Web Design
Social Media Support ιστοσελίδων

Social Media Customer Service: Tips για μέγιστα αποτελέσματα του website σας!

Η εξυπηρέτηση χρηστών στα Social Media είναι η πρακτική της χρήσης Social Media για την επίλυση ερωτήσεων ή ανησυχιών χρηστών. Η υποστήριξη χρηστών Social Media είναι εξαιρετικά αποτελεσματική επειδή επιτρέπει στους χρήστες να προσεγγίσουν την ομάδα σας στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν ήδη.

Πώς να οργανώσετε μια ποιοτική εξυπηρέτηση χρηστών;

1.Ένας λογαριασμός μόνο για Support

Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσετε ένα ξεχωριστό λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης για να προσφέρετε λύσεις εξυπηρέτησης των χρηστών στα Social Media. Αυτό βοηθά στο φιλτράρισμα ζητημάτων υποστήριξης και εξυπηρέτησης από το κύριο κανάλι σας. Διασφαλίζει επίσης ότι εκχωρείτε τις κατάλληλες ομάδες για την παρακολούθηση των σωστών τύπων εισερχόμενων δημόσιων μηνυμάτων. Αν δημιουργήσετε ένα αποκλειστικό Social Media για υποστήριξη χρηστών, συμπεριλάβετε αυτό το στα άλλα βιογραφικά προφίλ Social Media της επταιρείας σας. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν πού να απευθυνθούν για αιτήματα που σχετίζονται με υποστήριξη.

2. Βρείτε και παρακολουθήστε συνομιλίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας

Φυσικά, πολλοί χρήστες θα δημοσιεύουν επίσης μηνύματα σχετικά με την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο χωρίς να προσθέσουν ετικέτα σε κανέναν από τους λογαριασμούς Social Media. Ορισμένες από αυτές τις αναρτήσεις ενδέχεται να δικαιολογούν μια απάντηση εξυπηρέτησης χρηστών. Αυτό σημαίνει ότι ανυπομονείτε να σας επισημάνουν στα αιτήματα υποστήριξης χρηστών στα Social Media. Πρέπει να παρακολουθείτε τις συζητήσεις σχετικά με την εταιρεία σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να απαντήσετε σε χρήστες που έχουν πρόβλημα με την υπηρεσία ακόμα κι αν δεν σας επικοινώνησαν.

3. Δημιουργήστε οδηγίες κοινωνικής δικτύωσης

Η κοινωνική υποστήριξη χρηστών έχει διαφορετικές προκλήσεις και ευκαιρίες από το Social Marketing. Αλλά δεν είναι λιγότερο σημαντικό να υπάρχουν οδηγίες για τα Social Media. Αυτά θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της εταιρείας σας και με την ομάδα Social Marketing. Οι οδηγίες της εταιρείας σας για κοινωνική υποστήριξη χρηστών θα πρέπει να καλύπτουν πράγματα όπως: ο τόνος της φωνής, χρόνος απόκρισης για κάθε κανάλι κ.ο.κ.

4. Να είστε προνοητικοί

Εάν οι χρήστες έχουν τακτικά τις ίδιες ερωτήσεις, αυτό είναι μια ένδειξη ότι πρέπει να παρέχετε κάποιους πόρους πληροφοριών αυτοεξυπηρέτησης. Τα κανάλια εξυπηρέτησης χρηστών στα Social Media είναι εξαιρετικά μέρη για κοινή χρήση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ανάρτηση blog με οδηγίες ή βέλτιστες πρακτικές. Έχει να κάνει με το να βοηθήσετε τους χρήστες να μάθουν πώς να αξιοποιούν στο έπακρο τα προϊόντα σας.

5. Επεκτείνετε την ιδέα σας για το τι μπορεί να είναι η εξυπηρέτηση κοινού

Σκεφτείτε γενικά τι πληροί τις προϋποθέσεις ως ζήτημα εξυπηρέτησης κοινού. Ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα Social Media για την εξυπηρέτηση χρηστών ποικίλλει ευρέως. Δεν χρειάζεται να αφορά μόνο την επίλυση προβλημάτων και παραπόνων. Η εξυπηρέτηση χρηστών μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε κάνει το κοινό σας να αισθάνεται πιο συνδεδεμένοι με την εταιρεία σας.

Θα πρέπει να τους κάνει πιο άνετα να αγοράζουν, να χρησιμοποιούν και να προτείνουν τα προϊόντα σας. Εκτός από τα Social Media, μην ξεχνάτε ότι βάση για οποιαδήποτε καμπάνια Digital Marketing είναι η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε