Web Design
YouTube Ads: Πώς να βελτιστοποιήσετε μια διαφημιστική καμπάνια;

YouTube Ads: Πώς να βελτιστοποιήσετε μια διαφημιστική καμπάνια για την ιστοσελίδα σας;

Με τόσο χρόνο που έχετε αφιερώσει, δεν μπορείτε να σταματήσετε απλώς να ενσωματώνετε το βίντεο σε μια αρχική σελίδα ή να το μοιράζεστε στα Social Media και να ελπίζετε ότι κάποιος θα το παρακολουθήσει. Η προβολή μιας σειράς διαφημίσεων YouTube είναι ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι περισσότερο από το κοινό-στόχο σας βρίσκει το περιεχόμενο βίντεο που έχετε δημιουργήσει. Και με νέες μορφές και δυνατότητες παρακολούθησης, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να αναφέρετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

Η διαφήμιση στο YouTube είναι πολύ διαφορετική από την εκτέλεση μιας καμπάνιας Social Media PPC ή επί πληρωμή. Υπάρχουν συγκεκριμένοι δημιουργικοί περιορισμοί και ένας τόνος επιλογών για αυτήν την πλατφόρμα.

Η έναρξη μιας διαφημιστικής καμπάνιας βίντεο είναι ένα εξαιρετικό βήμα, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να ρυθμίσετε πριν αρχίσετε να πληρώνετε για προβολές. Με αυτόν τον τρόπο, αξιοποιείς στο έπακρο τον προϋπολογισμό σου και βλέπεις την υψηλότερη απόδοση επένδυσης.

1. Καθορίστε τις μετρήσεις και τους στόχους σας.

Κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων, υπάρχουν τέσσερις κύριες κατηγορίες μετρήσεων που μπορείτε να παρακολουθήσετε για κάθε βίντεο. Προβολές, Κοινό, ποσοστό προβολής βίντεο, conversions, τα οποία θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα εάν η διαφήμισή σας οδηγεί σε δυνητικούς πελάτες και αποδίδει υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI) για την εταιρεία σας.

2. Παρακολουθήστε τοποθετήσεις με χαμηλή απόδοση.

Εάν προβάλλετε διαφημίσεις στην οθόνη που θα εμφανίζονται στο Δίκτυο εμφάνισης Google, μπορείτε να ελέγξετε πού εμφανίστηκε η διαφήμιση. Ελέγξτε αυτήν τη λίστα για να δείτε εάν κάποιοι συγκεκριμένοι ιστότοποι συμβάλλουν στην κακή απόδοση για τις επιθυμητές μετρήσεις σας. Εξαιρέστε αυτούς τους ιστότοπους από τη διαφημιστική σας καμπάνια για να αυξήσετε το μέσο CPV σας.

3. Χρησιμοποιήστε μια προσαρμοσμένη μικρογραφία εικόνας.

Σχεδιάστε ή χρησιμοποιήστε μια σταθερή εικόνα υψηλής ποιότητας από το βίντεο για να δελεάσετε τον θεατή να κάνει κλικ στο βίντεό σας. Να θυμάστε ότι αυτή η εικόνα πρέπει να είναι ευανάγνωστη από τους χρήστες σε διαφορετικές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των κινητών. Εάν η εικόνα σας περιέχει ένα άτομο, βεβαιωθείτε ότι κοιτάζει την κάμερα. Εάν παρουσιάζετε ένα προϊόν, βεβαιωθείτε ότι το φόντο δεν αποσπά την προσοχή.

4. Οδηγήστε τους χρήστες να αγοράσουν με κάρτες.

Μια κάρτα YouTube πειράζεται με ένα μικρό σύμβολο "i", στο οποίο ο θεατής μπορεί να κάνει κλικ για να επεκτείνει. Μπορείτε να χρονομετρήσετε αυτήν την εμφάνιση, ώστε μόνο οι χρήστες που ασχολούνται με το βίντεο και το περιεχόμενο να βλέπουν την ειδοποίηση.

Με τις κάρτες, μπορείτε να εμφανίσετε ένα προϊόν που σχετίζεται ή εμφανίζεται στο βίντεο για να αυξήσετε τις αγορές προϊόντων. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε κάρτες για να αυξήσετε τις δωρεές συγκέντρωσης κεφαλαίων, τη διέλευση σε μια διεύθυνση URL ή την επισκεψιμότητα σε άλλα βίντεο, όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα από το κανάλι μας στο YouTube. Κάθε μορφή θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε την κάρτα με κείμενο, εικόνες και άλλες επιλογές.

5. Δημιουργήστε Call To Actions

Κατά την προώθηση ενός βίντεο στο YouTube, μπορείτε να συμπεριλάβετε Call To Actions που συνδέονται με μια διεύθυνση URL. Θα μπορούσατε να συνδέσετε μια Landing Page, μια σελίδα προϊόντος, μια σελίδα πληροφοριών ή ό,τι θέλετε. Θα μπορούσατε επίσης να στείλετε άτομα σε μια ευνοϊκή αναφορά ή συνέντευξη με την εταιρεία.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε