρία χρήστη μετατρέπει τους ιστότοπους σε αποτελεσματικά εργαλεία πωλήσεων

Για τις επιχειρήσεις, οι ιστότοποι είναι οι βιτρίνες της ψηφιακής εποχής. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι διαισθητικός, φιλικός προς το χρήστη και εξατομικευμένος, οι επισκέπτες δεν θα μετατραπούν ποτέ σε δυνητικοί πελάτες επειδή δεν θα περάσουν από την αρχική σας σελίδα. Δυστυχώς, οι περισσότεροι έμποροι ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο ανησυχώντας για τα χρώματα και τη διάταξη της επωνυμίας και αποτυγχάνουν να μετατρέψουν τους ιστότοπούς τους σε αποτελεσματικά εργαλεία πωλήσεων. Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι σημαντική, αλλά δεν θα κάνει τίποτα εάν δεν παρέχετε μια καλή εμπειρία χρήστη. Για να δημιουργήσετε σχέσεις με τους επισκέπτες, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στο να κάνετε τον ιστότοπό σας ανταποκρινόμενο και δυναμικό. Ξεκινήστε να αγκαλιάζετε το έξυπνο περιεχόμενο, ώστε όταν ένας δυνητικός πελάτης επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, να βλέπει περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε αυτόν. Το σωστό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου θα σας επιτρέψει να εμφανίσετε διαφορετικές παροτρύνσεις για δράση. Το πιο σημαντικό, ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι φιλικός προς κινητά.

3. Το Content Marketing είναι ο βασιλιάς

Οι αγοραστές έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειές σας Marketing θα πρέπει να επικεντρωθούν στη συμμετοχή τους με χρήσιμο περιεχόμενο.

Σκεφτείτε όλες τις διαφημίσεις με τις οποίες βομβαρδίζεστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι πιθανότητες είναι, πιθανώς να σας περνάνε απαρατήρητα τα περισσότερα από αυτά. Λοιπόν, το ίδιο και οι δυνητικοί πελάτες σας. Οι διαφημίσεις, οι απρόσωπες κλήσεις και ο βομβαρδισμός email είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματικά από ό,τι ήταν στο παρελθόν.

Αντίθετα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στην κατοχή περιεχομένου στο διαδίκτυο που θέλει να καταναλώσει το κοινό τους.

Η δημιουργία περιεχομένου που είναι εύκολο να βρεθεί, όπως αναρτήσεις ιστολογίου, μελέτες περιπτώσεων και βίντεο προϊόντων μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο στην έρευνα των αγοραστών. Και με την πάροδο του χρόνου, θα γίνετε ένας αξιόπιστος σύμμαχος στη διαδικασία αγοράς.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε