Web Design
προώθηση ιστοσελίδας ή e-shop με Email Marketing και SMS

Πώς να συνδυάσετε για την προώθηση ιστοσελίδας ή e-shop το Email Marketing και τα SMS

Οι σύγχρονες στρατηγικές Marketing αξιοποιούν το πολυκαναλικό Marketing για να προσεγγίσουν, να προσελκύσουν και να μετατρέψουν το κοινό-στόχο. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερος αντίκτυπος λόγω της πολλαπλής προώθησης και του γεγονότος ότι οι χρήστες συχνά αναπηδούν μεταξύ των καναλιών πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Πώς μπορείτε λοιπόν να συνδυάσετε δύο τρόπους προώθησης μηνυμάτων της εταιρείας σας, τα SMS και Email Marketing?

1. Συμπληρώστε τις λίστες σας

Τόσο το Email Marketing όσο και το SMS απαιτούν άδεια από τον χρήστη. Δεν χρειάζεται να δεσμευτείτε μόνο σε ένα κανάλι, καθώς κάποιοι μπορεί να προτιμούν το ένα από το άλλο, και ως αποτέλεσμα μπορεί να χάσετε χρήματα. Έτσι, ενθαρρύνετε το κοινό σας να εγγραφεί και στα δύο κανάλια επικοινωνίας. Όταν οι χρήστες σας παρέχουν συναίνεση, θα μπορείτε να τους στοχεύσετε καλύτερα παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες, καθώς έχουν επιλέξει να τις λάβουν.

2. Χρησιμοποιήστε SMS για ταχύτερη δράση

Ενώ οι περισσότεροι χρήστες θα λαμβάνουν και θα ελέγχουν τα Εmail τους στα κινητά τους τηλέφωνα, ενδέχεται να μην δείτε τα άμεσα αποτελέσματα που αναζητάτε όταν ξεκινάτε μια έκπτωση ή εκμεταλλευόμενοι μια ξαφνική ευκαιρία. Ο συνδυασμός Email με SMS είναι επομένως κρίσιμος. Ειδοποιήστε τους για την περιορισμένη προσφορά που μόλις ξεκινήσατε. Τα γραπτά μηνύματα έχουν 95% πιθανότητα να διαβαστούν μέσα σε τρία λεπτά.

3. Συγκεντρώστε κριτικές χρηστών και σχόλια

Μια επιτυχημένη στρατηγική Digital Marketing περιλαμβάνει τη συλλογή σχολίων από τους χρήστες. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία σας και να βελτιώσετε την ικανοποίηση του κοινού σας. Ενθαρρύνετε τους συνδρομητές σας να αφήνουν σχόλια για την εμπειρία τους μέσω μηνύματος κειμένου. Ομοίως, μπορείτε να τους υπενθυμίσετε να το κάνουν εάν έχετε στείλει προηγουμένως ένα Email που δεν έχει ανοίξει.

Ευτυχώς, χρησιμοποιώντας μια αυτόματη απάντηση μπορείτε να ρυθμίσετε έναν αυτοματισμό για να ενημερώνετε τους συνδρομητές εάν δεν έχουν ανοίξει το Email σχολίων τους μετά από ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.

4. Παρακολούθηση Ειδικών Ανακοινώσεων μέσω SMS

Ας υποθέσουμε ότι έχετε κάνει μια μεγάλη ανακοίνωση σχετικά με ένα ορόσημο της εταιρείας, ένα νέο χαρακτηριστικό ή μια νέα σειρά προϊόντων. Ξεκινήσατε στέλνοντας Email. Γιατί να μην δημιουργήσετε περισσότερο buzz στέλνοντας έξυπνα ένα συνοπτικό μήνυμα SMS στο κινητό των χρηστών σας ενημερώνοντάς τους να το ελέγξουν;

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο ελαχιστοποιείτε την πιθανότητα κάποιοι να έχουν χάσει τα Email σας, αλλά και να τους κάνετε να ελέγξουν την αλληλογραφία τους και να διαβάσουν λεπτομερώς περί τίνος πρόκειται.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι απαραίτητο στοιχείο πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε καμπάνια είναι η κατασκευή της σελίδας σας, μέσω της οποίας θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε