Web Design
εδραιώστε το brand σας στον κόσμο του web μέσω του Instagram

Πώς να εδραιώσετε το brand σας στον κόσμο του web μέσω του Instagram

Το Instagram έχει επιδείξει τεράστια ανάπτυξη, με την κοινότητά του να φτάνει τους 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες το 2021. Παρά την εντυπωσιακή του εμβέλεια, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξακολουθούν να παραβλέπουν τις δυνατότητες Marketing, αφήνοντας υψηλά επίπεδα Engagement, brand awareness, ακόμη και κέρδους «στο τραπέζι».

Ωστόσο, με τα παρακάτω Tips αυτό δεν θα συμβεί στην επιχείρησή σας:

1. Δημιουργήστε μια στρατηγική Instagram
Πρόκειται για το πιο κρίσιμο βήμα για την εδραίωση μιας επιχείρησης στο Instagram. Εάν δεν έχετε ξεκάθαρη στρατηγική, θα καταλήξετε με περιεχόμενο χαμηλής απόδοσης και μια διάσπαρτη ροή καθώς αγωνίζεστε να δημιουργήσετε νέες ιδέες. Για να δημιουργήσετε τη στρατηγική σας στο Instagram, θα χρειαστεί να:

- Καθορίσετε τους στόχους σας.

- Ορίσετε το κοινό-στόχο σας

- Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας.

- Αναπτύξτε το σχέδιο περιεχομένου σας.

2. Πειραματιστείτε με τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας
Το Instagram εξελίσσεται συνεχώς. Επιλέξτε ένα έως δύο χαρακτηριστικά της πλατφόρμας για δοκιμή κάθε μήνα. Αυτό θα σας επιτρέψει να μετρήσετε τον αντίκτυπο κάθε λειτουργίας. Για παράδειγμα, τα hashtag μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε χρήστες που δεν σας ακολουθούν αλλά θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προβάλετε με τη κατασκευή ενός ολοκληρωμένου eshop.

3. Συμμετέχετε στα Trends
Στα Social Media , αρκεί ένα βίντεο για να γίνει viral, ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να συμμετάσχει με τη δική του εκδοχή. Γιατί να συμμετάσχετε; Διότι είναι μια ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο, κάτι που μπορεί επίσης να σας δώσει μια γρήγορη ώθηση στο Engagement και το Reach.

4. Επενδύστε σε δημιουργικά στοιχεία υψηλής ποιότητας.
Ένα υπέροχο post στο Instagram μπορεί να συνοψιστεί με δύο στοιχεία: όμορφες εικόνες και ελκυστικό κείμενο. Επιλέξτε εικόνες που αφηγούνται μια ιστορία ή προκαλούν συναισθήματα. Σκεφτείτε το caption του post ως έναν επιπλέον τρόπο για να προσελκύσετε τους followers σας και να τους κρατήσετε engaged.

5. Προωθήστε μια κοινότητα Followers με υψηλό Engagement.
Το Engagement στο Instagram έρχεται με πολλές μορφές, όπως οι followers που μοιράζονται το περιεχόμενό σας, κάνουν like και σχολιάζουν, κάνουν tag τους φίλους τους και κλικάρουν στα Calls-To-Action.
6. Κάντε συχνά post
Όταν ένας χρήστης κάνει scroll στην εφαρμογή, ανταγωνίζεστε για την προσοχή του μαζί με εκατομμύρια άλλες εταιρείες. Εξαιτίας αυτού, η ορατότητα είναι το κλειδί. Με τόσους πολλούς τρόπους διαμοιρασμού περιεχομένου, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να προσεγγίσετε το κοινό σας – ο καθένας απαιτεί διαφορετικό επίπεδο προσπάθειας και προετοιμασίας.

7. Αξιολογήστε τα δεδομένα και βελτιώστε το approach

Πολύ συχνά, οι εταιρίες «κολλάνε» σε ένα approach. Το Instagram Insights dashboard προσφέρει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο απόδοσης κάθε ανάρτησης, συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων, των λογαριασμών που επιτεύχθηκε, των αλληλεπιδράσεων περιεχομένου και της δραστηριότητας του προφίλ.

8. Κάντε share το λογαριασμό σας στο Instagram και σε άλλα κανάλια.
Καθώς εργάζεστε για να αυξήσετε τους Followers σας στο Instagram, μπορείτε επίσης να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο προφίλ σας «εξωτερικά». Ένας τρόπος για να προσελκύσετε τους χρήστες να ακολουθήσουν τη σελίδα σας είναι τα giveaways ή to share αποκλειστικού περιεχομένου.

9. Μετατρέψτε τους Followers σε Subscribers

Όπως γνωρίζετε, το Εmail Μarketing είναι ζωτικής σημασίας για μια ακμάζουσα επιχείρηση. Το Instagram αποτελεί έναν σημαντικό «μοχλό» Email Subscribers, μετατρέποντας αρκετούς χιλιάδες Followers σε Subscribers κάθε μήνα. Στο bio σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια διεύθυνση URL που οδηγεί τους χρήστες σε ένα linktree ή έναν άμεσο σύνδεσμο στo landing page του subscription σας.  

Εκτός από τa Social Media, μην ξεχνάτε και την δημιουργία του site σας, κάτι που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε