Ως ιδιοκτήτης καταστήματος, που θέλει να ηγηθεί στον κόσμο του Digital Marketing, ο πρωταρχικός σας στόχος θα πρέπει να είναι η κατασκευή ιστοσελίδων σας και στη συνέχεια πώς θα κατευθύνετε την επισκεψιμότητα του website στο κατάστημά σας, σε μια προσπάθεια να μετατρέψετε αυτήν την επισκεψιμότητα σε χρήστες που πληρώνουν. Πολλές εταιρείες αξιοποιούν τη διαφήμιση επί πληρωμή για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε, αλλά και το blog είναι ένας σημαντικό μέσο για την εταιρεία σας.
1.Αναπτύξτε τη φωνή της εταιρείας σας
Εάν υπάρχει ένας τομέας στον οποίο τα καταστήματα Ecommerce δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις διαδικτυακές επιχειρήσεις που βασίζονται σε περιεχόμενο, είναι να έχουν ισχυρή ψηφιακή εταιρεία και προσωπικότητα. Για να κάνετε το κατάστημα Ecommerce σας να ξεχωρίζει πραγματικά, πρέπει να αναπτύξετε τη φωνή της εταιρείας σας και τίποτα δεν λειτουργεί καλύτερα για αυτό από το να γράφετε blog και να μοιράζεστε την ιστορία σας με το κοινό σας μέσω περιεχομένου.
2. Προσέλκυση επισκεψιμότητας από νέες πηγές
Αυτή η ιδέα είναι σχετικά απλή. Όσο περισσότερες σελίδες έχετε στο κατάστημά σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι για το Διαδίκτυο να βρει αυτές τις σελίδες και να δει τι πουλάτε. Αξιοποιήστε πηγές όπως πληρωμένη διαφήμιση, οργανική επισκεψιμότητα, πηγές παραπομπής και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και την ψηφιακή δραστηριότητα στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου.
3. Διευκολύνετε τις προσπάθειες SEO σας
Υπάρχει ένας τύπος επισκεψιμότητας που είναι απίστευτα κερδοφόρος για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις: η επισκεψιμότητα στις μηχανές αναζήτησης από το SEO. Ωστόσο, για να αξιοποιήσετε αυτήν την πολυπόθητη επισκεψιμότητα στις μηχανές αναζήτησης, πρέπει να προσφέρετε αυτό που αναζητούν οι μηχανές αναζήτησης, δηλαδή περιεχόμενο που βοηθά τους επισκέπτες του website να λάβουν απαντήσεις στις ψηφιακές ερωτήσεις τους. Κάθε φορά που οι ιδιοκτήτες καταστημάτων Ecommerce αρχίζουν να εφαρμόζουν το blogging στις κανονικές τους στρατηγικές Marketing και το κάνουν με τρόπο που επικεντρώνεται στην επισκεψιμότητα των μηχανών αναζήτησης, η επισκεψιμότητα που έρχεται στο κατάστημά τους αυξάνεται δραματικά.
4. Δώστε στους χρήστες έναν λόγο να μοιραστούν
Σκεφτείτε πώς μπορείτε να κάνετε το κοινό σας να μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα και τα προϊόντα Εcommerce σας με τους φίλους και την οικογένειά τους. Ίσως μπορέσετε να τους προσελκύσετε προσφέροντάς τους ένα δωρεάν δώρο, μια έκπτωση, έναν διαγωνισμό και πολλά άλλα. Αλλά όταν γράφετε blog, όλο αυτό το χρήσιμο περιεχόμενο βελτιώνει τις πιθανότητες κάποιος να μοιράζεται το περιεχόμενό σας λόγω των σχετικών πληροφοριών στο bnlog σας. Θα μπορείτε επίσης να μοιράζεστε το δικό σας περιεχόμενο, αντί να δημοσιεύετε απλώς τις σελίδες των προϊόντων σας, ζητώντας από τους άλλους να αγοράσουν.
5. Δημιουργήστε Call To Actions
Κάθε φορά που ξεκινάτε το blogging, ανοίγετε νέους δρόμους για να αξιοποιήσετε το μυαλό ενός καταναλωτή με τρόπους που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να κάνουν. Καθώς διαβάζουν το περιεχόμενό σας, έχετε την προσοχή τους και τη δυνατότητα να τους κατευθύνετε όπου θέλετε να πάνε -- συνήθως σε διαφορετικές σελίδες προϊόντων. Ωστόσο, όταν κάνετε blog για περισσότερα από τα προϊόντα σας, όπως νέες τάσεις στον κλάδο σας, ιστορίες επιτυχίας από τους πελάτες σας, απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις και παρέχετε μαρτυρίες, μπορείτε να φέρετε τους επισκέπτες σας πιο κοντά στο να γίνουν πελάτες. Στη συνέχεια, σε όλο το περιεχόμενο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια «παρότρυνση για δράση» για να τα κατευθύνετε συγκεκριμένα σε μία από τις σελίδες του προϊόντος σας.