Δεν είναι μυστικό ότι τα Social Referalls (παραπομπές Social Media) βοηθούν τις εταιρείες να αποκτήσουν νέο κοινό και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανταμειφθείτε από έναν χρήστη όταν σας προτείνει σε άλλους. Αυτό δείχνει ότι είναι ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι με την εταιρεία σας. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι βάση για την καμπάνια Digital Marketing αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδων σας.
Το Referral Marketing έχει να κάνει με το να πείσετε το σημερινό κοινό σας να διαδώσουν μια θετική λέξη για την εταιρεία σας, έτσι ώστε και οι υποψήφιοί σας να συνδεθούν μαζί της. Οι παραπομπές στα Social Media, ειδικότερα, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε ανταμοιβές και κίνητρα για να οδηγήσουν τη διαδικασία απόκτησης.
Η διαδικασία παραπομπής έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσετε νέους χρήστες, να διατηρήσετε το παρόν κοινό προσφέροντάς τους μπόνους αφοσίωσης και να αυξήσετε τις online πωλήσεις.
Tips για τη δημιουργία Social Referrals
1. Αναζητήστε μετρήσεις ποιοτικού ελέγχου
Μερικές φορές, λόγω σφάλματος στη διαμόρφωση, οι χρήστες δεν μπορούν να λάβουν τα κίνητρά τους, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μια δυσαρεστημένη εμπειρία αγοράς. Όλα αυτά μπορούν να έχουν δραστικό αντίκτυπο στη στρατηγική Referral Marketing σας. Χρησιμοποιώντας λύσεις παραπομπής χρηστών με τεχνητή νοημοσύνη, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι οι χρήστες σας ανταμείβονται έγκαιρα και αποτελεσματικά.
2. Να έχετε μια σωστή δομή κινήτρων
Πρώτον, τα κίνητρα μπορεί να είναι χρηματικά ή μη. Οι παραπομπές κοινού απαιτούν μια καλή δομή κινήτρων, επειδή είστε εσείς που χρειάζεστε απόκτηση. Έτσι, για να πείσετε το κοινό σας να διαδώσουν θετικά σχόλια από στόμα σε στόμα, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια ακριβή ροή κινήτρων και ανταμοιβών.
Ο απλός τρόπος ανταμοιβής του κοινού είναι μέσω των χρημάτων. Το να τους προσφέρετε αξία σε μετρητά για κάθε παραπομπή που αναγνωρίζεται θα αξίζει τον χρόνο και τον κόπο τους. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μη χρηματικές ανταμοιβές, όπως πόντους επιβράβευσης, πρόσβαση πριν από την πώληση ή προσφορές με έκπτωση.
3. Κρατήστε την προσφορά σας σχετική
Να θυμάστε ότι οι χρήστες θα σας προσφέρουν υποστήριξη μόνο εάν λάβουν κάτι πολύτιμο σε αντάλλαγμα. Επομένως, πρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες προσφορές. Η έρευνα των αναγκών και της αγοραστικής συμπεριφοράς του κοινού-στόχου σας θα σας βοηθήσει να αναλύσετε τι αναζητούν και τι είδους κίνητρο θα τους κάνει να παραπέμψουν το προϊόν σας σε άλλους.