Web Design
καμπάνιες Automation Marketing για το e-shop / website σας

Χρήσιμα tips για να θέσετε στόχους για τις καμπάνιες Automation Marketing για το eshop / website σας

Οι επιχειρήσεις που ξεκινούν το Marketing Automation πρέπει να θέσουν σαφείς στόχους σχετικά με το τι θέλουν να επιτύχουν μέσω αυτού του είδους Marketing. Ο καθορισμός των στόχων σας και η έναρξη της καμπάνιας Marketing Automation πρέπει να συμβαδίζουν. Πρώτον, δεν μπορείτε να καθορίσετε τις καλύτερες στρατηγικές που θα χρησιμοποιήσετε χωρίς να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε. Από την άλλη πλευρά, η χρήση του Marketing Automation ως επιχειρηματικής στρατηγικής θα πρέπει επίσης να σας καθοδηγήσει σχετικά με τους στόχους που πρέπει να θέσετε.

Θέστε SMART στόχους

Αυτό είναι βασικό. Οποιοσδήποτε στόχος πρέπει να είναι συγκεκριμένος, μετρήσιμος, εφικτός, σχετικός και χρονικά περιορισμένος. Είναι εφικτό; Αναρωτηθείτε αν έχετε τα μέσα για να το πετύχετε. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις του e-shop σας, τότε θα πρέπει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και να χρησιμοποιήσετε περισσότερους πόρους για να πετύχετε τον στόχο σας.

Χρησιμοποιήστε το Marketing Automation για να θέσετε στόχους

Το Marketing Automation θα πρέπει να σας βοηθήσει στον καθορισμό στόχων. Το μυστικό είναι να γνωρίζετε τα δεδομένα που έχετε συλλέξει και να τα αφήσετε να σας καθοδηγήσουν. Με αυτόν τον τρόπο, χρησιμοποιείτε τα δεδομένα σας προς όφελός σας αντί να τα σπαταλάτε.

Ευθυγραμμίστε τους Στόχους Πωλήσεων και Marketing

Οι πωλήσεις και το Marketing είναι δύο αχώριστες έννοιες. Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε στόχους για το ένα χωρίς να λαμβάνετε υπόψη το άλλο. Έτσι, όταν θέτετε τους στόχους σας, λάβετε υπόψη τις ανάγκες και των δύο. Εάν θέλετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας, τότε βρείτε έναν τρόπο να βελτιώσετε τη διαδικασία σας, όπως τον εξορθολογισμό της επικοινωνίας μεταξύ πωλήσεων και Marketing. Ρωτήστε την ομάδα πωλήσεών σας σχετικά με τα σχόλια των χρηστών για να ενισχύσετε τις στρατηγικές Marketing που έχουν άμεση επίδραση στις πωλήσεις.

Αναπτύξτε μια ξεκάθαρη διαδικασία Marketing

Με το Marketing Automation είναι πιο εύκολο να σχεδιάσετε καλύτερες διαδικασίες και ροές εργασίας που μπορούν να μειώσουν τους δυνητικούς πελάτες σας στη διοχέτευση πωλήσεων χρησιμοποιώντας δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία.

Μπορείτε να μελετήσετε τη συμπεριφορά του κοινού σας κοιτάζοντας τα αναλυτικά στοιχεία σας. Από εδώ, μπορείτε να ρυθμίσετε κανόνες συμπεριφοράς, για παράδειγμα, κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο ή δείχνει ενδιαφέρον για μια συγκεκριμένη προσφορά. Εναλλακτικά, μπορείτε να τμηματοποιήσετε μια πιο καθορισμένη λίστα για να βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε σωστά.

Μελετήστε τις μετρήσεις

Μπορείτε να δείτε τη μεγάλη εικόνα μόνο αν ελέγξετε τις μετρήσεις σας. Κάθε μέτρηση σχετίζεται με μια άλλη. Εάν στοχεύετε σε υψηλότερα ποσοστά πωλήσεων, δεν εξετάζετε μόνο τους δυνητικούς πελάτες σας. Ελέγχετε επίσης την ανάπτυξη της λίστας σας και τα ποσοστά απεγγραφής, καθώς αυτά μπορεί να επηρεάσουν το ποσοστό μετατροπών σας. Επίσης, ελέγξτε το Open Rate, Click-Through Rate, εμφανίσεων και άλλες μετρήσεις. Η εξέταση αυτών μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τις στρατηγικές σας και να θέσετε σωστούς στόχους.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε