Web Design
Πώς να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στην Google

Πώς να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στην Google

Τα Google Ads είναι από τα πιο χρήσιμα εργαλεία στο Digital Marketing αλλά μπορεί να είναι περίπλοκα στη χρήση τους αν δεν είστε σίγουροι για το πώς να τα βελτιστοποιήσετε για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα που θα έχουν για την επιχείρησή σας. 

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης. Δισεκατομμύρια χρήστες συνδέονται καθημερινά και κάνουν ερωτήσεις, αναζητούν λύσεις στα προβλήματά τους ή αγοράζουν online. Αφού έχετε ολοκληρώσει το βήμα της κατασκευής ιστοσελίδων για την επιχείρησή σας, με έναν σχεδιασμό που είναι responsive και περιέχει όλες τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, είναι η στιγμή να δείτε πως θα το προωθήσετε και θα αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας σε αυτό. 

Για να το πετύχετε αυτό, εκτός από το να ξεκινήσετε τις διαφημίσεις στα Google Ads πρέπει να ξέρετε και πώς μπορείτε να τις βελτιστοποιήσετε για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. 

Βελτιστοποιημένα Headings

Αυτός είναι ένας από τους πρώτους κανόνες δημιουργίας βελτιστοποιημένου Αd copy στο Google. Τα heading σας είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την απόδοση που θα έχουν τελικά οι διαφημίσεις σας. 

Ένας από τους πιο απλούς τρόπους ενίσχυσης της ποιότητας των διαφημίσεών σας είναι να διασφαλίσετε ότι το πρώτο heading περιέχει ή αποτελείται από ένα τουλάχιστον keyword που στοχεύει η επιχείρηση σας σε αυτήν την ομάδα διαφημίσεων.

Αλλά επίσης πρέπει να θυμάστε ότι δεν πρέπει να υπερβάλλετε με τα keywords. Η εισαγωγή ενός σωστού keyword στα σωστά μέρη θα αυξήσει τις πιθανότητες των διαφημίσεών σας να τραβήξουν και να κρατήσουν την προσοχή του χρήστη. Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε παραλλαγές των keywords στις διαφημίσεις σας, δεδομένου ότι θα υπάρχουν πολλά keywords που πιθανότατα στοχεύετε στην ομάδα διαφημίσεών σας.

Αυτό σημαίνει ότι δοκιμάζοντας διαφορετικές παραλλαγές των κύριων keywords στο copy, μπορείτε να δείτε ποιo οδηγεί σε υψηλότερη απόδοση. 

Διαχωρίστε το ad copy σας σε βασικούς παράγοντες

Το ad copy messaging είναι εξαιρετικά σημαντικό όταν πρόκειται για σύνδεση με το κοινό-στόχο. Πρέπει λοιπόν να προσφέρετε οφέλη στο κοινό που θα σας χωρίζουν τελικά από τους ανταγωνιστές σας, είτε κάποια προσφορά που είναι πιθανό να οδηγήσει το κοινό να προβεί σε κάποια ενέργεια όπως το click στην διαφήμισή σας. 

Το ad copy σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικό με αυτό που ψάχνει το κοινό σας. Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος δημιουργίας περιεχομένου για PPC, αλλά υπάρχουν βέλτιστες πρακτικές όταν πρόκειται για τη δομή των διαφημίσεών σας.

Ιδανικά, σε κάθε διαφήμιση οι χρήστες σας θα μπορούν να διακρίνουν αυτές τις κύριες πτυχές:

  • Χαρακτηριστικά προϊόντος/υπηρεσίας
  • Παρότρυνση για δράση (CTA)

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε όχι μόνο να απλοποιήσετε τη διαδικασία με την οποία δημιουργείτε τις διαφημίσεις σας, αλλά διασφαλίζετε επίσης ότι όταν οι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις σας, λαμβάνουν πληροφορίες που είναι σχετικές. Αυτό κάνει για πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις και υψηλότερα ποσοστά conversion.

Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο Call to Action

Τις περισσότερες φορές, οι διαφημίσεις σας θα έχουν Call To Actions (CTA) που παρακινούν τους χρήστες να κάνουν click στο landing page σας και να πραγματοποιούν ενέργειες. Ωστόσο, πολλές διαφημίσεις θα χρειαστούν ένα CTA για να προωθήσουν το Click-Through-Rate. Επομένως, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε CTA που είναι κατάλληλα και με νόημα.

Ωστόσο, οι καμπάνιες e-commerce που δημιουργούν leads και δεν επικεντρώνονται στις πωλήσεις ενδέχεται να επιλέξουν μια λιγότερο βαριά προσέγγιση «πωλήσεων» προκειμένου να παρακινήσουν τους χρήστες τους.

Α/Β testing

Παρόλο που αυτό δεν είναι αυστηρά βελτιστοποιημένο στην αρχή, ο έλεγχος Α/Β αποτελεί θεμελιώδες μέρος της βελτιστοποίησης των διαφημίσεών σας στα Google Ads. Ειδικά όταν πρόκειται να βρείτε το μήνυμα που λειτουργεί καλύτερα για το κοινό που θέλετε.

Με το να δοκιμάζετε πολλαπλές παραλλαγές του ad copy σας, μπορείτε να ελέγξετε την αποτελεσματικότητά τους, αφού δώσετε στις διαφημίσεις αρκετό χρόνο για να τελειώσει το learning phase και να ξεκινήσετε τη δημιουργία διορατικών δεδομένων.

Αυτές που οδηγούν σε καλύτερο engagement, τα περισσότερα conversions ή το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης ανάλογα με τους βασικούς KPI σας μπορεί να τους δοθεί  προτεραιότητα, ενώ αυτές που δεν αποδίδουν μπορούν να τεθούν σε παύση.

Ο έλεγχος A/B διασφαλίζει ουσιαστικά ότι μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικά μηνύματα και να ρυθμίσετε αργά το ad copy σας σε συγκεκριμένες προσφορές, χρήσεις γλώσσας και τόνο φωνής που δημιουργεί υψηλότερο επίπεδο αφοσίωσης και συνεπώς conversions.

Τέλος, η ουσία είναι να βρείτε ένα στοχευμένο μήνυμα που ταιριάζει στους χρήστες σας, το οποίο θα διαφέρει από πελάτη σε πελάτη και καμπάνια σε καμπάνια ανάλογα με την ανταλλαγή μηνυμάτων, την προσφορά και το προϊόν/υπηρεσία.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε