Web Design
Conversational Commerce Ιστοσελίδων

Τι είναι το Conversational Commerce Ιστοσελίδων και γιατί έχει σημασία για τις επιχειρήσεις;

Φανταστείτε να μπείτε σε ένα κατάστημα μόνο για να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει κανείς να σας χαιρετήσει και δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα εύκολα. Έχετε ερωτήσεις σχετικά με προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, αλλά κανείς δεν είναι εκεί για να τις απαντήσει. Φεύγεις με άδεια χέρια. Αυτό συμβαίνει συνεχώς στα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής.

Οι περισσότεροι πελάτες πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου επομένως δεν πρέπει να παραλείψετε την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Μάθετε πώς να κάνετε ψηφιακή την εξυπηρέτηση πελατών με το Conversational Commerce.

Τι είναι το conversational commerce;

Το conversational commerce (ή το κοινωνικό εμπόριο ή το μάρκετινγκ συνομιλίας) χρησιμοποιεί τη συνομιλία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το εμπορικό εμπόριο μετατρέπει την εξυπηρέτηση πελατών σας ψηφιακά. Καθιστά δυνατή τη συνομιλία με χιλιάδες πιθανούς πελάτες ταυτόχρονα.

Αυτές οι συνομιλίες πραγματοποιούνται οπουδήποτε βρίσκονται οι πελάτες: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές Messenger και τον ιστότοπό σας. Οι συνομιλίες πραγματοποιούνται με ζωντανούς πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών, chatbots ή και με τα δύο.

Γιατί είναι σημαντικό το conversational commerce;

Το συνομιλητικό εμπόριο κάνει τις αγορές μέσω Διαδικτύου ευκολότερες, πιο διασκεδαστικές και πιο προσωπικές για τους πελάτες.

Έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες αναζητούν ταχύτητα, ευκολία και φιλικότητα όταν ψωνίζουν.

•Το 73% των πελατών θεωρούν ότι το όνομα μιας επιχείρησης είναι σημαντικό μέρος της απόφασης αγοράς τους. Ωστόσο, μόνο το 49% των πελατών λέει ότι οι εταιρείες παρέχουν καλή εξυπηρέτηση πελατών.

•1 στους 3 πελάτες (32%) δεν θα επιλέξει ξανά μια επιχείρηση με μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

•Το 65% των πελατών λέει ότι μια θετική εμπειρία έχει μεγαλύτερη επιρροή από την εξαιρετική διαφήμιση.

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Conversational Commerce. παρατηρούν:

•Αύξηση 10% στα έσοδα τους πρώτους 6 μήνες

•Αυτοματοποίηση έως και 80% των πιο κοινών αλληλεπιδράσεων με τους δυνητικούς πελάτες.

3 οφέλη από τη χρήση του Conversational Commerce

Όταν ψωνίζουν, οι χρήστες αναζητούν την ταχύτητα, τη φιλικότητα και την εξυπηρετικότητα ως κορυφαία χαρακτηριστικά.

Ακολουθούν 3 κορυφαίοι τρόποι με τους οποίους το συνομιλητικό εμπόριο προσφέρει αυτήν την εμπειρία.

1.Παρέχετε υποστήριξη πελατών 24/7

Ονομάζεται ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων για κάποιο λόγο. Οι χρήστες θέλουν άμεσα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Η προσφορά υψηλού επιπέδου υποστήριξης πελατών 24/7 είναι αδύνατη χωρίς αυτήν.

2.Συλλέξτε δεδομένα των χρηστών και σχόλια

Η σχέση σας με τον χρήστη δεν χρειάζεται να τελειώσει μόλις αγοράσει ένα προϊόν. Θα πρέπει να υπάρξει κάποια επικοινωνία μέσω του Conversational Commerce με τον χρήστη για να λάβετε κριτικές ή σχόλια, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στους ζωντανούς πράκτορες.

3.Περισσότερες γλώσσες

Οι χρήστες έχουν πλέον τη δυνατότητα να ψωνίζουν σε όλο τον κόσμο. Πολλές εταιρείες χάνουν την ευκαιρία να προσελκύσουν κοινό που δεν μιλούν την ίδια γλώσσα.

Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή ιστοσελίδων σας είναι το Α και το Ω για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε