Web Design
Τ Digital Marketing Ιστοσελίδων

Τι είναι τα Big Data στο Digital Marketing Ιστοσελίδων;

Το να βασίζεστε σε προβλέψεις για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων ανήκει πλέον στο παρελθόν. Με την τεχνητή νοημοσύνη σε εφαρμογή, οι επιχειρήσεις αφού πρώτα προβούν στην κατασκευή των ιστοσελίδων τους, κινούνται προς μια προσέγγιση που βασίζεται σε δεδομένα. Αυτό είναι όπου τα μεγάλα δεδομένα στο ψηφιακό μάρκετινγκ εμφανίζονται στην εικόνα.

Αναμφίβολα, συμφωνούμε με το γεγονός ότι «τα δεδομένα είναι ο βασιλιάς». Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να αναλύσουμε τόσο μεγάλο όγκο δεδομένων για να βγάλουμε συμπεράσματα από αυτό. Για να γίνει αυτό, απαιτούνται μέθοδοι που όχι μόνο βοηθούν στη διαχείριση των δεδομένων, αλλά και στην εκτέλεση αναλύσεων σε αυτά και στην εξαγωγή μετρήσιμων αποτελεσμάτων που βοηθούν τους εμπόρους κατά κάποιο τρόπο. Και τα μεγάλα δεδομένα κάνουν ακριβώς αυτό αλλά και πολλά άλλα.

Τα Big Data επεκτείνουν τα οφέλη τους σε όλες τις βιομηχανίες που ασχολούνται με πολλά δεδομένα που πρέπει να αναλυθούν. Σε αυτό το άρθρο, δεν θα κατανοήσουμε μόνο τη σημασία του στο Digital Marketing, αλλά και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις.

Η σημασία των Big Data στο Digital Marketing

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι τα Big Data παίζουν σημαντικό ρόλο στο Digital Marketing. Μαζί με την παροχή πληροφοριών της επιχείρησης, παρέχει βαθύτερες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των δυνητικών πελατών που βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις. Επίσης, τα δεδομένα είναι απλά μηδενικά και μονάδες χωρίς να εξάγουν νόημα από αυτά.

Παρακάτω παρατίθενται μερικοί τομείς όπου τα Big Data διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο Digital Marketing:

Ανάλυση συναισθημάτων

Τι γίνεται αν ένα εργαλείο μπορεί να σας πει τον υποκείμενο συναισθηματικό τόνο; Θα γίνει πιο εύκολο για σας να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη σας και θα μπορείτε να πάρετε καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, με τη βοήθεια της ανάλυσης συναισθήματος, οι έμποροι μπορούν πραγματικά να γνωρίζουν πώς νιώθουν οι δυνητικοί πελάτες για την επωνυμία τους. Αυτά τα εργαλεία σας βοηθούν να αναλύσετε αναρτήσεις στα Social Media, ερωτήματα αναζήτησης, κριτικές κ.λπ. και να βρείτε το νόημα πίσω από αυτά. Εάν έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς να διατηρήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας, τότε η ανάλυση συναισθήματος είναι η απάντησή σας σε αυτό.

Στόχευση στο σωστό κοινό

Πόσες φορές έχετε διαγράψει ή καταργήσει την εγγραφή σας σε αυτές τις επωνυμίες που σας βομβαρδίζουν με email; Δεν θέλετε να είστε σε αυτή τη λίστα.

Τα Big Data όχι μόνο σας βοηθούν να προσδιορίσετε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους, αλλά επίσης τμηματοποιούν μια ομάδα ατόμων με βάση τους δημογραφικούς και κοινωνικούς παράγοντες. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες του Marketing να βελτιώσουν και να εξατομικεύσουν τις καμπάνιες Marketing. Εάν στέλνετε email ή μηνύματα που έχουν απήχηση στο κοινό, πιθανότατα δεν θα βρεθείτε στα διαγραμμένα ενός δυνητικού πελάτη.

Προγνωστική ανάλυση

Η ανάλυση Big Data βοηθά στην ανάλυση των προηγούμενων δεδομένων, έτσι ώστε να μπορεί να προβλέψει τις πιθανές μελλοντικές απαιτήσεις των δυνητικών πελατών. Οι έμποροι μπορούν στη συνέχεια να εργαστούν για να ενισχύσουν την παραγωγή των προϊόντων τους ανάλογα με την ανάλυση. Παλιότερα, οι επιχειρήσεις συνήθιζαν να ακολουθούν τις τάσεις των δυνητικών πελατών χωρίς ένα αξιόπιστο σύνολο δεδομένων. Τώρα, με τα Big Data, μπορείτε να κάνετε πιο ενημερωμένες και ακριβείς προβλέψεις σχετικά με τις τάσεις αγορών των δυνητικών πελατών.

Αύξηση των πωλήσεων

Ο τελικός σας στόχος τελικά είναι να μετατρέψετε έναν viewer σε δυνητικό πελάτη, σωστά; Όλοι αυτοί οι παραπάνω παράγοντες θα σας βοηθήσουν τελικά να ενισχύσετε τα ποσοστά μετατροπών και, κατά συνέπεια, να αυξήσετε τα έσοδα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε