Web Design
Τι είναι το Search Retargeting και πώς λειτουργεί

Τι είναι το Search Retargeting και πώς λειτουργεί

Το Search Retargeting είναι ένας τρόπος για να δημιουργήσετε ένα πιο στοχευμένο κοινό για την επιχείρησή σας με βάση τη συμπεριφορά αναζήτησης των keywords και να χρησιμοποιήσετε αυτό το κοινό για τις διαφημίσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να εμφανίσετε τα display ads σας σε χρήστες που έχουν αναζητήσει συγκεκριμένα keywords που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Με το Search Retargeting μπορείτε να έχετε πολλά οφέλη, καθώς θα σας βοηθήσει να απευθύνεστε σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. 

Πώς λειτουργεί το Search Retargeting;

Ουσιαστικά, το Search Retargeting λειτουργεί μέσω αυτοματισμού. Μόλις ένας χρήστης αναζητήσει ένα keyword, ορισμένα display ads θα αρχίσουν να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, στα Social Media και σε άλλες σελίδες online.

Αυτό προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στις επιχειρήσεις για πιο στοχευμένες διαφημίσεις. Για να το κάνετε αυτό, θα δημιουργήσετε μια keyword λίστα που θα σχετίζεται με την επιχείρησή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να στοχεύσετε ξανά άτομα που χρησιμοποιούν broad, exact ή phrase-matched keywords σας.

Στη συνέχεια, θα μεταβείτε στα Search Ad σας σε οποιοδήποτε λογισμικό χρησιμοποιείτε για τη ρύθμιση της display διαφήμισης για τη ρύθμιση της καμπάνιας σας. Στη συνέχεια, η μηχανή αναζήτησης ή το λογισμικό θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα τους για να επαναστοχεύσει σε αυτούς τους χρήστες και να τους εμφανίσει τις διαφημίσεις σας.

Ποια είναι όμως τα οφέλη του Search Retargeting;

Βελτιώνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

To Search Retargeting είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη βελτίωση του Brand Awareness. Όσο περισσότερα άτομα βλέπουν τη διαφήμισή σας που δεν έχουν ακούσει για εσάς, τόσο μεγαλύτερο κοινό θα γνωρίζει για εσάς, το οποίο θα μπορείτε να αξιοποιήσετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. 

Αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας

Φυσικά, ένα τεράστιο όφελος από το Search Retargeting είναι η αύξηση των επισκεπτών στον website σας. Εάν δεν έχετε, τότε είναι η στιγμή να δημιουργήσετε ένα. 

Η κατασκευή ιστοσελίδων πριν αρχίσετε τις διαφημίσεις, είναι απαραίτητη για να μπορείτε να οδηγήσετε το χρήστη σε αυτό όταν θέλετε να προωθήσετε την επιχείρησής σας.

Αύξηση των conversions σας

Πολλές φορές, ξεκινάτε μία διαφήμιση για να αυξήσετε το ROI (Return on Investment) και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Το Search Retargeting λοιπόν, μπορεί να βοηθήσει σε αυτό. Στην πραγματικότητα, τα retargeted search ads έχουν υψηλότερα ποσοστά conversions από τα κανονικά display ads. Και καταλήγουν να έχουν μικρότερο κόστος για μία επιχείρηση. 

Προσέγγιση μεγαλύτερου κοινού

Το Search Retargeting είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το engagement και να προσελκύσετε νέους χρήστες στον ιστότοπό σας. Όχι μόνο λειτουργεί, αλλά οι χρήστες προτιμούν αυτόν τον τύπο διαφήμισης από άλλα display ads.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε