Web Design
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα YouTube Shorts

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα YouTube Shorts

Οι περισσότεροι χρήστες σήμερα συνήθως περιηγούνται στο Youtube για βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, τα YoutTube Shorts είναι η πρώτη μετάβαση της πλατφόρμας σε βίντεο μικρής διάρκειας που εξυπηρετούν καλύτερα τις νεότερες γενιές. Οι επιχειρήσεις θα έχουν πλέον την ευκαιρία να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν τη νέα δυνατότητα του Youtube, ακόμη και να το κάνουν μέρος των στρατηγικών Marketing που διαθέτουν. Παρακάτω θα αναλυθεί γιατί αυτή η νέα δυνατότητα μπορεί να είναι αποτελεσματική και χρήσιμη για την επιχείρησή σας.

Τι είναι τα Youtube Shorts;

Η αρχική κυκλοφορία του YouTube Shorts ξεκίνησε στην Ινδία, όπου ο ανταγωνιστής TikTok είχε ήδη απαγορευτεί, επιτρέποντας στο Youtube να δοκιμαστεί σε μια χώρα που έχει ισχυρές απόψεις για παρόμοιες εφαρμογές. Μέχρι σήμερα, η δοκιμή αυτή ήταν επιτυχής με την Ινδία να δημιουργεί την ευκαιρία για το YouTube να γίνει η κορυφαία πλατφόρμα δημιουργίας βίντεο μικρής διάρκειας σε αυτήν. Από τις 14 Ιουλίου σε μία προσπάθεια να εδραιωθεί και σε πάνω από 100 χώρες παγκοσμίως το YouTube Shorts βρίσκεται στην beta μορφή του και στην χώρα μας. Γενικά, είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει στους στις επιχειρήσεις να δημιουργούν ελκυστικά βίντεο μικρής διάρκειας, χρησιμοποιώντας μόνο τα κινητά τους. Η πλατφόρμα αναγνωρίζει την ευκολία της χρήσης τους και έχει δημιουργήσει αυτήν την επιλογή για να καλύψει τις ανάγκες των χρηστών της.

Ευκαιρίες διαφήμισης 

Οι επιχειρήσεις πρέπει τώρα να εξετάσουν και τα YouTube Shorts και το TikTok, ώστε να μπορέσουν να δούνε ποια πλατφόρμα καλύπτει περισσότερα τις ανάγκες της διαφημιστικής τους καμπάνιας. Ακολουθούν μερικά προτερήματα και μειονεκτήματα των YouTube Shorts:

  • Ευρύ κοινό: Η πλατφόρμα του Youtube έχει ήδη 2 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, πράγμα που σημαίνει ότι αν μια εταιρεία σκεφτόταν να χρησιμοποιήσει το Shorts για τη στρατηγική Marketing της, θα έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από ό, τι θα μπορούσε να προσφέρει το TikTok ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.
  • Λειτουργικότητα: Καθώς περνούν μήνες, η λειτουργικότητα των Shorts θα βελτιώνεται όλο και περισσότερο. Το YouTube έχει ήδη δημιουργήσει μια μέθοδο εύκολης σάρωσης, παρόμοια με τα TikToks που θα επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται εύκολα σε νέα βίντεο.

Μειονεκτήματα:

  • Ενώ πήραν το προβάδισμα στην Ινδία, το Youtube πρέπει ακόμη να περιμένει έγκριση αυτής της νέας δυνατότητας από πολλές χώρες προτού οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να τη χρησιμοποιήσουν ή ακόμη και να εξετάσουν το ενδεχόμενο να εγγραφούν.
  • Συμπεριφορά καταναλωτή: Παρά όλα τα δεδομένα και την προσπάθεια που απαιτείται για τη δημιουργία επιτυχημένων εφαρμογών και δυνατοτήτων, μερικές φορές η συμπεριφορά των καταναλωτών δεν μπορεί να προβλεφθεί. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν ότι οι χρήστες μπορεί να προτιμούν την εφαρμογή του TikTok επειδή έχουν ήδη λογαριασμό αντί να δημιουργούν έναν νέο.

Παρόλο που το YouTube Shorts ουσιαστικά αποτελεί αντίγραφο της πλατφόρμας του TikTok, το Youtube προσφέρει επίσης μακροχρόνιες επιλογές δημιουργίας περιεχομένου που μπορούν να εκμεταλλευτούν τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τους ίδιους τους χρήστες. Για αυτούς που θα αποφασίσουν εάν θα κάνουν το άλμα ή όχι και θα αρχίσουν να διαμορφώνουν στρατηγικές γύρω από το YouTube Shorts, θα πρέπει να εξετάσουν πρώτα εάν η επιχείρησή τους θα μπορούσε να επωφεληθεί από όλες αυτές τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε