Web Design
Γιατί οι χρήστες προτιμούν τα blogs και πώς να τους προσεγγίσετε στο δικό σας

Γιατί οι χρήστες προτιμούν τα blogs και πώς να τους προσεγγίσετε στο δικό σας

Το 2021, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το blogging έχει πολλά οφέλη για οποιαδήποτε στρατηγική Marketing.

Όμως, ενώ το blogging είναι γνωστό ότι βοηθά τις επιχείρησεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, το SEO και την αξιοπιστία τους, πολλές επιχειρήσεις ενδέχεται να εξακολουθούν να ανησυχούν ότι η αποτελεσματικότητα του blogging θα μπορούσε να μην είναι εξίσου αποδοτική.

Στη συνέχεια, θα γίνει αναφορά στους τρεις κορυφαίους λόγους για τους οποίους οι χρήστες επιλέγουν να διαβάζουν blogs. Θα εξεταστεί επίσης πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο blog που είναι ενδιαφέρον και θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το brand awareness της επιχείρησής σας.

Οι άνθρωποι διαβάζουν blogs για να μάθουν κάτι νέο

Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι θα διαβάσουν μια ανάρτηση blog είναι να μάθουν κάτι καινούργιο.Τα blog posts που περιλαμβάνουν αναλυτικές οδηγίες και εκπαιδευτικό περιεχόμενο συχνά κερδίζουν μεγάλο αριθμό επισκεψιμότητας. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι αναζητούν οδηγίες στο Google για το πώς να κάνουν πράγματα κάθε μέρα.

Ακόμη και όταν οι αναρτήσεις δεν ενημερώνουν τους ανθρώπους για το πώς να κάνουν κάτι σε λεπτομερή επίπεδο, τα blogs που συζητούν περίπλοκα θέματα όπως μελέτες, τάσεις ή θέματα που οι χρήστες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι μπορούν να κεντρίσουν την περιέργεια ενός ατόμου.

Ως blogger, μπορείτε να το αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που προκαλεί περιέργεια, ενώ συζητάτε θέματα που σχετίζονται με το brand, την υπηρεσία ή τα προϊόντα σας.

Οι άνθρωποι διαβάζουν blogs για να διασκεδάσουν

Ενώ οι άνθρωποι αναζητούν τη γνώση, τους αρέσει επίσης να διασκεδάζουν. Κάθε μέρα, οι άνθρωποι μπορεί να διαβάζουν blogs που λένε ενδιαφέρουσες ιστορίες, τους κάνουν να γελούν. Αλλά, ως ιδιοκτήτης ενός επιχειρηματικού blog, μπορεί να αναρωτιέστε: "Πώς μπορώ να ψυχαγωγήσω τους χρήστες διατηρώντας το επαγγελματικό μου ύφος;"

Η αλήθεια είναι ότι, όταν σκέφτεστε δημιουργικά, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διασκεδάσετε το κοινό σας, διατηρώντας την ταυτότητα της επιχείρησής σας. 

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα διασκεδαστικό infographic ή μια δημοσίευση φωτογραφιών σχετικά με ένα trend στον τομέα σας, ενώ οι χρήστες ενδέχεται να μην είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σε αυτό το trend, οι εικόνες και οι πληροφορίες σχετικά με την τάση μπορεί να τους διασκεδάσουν.

Εναλλακτικά, θα μπορούσατε επίσης να δημιουργήσετε ένα διασκεδαστικό, αλλά ενημερωτικό, βίντεο ή podcast για να συνδυάσετε με την ανάρτηση του blog σας. Με αυτό το πρόσθετο επίπεδο περιεχομένου, θα μπορούσατε να εμβαθύνετε στη συζήτηση για μια τάση marketing ή να πάρετε συνέντευξη από έναν ειδικό που ακολουθεί το κοινό σας. 

Οι άνθρωποι διαβάζουν blogs για να μάθουν για νέες τάσεις 

Παρόλο που οι άνθρωποι μπορεί να μην ενδιαφέρονται να διαβάσουν blogs που συζητούν συγκεκριμένα για ένα προϊόν θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται περισσότερο για ένα blog που θίγει θέματα σχετικά με ένα industry με την οποία σχετίζεται το προϊόν σας.

Απαντώντας στις τάσεις και τις ειδήσεις στον ιστότοπό σας, τοποθετείτε το ιστολόγιό σας ως το ιδανικό μέρος για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου, καθώς και χώρο για εκπαιδευτικές πληροφορίες και γενικές συμβουλές.

H κατασκευή ιστοσελίδας είναι το πρώτο βήμα για την επιχείρησή σας και στην συνέχεια η δημιουργία blog στο site σας μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητά σας, την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας αλλά και να βοηθήσει στο SEO σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε