Web Design
Google Shopping Ads  για πωλήσεις του website / e-shop σας

Google Shopping Ads: Στρατηγικές που θα αυξήσουν τις πωλήσεις του website / e-shop σας

Οι Google Shopping Ads είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης όταν κάποιος ψάχνει για ένα προϊόν. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές επειδή προβάλλουν μια εικόνα υψηλής ποιότητας στην καταχώριση προϊόντων, καθώς και την τιμή του εν λόγω προϊόντος.

Επειδή αυτές οι διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων τείνουν να εμφανίζονται στην κορυφή των καταχωρίσεων της μηχανής αναζήτησης, οι διαφημίσεις προϊόντων σας θα εμφανίζονται εκεί που θα αναζητούν περισσότερο οι χρήστες.

Αν και η ρύθμιση των καμπανιών αυτών ακούγεται περίπλοκη, η χρήση ορισμένων στρατηγικών μπορεί να σας διευκολύνει.

1. Δημιουργήστε προσαρμοσμένες καμπάνιες χρησιμοποιώντας Negative Keywords

Όταν δημιουργείτε πολλές καμπάνιες, μπορείτε να τις χωρίσετε σε υψηλή, μεσαία και χαμηλή προτεραιότητα. Μια στρατηγική είναι η χρήση πολλών καμπανιών με διαφορετικές προτεραιότητες για τη στόχευση συγκεκριμένων αναζητήσεων. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών για κάθε καμπάνια, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε σε ποιες αναζητήσεις θα εμφανίζεται το προϊόν σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αναπτύσσετε μια καμπάνια για πιο γενικές αναζητήσεις έναντι αναζητήσεων υψηλής πρόθεσης.

2. Σκεφτείτε την τιμολόγησή σας

Με τις διαφημίσεις αγορών Google, η διαφήμισή σας θα ανταγωνίζεται πολλά άλλα προϊόντα. Γι' αυτό είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την τιμολόγησή σας. Η τιμή μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφαση αγοράς, επομένως είναι σημαντικό να διατηρήσετε τις τιμές σας ανταγωνιστικές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

3. A/B δοκιμάστε τις καμπάνιες σας

Όταν σχεδιάζετε οποιαδήποτε νέα στρατηγική για μια καμπάνια Marketing, είναι σημαντικό να κάνετε δοκιμή A/B. Με τις διαφημίσεις αγορών Google, πιθανότατα θα δοκιμάσετε μερικές διαφορετικές τεχνικές. Ίσως θέλετε να δοκιμάσετε διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων, ρυθμίσεις προτεραιότητας, προσφορές ή Negative Keywords..

Επιπλέον, μπορείτε επίσης να ελέγξετε ποιες ομάδες προϊόντων και σελίδες προϊόντων είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή.

4. Βελτιστοποιήστε τις σελίδες των προϊόντων σας

Για να μην είναι περιττό, αλλά να έχετε κατά νου ότι οι διαφημίσεις σας για αγορές Google δεν θα στοχεύουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Αυτό καθιστά ακόμη πιο σημαντική τη βελτιστοποίηση των σελίδων των προϊόντων σας, ώστε να μπορείτε να υποδείξετε στην Google ποιες λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να εμφανίζεται το προϊόν σας.

5. Χρησιμοποιήστε μεθόδους επαναστόχευσης

Σας έχει τύχει ποτέ να κοιτάξετε ένα προϊόν στο διαδίκτυο και μετά να κάνετε scroll στο Facebook μόνο για να δείτε μια διαφήμιση για το συγκεκριμένο προϊόν; Αυτό είναι Retargeting in Action..

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επαναστόχευση για τις καμπάνιες σας για αγορές Google. Για να το κάνετε αυτό, θα χρησιμοποιήσετε λίστες Remarketing που σας δίνουν τη δυνατότητα να τμηματοποιήσετε τους επισκέπτες του website σας με βάση την προηγούμενη αφοσίωση σε αυτό.

Πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε πρακτική, μην ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδων σας αποτελεί τη βάση για να ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε