Web Design
Tips για να βελτιώσετε άμεσα το Conversion Rate του website σας

Tips για να βελτιώσετε άμεσα το Conversion Rate του website σας

Έχετε προχωρήσει στην κατασκευή ιστοσελίδας σας προκειμένου να προωθήσετε τα μοναδικά προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Ωστόσο, αισθάνεστε ότι η προσέλκυση περισσότερων χρηστών και η αύξηση της επισκεψιμότητας του website σας θα κοστίσει μια περιουσία. Πώς αλλιώς θα μπορούσατε να αυξήσετε τα έσοδά σας τότε; Εδώ είναι μια λύση στο πρόβλημά σας: Με το να βελτιώσετε το Conversion Rate σας!

Αυξήστε την εμπιστοσύνη

Το προϊόν σας είναι υπέροχο. Αυτό το ξέρουν και οι επισκέπτες. Η τιμή είναι επίσης εκπληκτική, οπότε γιατί δεν το αγοράζουν; Ρωτήστε τον εαυτό σας χωρίς μεροληψία. Θα το αγοράζατε; Πολλοί χρήστες εξακολουθούν να είναι πολύ προσεκτικοί όταν πρόκειται να ξοδέψουν χρήματα στο διαδίκτυο, έχουν υπάρξει πολλές απάτες στην ιστορία των διαδικτυακών αγορών. Αυξήστε την αξιοπιστία του website σας παρέχοντας υποστήριξη τρίτων και δείξτε ότι υπάρχει μια πραγματική οργάνωση πίσω από τον website σας. Δημοσιεύστε φωτογραφίες του γραφείου και της ομάδας σας που στέκονται πίσω από τον website σας.

Επισημάνετε Special Offers

Περίπου οι μισοί από τους online αγοραστές ενδιαφέρονται μόνο για προϊόντα με έκπτωση. Οι καλές εικόνες και τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Μια υπέροχη εικόνα θα δείξει καθαρά το προϊόν, θα επικεντρωθεί σε όλα τα χαρακτηριστικά, θα αυξήσει επίσης την εμπιστοσύνη των αγοραστών. Τα επεξηγηματικά βίντεο είναι επίσης ένας καταπληκτικός τρόπος για να πείτε στους επισκέπτες τι προσφέρετε, πείθοντάς τους να αγοράσουν το προϊόν σας.

Κάντε δοκιμές A/B (split testing)

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού σας. Εάν δεν είστε ακριβώς σίγουροι ποια επικεφαλίδα, μέσα ή προσφορές να εμφανίσετε στον ιστότοπό σας, κάντε δοκιμές A/B!

Καταγράψτε αυτές τις «Σχεδόν» πωλήσεις

Ένα άλλο πρόβλημα που εμφανίζεται συνήθως όταν έχετε ένα Eshop είναι ότι οι χρήστες επισκέπτονται το website, βάζουν ακόμη και ένα προϊόν στο καλάθι, αλλά μετά φεύγουν. Ένας πολύ καλός τρόπος για να τα αποτυπώσετε είναι να δώσετε προσοχή στα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτή η εγκατάλειψη προκαλείται από ελαττώματα σχεδιασμού, για παράδειγμα, το καλάθι είναι πολύ περίπλοκο για χρήση.

Ερευνήστε & Αναλύστε

Για να συνεχίσουμε την προηγούμενη συμβουλή, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι το «κλειδί» για να τους ανακτήσετε είναι να γνωρίζετε πού τους χάσατε. Πρέπει να γνωρίζετε ποιες λειτουργίες τραβούν την προσοχή τους και πού είναι εκείνα τα κρίσιμα σημεία που αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τη σελίδα σας. Υπάρχουν μερικά πολύ αποτελεσματικά προγράμματα βελτιστοποίησης ιστού τα οποία σας επιτρέπουν να αναλύετε και να κατανοείτε πραγματικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο, αλλά να επισύρετε συνέπειες, να μάθετε τι ενδιαφέρονται πραγματικά και τι θέλουν οι επισκέπτες σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε