To Online Marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί και να φτάσει σε νέα ύψη.
Παρακάτω παρατίθενται 3 συμβουλές για να ξεκινήσετε την Online Marketing Στρατηγική σας και να προσεγγίσετε τοπικούς πελάτες.
Διαχειριστείτε τις αξιολογήσεις των πελατών σας
Οι αξιολογήσεις των πελατών, γνωστές και ως Customer Reviews, είναι πολύ σημαντικές για την τοπική σας επιχείρηση καθώς πολλοί χρήστες βασίζονται σε αυτές για να αποφασίσουν αν θα επιλέξουν την επιχείρηση σας για τις αγορές τους.
Αν η επιχείρηση σας έχει πολλές θετικές αξιολογήσεις, τότε είναι πιο πιθανό οι χρήστες να την επιλέξουν και αντίθετα, αν οι αξιολογήσεις σας είναι αρνητικές στην πλειοψηφία τους οι χρήστες κατά πάσα πιθανότητα δεν θα επιλέξουν την επιχείρηση σας. Εάν θέλετε οι αξιολογήσεις σας να λειτουργούν υπέρ της επιχείρησής σας θα πρέπει να κάνετε τη διαχείριση τους μέρος της Online Marketing Στρατηγικής σας. Η επένδυση σε τοπικές υπηρεσίες Online Marketing θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία διαχείρισης των αξιολογήσεών σας.
Είναι σημαντικό να ευχαριστείτε τους ανθρώπους που αφιέρωσαν χρόνο για να αφήσουν θετικά σχόλια καθώς αυτό τους κάνει να αισθάνονται ότι αυτά εκτιμήθηκαν και κατ’ επέκταση ενισχύει τη σχέση σας με αυτούς τους πελάτες με αποτέλεσμα να επιστρέψουν.
Όσο για τις αρνητικές κριτικές, είναι ζωτικής σημασίας να αφιερώσετε χρόνο για να αντιμετωπίσετε τα ζητήματα σε αυτές. Απευθυνθείτε σε αυτούς τους αναθεωρητές και προσπαθήστε να λύσετε τα προβλήματά τους. Οι δυνητικοί πελάτες αναμένουν να δουν αρνητικές κριτικές, ωστόσο τους ενδιαφέρει να δουν πως τις χειρίζεστε.
Mobile-friendliness
Από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα της Online Marketing Στρατηγικής της τοπικής σας επιχείρησης είναι να προβείτε στην τροποποίηση των Online Campaigns σας καθώς και της κατασκευής ιστοσελίδων της επιχείρησης σας με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν μια πολύ καλή User Experience. Η ραγδαίως αυξανόμενη τάση των Mobile Searches σε συνδυασμό με ένα καλό User Experience θα εξασφαλίσουν την προσέλκυση των δυνητικών πελατών που επιθυμείτε, οι οποίοι με την σειρά τους θα αλληλεπιδράσουν με την επιχείρηση και το περιεχόμενο αυτής.
Για να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί σωστά σε κινητά, ενσωματώστε το Responsive Design. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στην ιστοσελίδα να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή, γεγονός που προσφέρει μια πολύ θετική εμπειρία χρήστη.
Επιπλέον, σε επίπεδο διαφήμισης, είναι απαραίτητη η προσαρμογή της Landing Page σε κινητά, ώστε οι χρήστες που βρίσκονται στα κινητά τους να έχουν την δυνατότητα να ανακατευθυνθούν στις Landing Pages που έχετε ορίσει.
Προσεγγίστε τοπικούς πελάτες με διαφημίσεις pay-per-click (PPC)
Οι διαφημίσεις google pay-per-click (PPC) είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο Online Marketing Campaign σας και αυτό επειδή βοηθούν να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται περισσότερο για την επιχείρησή σας, γεγονός που οδηγεί σε περισσότερα Conversions. Στην πραγματικότητα, τα PPC leads έχουν περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν Conversion σε σχέση με τους οργανικούς επισκέπτες.
Για να ξεκινήσετε με τα PPC Ads, θα πρέπει να επιλέξετε κάποια keywords τα οποία βοηθούν τη διαφήμιση σας να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων και θα πρέπει τα keywords αυτά να είναι σχετικά με την φύση των προϊόντων σας, προκειμένου να προσελκύσετε πιο valuable κοινό. Μόλις επιλέξετε τα keywords, θα πρέπει να oρίσετε το Maximum Bidding, δηλαδή το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει click στη διαφήμισή σας. Αυτό το ποσό είναι ευέλικτο και μπορείτε να το αλλάξετε ανά πάσα στιγμή.
Το Max Bidding και το Quality Score της διαφήμισης σας ορίζουν την εμφάνιση της διαφήμισης σας και είναι πιο σημαντικό να δώσετε προτεραιότητα στο Quality Score καθώς η Google θέλει να εμφανίζει πρώτα τις διαφημίσεις με το πιο ποιοτικό περιεχόμενο.
Τα PPC Ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε τοπικούς πελάτες και να τους κατευθύνετε στην ιστοσελίδας σας. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, επομένως το κοινό σας είναι πολύ πιθανό να τις δει. Σαν best practice, προτείνεται κάθε PPC Campaign που εκτελείτε να χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο Landing Page, ώστε οι χρήστες που κάνουν click στην διαφήμιση να εστιάζουν σε ένα προϊόν ή υπηρεσία κάθε φορά, γεγονός που βοηθάει στην αύξηση των Conversions. Η επένδυση σε διαφημίσεις PPC για τη στρατηγική Online Marketing της τοπικής επιχείρησής σας θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους ενδιαφερόμενους πελάτες για αυτήν.
Συνεπώς, για τη βελτιστοποίηση της Online Marketing Στρατηγικής σας και την προσέγγιση περισσότερων και πιο πολύτιμων δυνητικών πελατών, είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε και τις τρεις παραπάνω δυνατότητες ώστε να προσφέρετε το καλύτερο δυνατό User Experience στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.