Web Design
Podcast ιστοσελίδας επιχείρησης

Podcast: Γιατί είναι σημαντικό να το ξεκινήσετε για την ιστοσελίδας της επιχείρησής σας

Τα podcast προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία. Από το 2005, έχουν γίνει μια από τις πιο ισχυρές ροές Marketing και διαφήμισης, καθώς και πηγές πληροφοριών. Αυτό που είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο χώρος του podcasting είναι σχετικά νέος και εξακολουθεί να μεγαλώνει. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι συζητιούνται πολύ.

Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να θέλετε να ξεκινήσετε ένα podcast για την επιχείρησή σας.

1. Προσελκύστε μοναδικούς χρήστες

Τα podcast παρέχουν ευκαιρίες για να προσεγγίσετε ένα μοναδικό κοινό. Τα καταφέρνουν πολύ καλά στο να στοχεύουν χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους. Μπορείτε πραγματικά να περιορίσετε το κοινό σας. Το 38% των χρηστών που ακούν podcast δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες που αναφέρονται σε αυτά τα podcast. Η ύπαρξη ενός podcast, σάς βοηθά να προσεγγίσετε τέτοιους πιθανούς χρήστες χωρίς να περιορίζεστε γεωγραφικά.

2. Καθιερώστε εξουσία στον κλάδο σας ή σε ένα συγκεκριμένο θέμα.

Ακριβώς όπως θα κάνατε όταν δημιουργείτε blogs ή αναρτήσεις στα Social Media για να αξιοποιήσετε μια πλατφόρμα για την προώθηση της επιχείρησής σας, ένα podcast μπορεί να το κάνει αυτό και πολλά άλλα. Τα Podcast δημιουργούν μια σύνδεση με το κοινό σας με τέτοιο τρόπο που, αφού κολλήσουν, είναι πιθανό να αφιερώνουν πολύ χρόνο ακούγοντας την εκπομπή σας κάθε εβδομάδα. Όταν το κοινό σας θεωρεί έναν ειδικό στον τομέα σας, είναι πιο εύκολο να το πείσετε να ξοδέψετε χρήματα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

3. Τα podcast ήχου μπορεί να τα ακούσει κάποιος οπουδήποτε, τα βίντεο όχι

Λόγω της μορφής και του συστήματος παράδοσής τους, τα podcast είναι απίστευτα ευέλικτα, καθιστώντας τα μια εξαιρετική επιλογή για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας όπου κι αν βρίσκονται. Η δυνατότητα να κατεβάζετε podcast (ή να τα ακούτε online από κινητό) και να τα απολαμβάνετε όποτε και όπου θέλετε (στο σπίτι, στη δουλειά, στο γυμναστήριο, στο αυτοκίνητο, σε ένα οδικό ταξίδι) τα καθιστά εξαιρετικά ελκυστικά για τις επιχειρήσεις που θέλουν αυξήσει τις επιλογές σύνδεσής τους.

4. Οργανώστε τις σκέψεις και τη στρατηγική σας για την επιχείρησή σας.

Όταν σχεδιάζετε θέματα για το podcast σας, μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε αλλά τμηματοποιείτε διαφορετικές πτυχές της επιχείρησής σας σε αναλώσιμα κομμάτια. Ένα παράδειγμα είναι εάν ασχολείστε με τα αξεσουάρ μόδας, μπορείτε να σκεφτείτε να κάνετε ένα επεισόδιο για τις νέες τάσεις της μόδας. Αυτό μπορεί να σας παρακινήσει να ερευνήσετε λίγο περισσότερο και να βρείτε εμπνευσμένες ιδέες για την επιχείρησή σας. Όσο περισσότερο σκέφτεστε συγκεκριμένα θέματα και κάνετε έρευνα γύρω από αυτά για να βελτιώσετε την παρουσίασή σας στο podcast, τόσο καλύτεροι θα γίνετε σε αυτό. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδων σας αποτελεί την βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε