Το γενικό περιεχόμενο καθιστά δύσκολο να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να συνδεθείς με το κοινό-στόχο σου. Οι αγοραστές βλέπουν τόσο πολύ περιεχόμενο κάθε μέρα, που οι έμπειρες μάρκες πρέπει να κάνουν κάτι μοναδικό και αξέχαστο.
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να τραβήξει την προσοχή του κοινού, να τους εμπλέξει σε μια συζήτηση και να τους οδηγήσει στη μετατροπή. Το να μάθετε πώς να εξατομικεύετε αποτελεσματικά το περιεχόμενο είναι σημαντικό εάν θέλετε να προσελκύσετε νέους δυνητικούς πελάτες και να επαναφέρετε στην επωνυμία σας κοινό που επιστρέφει.
Πώς να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο
Ο προσδιορισμός των καλύτερων τρόπων για την ενσωμάτωση εξατομικευμένου περιεχομένου στη στρατηγική Marketing της επωνυμίας σας θα γίνει ευκολότερος με την πάροδο του χρόνου και οι ιδιαιτερότητες θα εξαρτηθούν από τον κλάδο και το κοινό σας. Στο μεταξύ, ακολουθούν μερικές αποδεδειγμένες στρατηγικές για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες, να αυξήσετε τις μετατροπές και να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενους αγοραστές.
1. Κατανοήστε και τμηματοποιήστε το κοινό σας
Προτού εξατομικεύσετε περιεχόμενο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε για ποιον το εξατομικεύετε. Τμηματοποιήστε το κοινό σας χωρίζοντάς το σε διαφορετικές κατηγορίες και εξυπηρετώντας σε κάθε ομάδα το περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα στα δημογραφικά στοιχεία και τις ανάγκες της.
Μερικά κοινά παραδείγματα τμημάτων κοινού περιλαμβάνουν:
2. Δώστε αξία
Μάθετε τι θέλουν οι χρήστες από τις διαδικτυακές τους εμπειρίες, ώστε να προσφέρετε αξία που εκτιμούν. Μπορείτε να:
3. Σχεδιάστε μια στρατηγική και ξεκινήστε τη δημιουργία περιεχομένου
Αφού ολοκληρώσετε την έρευνά σας και συλλέξετε δεδομένα σχετικά με το κοινό σας, ήρθε η ώρα να σχεδιάσετε την εξατομικευμένη στρατηγική περιεχομένου σας.
4. Τύποι εξατομικευμένου περιεχομένου
Μια αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου χρησιμοποιεί πολλούς τύπους περιεχομένου και σχεδόν όλοι μπορούν να επωφεληθούν από την εξατομίκευση.
Θυμηθείτε να μην υπερβαίνετε τα όρια. Ορισμένοι τύποι εξατομίκευσης — όπως ένας εκπτωτικός κωδικός με email στα γενέθλια ενός δυνητικού πελάτη — θα εκτιμώνται πάντα. Ωστόσο, το να δείξετε στον δυνητικό πελάτη σας ότι γνωρίζετε πάρα πολλά για αυτούς πιθανότατα δεν θα είναι καλό. Δεν χρειάζεται να παρουσιάζετε στο κοινό σας κάθε στοιχείο δεδομένων που έχετε για αυτούς ταυτόχρονα. Τελικά, ο τύπος εξατομίκευσης που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από την επιχείρηση, το κοινό και τον κλάδο σας.
Φυσικά για να προχωρήσετε σε μια καμπάνια εξατομικευμένου περιεχομένου, απαραίτητη είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει περισσότερα για σας και την εταιρεία σας.