Web Design
Τι είναι το Newsletter, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας

Τι είναι το Newsletter, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας

Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει μία Email Marketing καμπάνια θα πρέπει να το ξανά σκεφτείτε. Mια ισχυρή στρατηγική, με σαφείς στόχους μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σας πολλά οφέλη όπως αύξηση των πωλήσεών σας, δημιουργία μίας πιο ισχυρής σχέσης με το κοινό σας. Μία από τις καλύτερες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι η αποστολή ενός Newsletter στο κοινό σας.  

Τι είναι το Newsletter;

Ένα Newsletter είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις για να μοιραστούν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως μία προσφορά, ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Τα Newsletter σας δίνουν άμεση πρόσβαση στα εισερχόμενα του κοινού σας, επιτρέποντάς σας να μοιραστείτε ενδιαφέρον περιεχόμενο και περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρησή σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο website σας. 

Επιπλέον, στις καμπάνιες μέσω email είναι επίσης εύκολο να μετρηθεί η απόδοσή τους, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να κάνετε σημαντικές προσαρμογές και βελτιστοποιήσεις που θα οδηγούσαν σε καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.

Πώς λειτουργεί ένα Newsletter;

Για να ξεκινήσετε να στέλνετε Newsletters στο κοινό σας, χρειάζεστε τρία βασικά πράγματα:

Στρατηγική

Σε αυτό το σημείο συνηθώς αποτυγχάνει το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων. Οι χρήστες εγγράφονται στο newsletter μίας επιχείρησης και αυτή δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να στέλνει εκπτώσεις, προσφορές και προωθήσεις.

Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι μετά το δεύτερο newsletter, το ποσοστό του open rate, δηλαδή του ποσοστό ανοίγματος των emails θα αρχίσει να μειώνεται και οι χρήστες θα κάνουν απεγγραφή από αυτό.

Αυτό σχετίζεται στην πραγματικότητα με την αξία που προσφέρουν τα μηνύματα σας στο κοινό σας και γι 'αυτό πρέπει να δημιουργήσετε ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο που θα εστιάζει στα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη.

Λίστα email 

Εάν δεν έχετε άτομα για να στείλετε τα email σας δεν μπορείτε να ξεκινήσετε. Πώς μπορείτε λοιπόν να χτίσετε την λίστα των email σας; 

  • Δημιουργήστε κίνητρα για τους χρήστες για να εγγραφούν στο newsletter σας .Αυτό το κίνητρο μπορεί να είναι μία προσφορά, δωρεάν μεταφορικά, ένα ειδικό κουπόνι έκπτωσης.
  • Αναδυόμενα παράθυρα: εμφανίζονται αφού περάσει ο χρήστης μερικά δευτερόλεπτα στο website σας. 

Εάν δεν έχετε ακόμα λίστα, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε. Ένας χρήστης που έχει εγγραφεί στο Newsletter σας είναι ένας δυνητικός πελάτης. Γι 'αυτό ακριβώς το Email Marketing έχει τόσο υψηλό ROI.

Πώς να έχετε καλύτερα αποτελέσματα στο Newsletter σας

Χωρίστε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε σε μικρότερες κατηγορίες: Ταξινομήστε το κοινό σας ανάλογα τα ενδιαφέροντά τους. 

Εκπτώσεις: Μπορείτε να στείλετε εκπτώσεις και προσφορές, απλά μην κάνετε όλα τα Newsletters σας μόνο γι 'αυτό. Είναι μια καλή στρατηγική για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών όταν έχουν ήδη αγοράσει κάτι.

Θέμα: ελέγξτε τον αριθμό των χαρακτήρων, ώστε το θέμα να μην αποκοπεί. Πρέπει να είναι άμεσο και να τραβήξει την προσοχή του χρήστη. 

Σωστή σχεδίαση: ελέγξτε πώς εμφανίζονται τα email σας σε κινητά τηλέφωνα. Τρεις γραμμές διαβάζονται καλά σε έναν υπολογιστή, αλλά είναι πάρα πολλές σε μια μικρή οθόνη. 

Απαραίτητη προϋπόθεση για την δημιουργία μίας Καμπάνιας Email είναι η κατασκευή ιστοσελίδας. Έτσι, όταν θα στέλνετε ένα email στον χρήστη θα μπορείτε να τον οδηγήσετε στο website σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας, αλλά και τις πωλήσεις σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε