Web Design
O2O Marketing για ιστοσελίδες και eshop επιχειρήσεων;

O2O Marketing: Τι είναι και πώς λειτουργεί για ιστοσελίδες και eshop επιχειρήσεων;

Ζούμε σε έναν διαδικτυακό κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ανάπτυξη του Ecommerce, και τα φυσικά καταστήματα πρέπει να προσαρμοστούν για να επιβιώσουν. Εκεί μπαίνει στο παιχνίδι το Ecommerce. Η χρήση του O2O (Online to Offline) Marketing είναι το κλειδί για την αύξηση των πωλήσεων και την προσέλκυση νέων χρηστών στην τοποθεσία σας. Το εμπόριο O2O μπορεί να πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε κανάλι Digital Marketing. Αυτά μπορεί να είναι Social Media, Google Ads ή Email. Το κλειδί είναι να χρησιμοποιήσετε το κανάλι που ταιριάζει περισσότερο στο κοινό-στόχους σας.
Το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο κανάλι Digital Marketing και το πιο επιτυχημένο για το εμπόριο O2O, είναι το eCommerce Email Marketing. Οι υποψήφιοι χρήστες στοχεύονται με βάση την απόστασή τους από την τοποθεσία και δίνονται κίνητρα μέσω προωθήσεων και εκπτώσεων για να κάνουν αγορές στο κατάστημα. Το O2O Marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια επιχείρηση B2B για να βοηθήσει στην δημιουργία δυνητικών πελατών. Δυστυχώς, πολλές εταιρείες B2B υστερούν καθώς ο κόσμος στρέφεται στις online αγορές. Η κατασκευή ιστοσελίδας και η υιοθέτηση ενός μοντέλου O2O μπορεί να επιτρέψει στις επιχειρήσεις B2B να ανταγωνιστούν στο διαδίκτυο και ακόμη και να επεκταθούν στην απευθείας καταναλωτική αγορά.

Ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για να αναπτύξετε ένα μοντέλο O2O;


Ερευνήστε την αγορά σας
Προτού ξεκινήσετε με οποιαδήποτε τεχνική Digital Marketing, πρέπει πρώτα να ερευνήσετε το κοινό-στόχους σας. Πρέπει να κατανοήσετε ποια κανάλια Marketing προτιμά το κοινό σας, πόσο συχνά θέλει να ακούει από τις αγαπημένες του εταιρείες και πολλά άλλα. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα σε κάθε επιτυχημένη στρατηγική Ecommerce Marketing.

Χρησιμοποιήστε το marketing μέσω email
Έχει την υψηλότερη απόδοση από όλα τα εργαλεία Marketing. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να στέλνετε διαφημιστικά μηνύματα στους χρήστες σας ή απλώς να τους υπενθυμίζετε ότι είστε κοντά σας. Είναι επίσης αρκετά χαμηλό κόστος και εύκολο στην εκμάθηση εάν χρησιμοποιείτε ένα online Email service. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε εδώ είναι να επενδύσετε στον eCommerce Marketing Automation. Θα σας επιτρέψει να στέλνετε αυτόματα μηνύματα Email σε νέους χρήστες και να τους κάνει να ψωνίζουν νωρίτερα.

Να είστε Προσαρμόσιμοι
Πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να κάνουν αλλαγές στο Online Market. Η αύξηση των πωλήσεών σας και ο ανταγωνισμός απαιτεί από εσάς να το αφήσετε στην άκρη και να επωφεληθείτε από τις νέες τεχνολογίες. Προσπαθήστε να παραμένετε ενημερωμένοι σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και να εξυπηρετείτε στους χρήστες σας υλικό Marketing με τον τρόπο που προτιμούν.

Ακολουθήστε τα Δεδομένα
Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με το eCommerce Marketing είναι ότι σας παρέχει πραγματικά δεδομένα για τις τάσεις του κοινού σας. Μπορείτε να μάθετε πόσοι άνοιξαν το Email Marketing, πόσοι έκαναν κλικ και πολλά άλλα. Αυτά τα δεδομένα είναι ανεκτίμητης αξίας και θα σας επιτρέψουν να ορίσετε eCommerce KPI, να δημιουργήσετε προβλέψεις ζήτησης και να δημιουργήσετε καλύτερο υλικό Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε