Web Design
Βελτιώστε το ταξίδι των δυνητικών πελατών σας με 4 βήματα

Βελτιώστε το ταξίδι των δυνητικών πελατών της ιστοσελίδας / Eshop σας με 4 βήματα

Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να προωθήσετε την ανάπτυξη της επιχείρησής σας είναι να χαρτογραφήσετε το ταξίδι των δυνητικών πελατών σας. Όταν γίνει σωστά, η χαρτογράφηση ταξιδιού δυνητικού πελάτη μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπετε ολόκληρη την επιχείρησή σας και να βελτιώσει την απόδοσή της. Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει ήδη έναν χάρτη ταξιδιού πελατών, τότε πιθανότατα γνωρίζετε τη σημασία του για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι δυνητικοί πελάτες σας αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.

Αλλά το να έχετε απλώς έναν χάρτη ταξιδιού πελατών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Μπορεί να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, αναξιοποίητες δυνατότητες για καλύτερη κατανόηση των πελατών σας ή ευκαιρίες να μετατραπούν αυτές οι πληροφορίες σε απτές αποδόσεις. Και η χρήση περιόδων ησυχίας στην επιχείρησή σας είναι η ιδανική στιγμή για να επανεξετάσετε και να βελτιώσετε τον υπάρχοντα χάρτη ταξιδιού πελατών σας.

Ακολουθούν τα 4 βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε τις διαδρομές των πελατών σας — και να διευκολύνετε τη μετατροπή των δυνητικών πελατών σας.

1. Καθορίστε τους στόχους σας

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τον χάρτη σας, πρέπει να αναρωτηθείτε γιατί φτιάξατε έναν εξαρχής. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα στόχων που έχουν θέσει οι πελάτες μας όταν τελειοποιούν τα δικά τους ταξίδια δυνητικών πελατών:

- Διασφάλιση ότι τα σωστά άτομα λαμβάνουν τα σωστά μηνύματα τη σωστή στιγμή.

- Διασφαλίζοντας ότι τα μέλη της ομάδας σας αποκτούν περισσότερη ενσυναίσθηση και διορατικότητα για την εμπειρία του πελάτη.

- Πρόληψη της εγκατάλειψης του καλαθιού

- Μείωση της ανατροπής, και ούτω καθεξής.

Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, είναι σημαντικό να τους θέσετε πριν βελτιώσετε τα ταξίδια των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να μετρήσετε τις επιδόσεις. Για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, η επιτυχία μπορεί να σημαίνει ότι περισσότεροι πελάτες ολοκλήρωσαν τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Εν τω μεταξύ, οι επιχειρήσεις SaaS μπορούν να μετρήσουν την επιτυχία με μια πτώση του ποσοστού εκτροπής.

2. Οραματιστείτε το υπάρχον ταξίδι του δυνητικού πελάτη σας

Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει να μπείτε στη θέση των δυνητικών πελατών σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη μετάβαση στον ιστότοπο της επιχείρησής σας και την αγορά από το κατάστημά σας Shopify, την εγγραφή στο δικό σας ενημερωτικό δελτίο email, την εγγραφή για μια δωρεάν δοκιμή του προϊόντος σας SaaS ή την ολοκλήρωση του προγράμματος ενσωμάτωσης δυνητικών πελατών ή υπαλλήλων σας. Καθώς περνάτε από αυτή τη διαδικασία, δημιουργήστε μια οπτική αναπαράσταση του ταξιδιού του δυνητικού πελάτη σας. Με βάση αυτό το ταξίδι που βιώσατε ως «πελάτης», μπορείτε να αρχίσετε να το χαρτογραφείτε χρησιμοποιώντας αυτοκόλλητες σημειώσεις σε έναν πίνακα ή χρησιμοποιώντας μια λύση αυτοματισμού οπτικού μάρκετινγκ όπως ο Αυτόματος πιλότος. Αφού χαρτογραφήσετε την τρέχουσα διαδρομή πελάτη σας, θα μπορείτε να προσδιορίσετε τυχόν σημεία τριβής που θα αντιμετωπίσει ο πελάτης σας όταν αλληλεπιδρά με την επωνυμία σας. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το στάδιο περιλαμβάνει τη διόρθωση αυτών των κενών, αντί να βγείτε έξω για να αποκτήσετε νέους πελάτες. Εάν αυτά τα κενά δεν διορθωθούν, μπορεί να προκαλέσουν την επιχείρησή σας να χάσει πιθανούς πελάτες — και να διαρρεύσει πολύτιμους πόρους.

3. Εφαρμόστε τα νέα σας σημεία επαφής

Καθώς σχεδιάζετε το ταξίδι σας, προσθέστε νέα βήματα και σημεία επαφής που πιστεύετε ότι θα βοηθήσουν τους ανθρώπους κατά τα στάδια ενδιαφέροντος, πρόθεσης και αξιολόγησης να προχωρήσουν στα βήματα αγοράς και διατήρησης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε τους πελάτες σας πιο πιθανό να αγοράσουν και να επαναγοράσουν. Αυτά περιλαμβάνουν:

- Αναβαθμίστε την κατασκευή ιστοσελίδας σας

-Δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας περιεχομένου

-Προσφορά καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών

- Προσθήκη αναδυόμενων παραθύρων με πρόθεση εξόδου για να βοηθήσετε στην ανάκτηση του καλαθιού αγορών 

- Αντιμετώπιση συχνών ερωτήσεων σε ένα Help Center και ούτω καθεξής

Κατά την εκτέλεση αυτού του βήματος, είναι επίσης καλή ιδέα να συνεργαστείτε με το προσωπικό μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες που ακούνε από δυνητικούς πελάτες.

4. Αξιολογήστε το ταξίδι του νέου δυνητικού πελάτη σας

Ακριβώς επειδή έχετε δημιουργήσει τον χάρτη ταξιδιού δυνητικών πελατών σας, δεν σημαίνει ότι η δουλειά σας έχει ολοκληρωθεί. Το βήμα 4 είναι το πιο σημαντικό μέρος αυτής της διαδικασίας: η ανάλυση των αποτελεσμάτων. Πόσα άτομα κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας, αλλά εγκαταλείπουν τα καλάθια αγορών τους; Οι νέοι πόροι που δημιουργήσατε βοηθούν τους πελάτες σας ή υπάρχουν περισσότερα που μπορείτε να κάνετε για να τους βοηθήσετε;

Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα του είδους των ερωτήσεων που θα πρέπει τώρα να μπορείτε να απαντήσετε με τον έτοιμο χάρτη σας. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι η βελτιστοποίηση του χάρτη ταξιδιού πελατών είναι μια συνεχής διαδικασία. Οι χάρτες πρέπει να ενημερώνονται τακτικά και η χρήση πιο ήσυχων περιόδων στην επιχείρησή σας είναι μια καλή στιγμή για να το κάνετε αυτό. Και οι δοκιμές, η βάση κάθε επιτυχημένου και προσαρμόσιμου ταξιδιού πελάτη, πρέπει να πραγματοποιούνται παράλληλα με αυτή τη διαδικασία.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε