Εάν θέλετε η επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει και να πετύχει με την πάροδο του χρόνου, πρέπει να μπορείτε να διαθέσετε τα προϊόντα σας μέσα από τη δημιουργία / κατασκευή e-shop στο Διαδίκτυο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με όλους και να κάνετε αναζήτηση στο Διαδίκτυο, γι' αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους χρησιμοποιώντας αυτό το μέσο για να παραμείνετε σχετικοί και να είστε γνώστες. Εάν δεν αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια για να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, οι ανταγωνιστές σας θα το κάνουν και δεν θα αργήσει να σας κλέψουν τους πελάτες σας. Για το λόγο αυτό η κατασκευή ιστοσελίδας, αποτελεί τη βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.
Τις περισσότερες φορές, οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι το Marketing των προϊόντων τους στο διαδίκτυο είναι αρκετό για να πείσουν τους χρήστες να τα επιλέξουν, αλλά αυτή είναι μια εσφαλμένη αντίληψη. Αν θέλετε να κάνετε επιτυχή αγορά στο διαδίκτυο, θα πρέπει να μείνετε μακριά από τα ακόλουθα λάθη:
1.Δεν έχετε έναν website που να απαντά ξεκάθαρα στις ερωτήσεις των χρηστών: Σίγουρα, μπορείτε πάντα να δημοσιεύετε τα προϊόντα σας σε όλους τους λογαριασμούς σας στα Social Media, αλλά αυτό δεν είναι πάντα το πιο αποτελεσματικό. Πώς μπορούν οι χρήστες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας; Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας αν έχουν ποτέ ερωτήσεις; Πώς θα γνωρίζουν ότι η επιχείρησή σας είναι νόμιμη; Όταν έχετε ένα website στον οποίο είναι εύκολο να βρεθεί και να πλοηγηθεί, μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο και να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες για την επιχείρησή σας για να βοηθήσετε τους καταναλωτές να λάβουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
2.Δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματα: Υπάρχουν πολλά μέσα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Social Media, τον website σας, το Email Marketing. Και δεν υπάρχει τίποτα λάθος αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε όλα αυτά τα μέσα ταυτόχρονα. Αλλά όταν το κάνετε, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια μέσα λειτουργούν πραγματικά και ποια όχι. Μπορείτε να προσδιορίσετε ποια ψηφιακά κανάλια σας φέρνουν τους περισσότερους νέους και επαναλαμβανόμενους χρήστες; Η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων είναι κρίσιμη για να σας βοηθήσει να απαντήσετε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις.
3.Αγαπάτε τις προοπτικές σας, αλλά αγνοείτε το κοινό σας: Είναι σύνηθες να βλέπετε τις επιχειρήσεις να εργάζονται πολύ σκληρά για να αποκτήσουν προοπτικές. Οι επιχειρήσεις θα καταβάλουν χρόνο και προσπάθεια για να επικοινωνήσουν με αυτές τις προοπτικές, θα τους πουν γιατί τα προϊόντα τους είναι τα καλύτερα και γιατί πρέπει να τα επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστών. Αλλά μετά την πρώτη τους αγορά, οι επιχειρήσεις πολλές φορές δεν δίνουν πια σημασία στους χρήστες τους. Ο χρόνος και η προσπάθεια που δίνετε στους υποψήφιους χρήστες σας θα πρέπει ακόμα να δίνονται μόλις γίνουν χρήστες σας, ίσως και περισσότερο! Θα πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε σχέσεις μαζί τους. Θυμηθείτε, η διατήρηση ενός χρήστη είναι πολύ φθηνότερη από την απόκτηση νέων.