Web Design
η καμπάνια των ιστοσελίδων eshop σας

Digital Marketing 7 βήματα που πρέπει να κάνετε για μια επιτυχημένη καμπάνια των ιστοσελίδων eshop σ

Το Διαδίκτυο έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν χιλιάδες ευκαιρίες για επικοινωνία με το κοινό. Αν και πολλές εταιρείες αναγνωρίζουν την ανάγκη να επενδύσουν σε digital ευκαιρίες με τους χρήστες, δεν ξέρουν πώς να το κάνουν. Κατά συνέπεια, το 46% των brands αγωνίζεται να αναπτύξει μια καθορισμένη στρατηγική Digital Marketing.

1. Μην παραβλέπετε την ιδιοκτησία των διαδικτυακών σας «περιουσιακών στοιχείων»
Το website σας, το blog σας και η βάση δεδομένων Email είναι καθοριστικής σημασίας για την οικοδόμηση της digital στρατηγικής σας. Και το πλεονέκτημα είναι ότι είστε κάτοχος των δεδομένων και σας ανήκει επίσης η πλατφόρμα. Εσείς ελέγχετε το περιεχόμενο, τον ρυθμό και τα μηνύματα πίσω από αυτά τα τρία εργαλεία. Τα digital στοιχεία σας βρίσκονται υπό τον έλεγχό σας.

2. Μελετήστε το κοινό σας
Έχοντας μια ακριβή γνώση για τον χρήστη-στόχο σας θα σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε τις τακτικές σας και να δημιουργήσετε βέλτιστα αποτελέσματα. Η ανάπτυξη μιας περσόνας χρήστη που μπορεί να περιλαμβάνει τις αξίες και τους φόβους του κοινού σας, τους στόχους και τις φιλοδοξίες, την ηλικία, την τοποθεσία και την εκπαίδευση, μεταξύ άλλων, βοηθά να ελέγξετε ποιο είναι το κοινό που στέλνετε μηνύματα. Η ιδέα πίσω από την περσόνα είναι να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι χρειάζονται και πώς μπορείτε να τους το παραδώσετε καλύτερα.

3. Έχετε ένα κοινό μήνυμα σε όλα τα κανάλια
Τα διαδικτυακά περιουσιακά στοιχεία και οι digital πλατφόρμες πρέπει να προσεγγίσουν μια διαφορετική ομάδα χρηστών σε διαφορετικά στάδια του ταξιδιού αγορών τους. Η στρατηγική σας πρέπει να ενσωματώνει το βασικό μήνυμα σε αυτά τα διαφοροποιημένα κανάλια για να σας βοηθήσει να μιλάτε με μια φωνή.

4. Αξιολογήστε τις δαπάνες σας
Όλα τα κανάλια Digital Marketing δεν δημιουργούνται ίσα. Κατά συνέπεια, για να αποφέρει η στρατηγική σας εντυπωσιακά αποτελέσματα, πρέπει να ξοδεύετε τον προϋπολογισμό σας με σύνεση. Αξιολογήστε την απόδοση Marketing που μπορεί να σας δώσει κάθε κατάστημα και σταθμίστε την σε σχέση με τους στόχους της στρατηγικής σας. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση για το ποια κανάλια έχουν καλύτερη απόδοση.

6. Metrics
Για να αξιολογήσετε εάν η στρατηγική Digital Marketing λειτουργεί, πρέπει να παρακολουθείτε στενά τα Metrics σας. Προγραμματίστε τακτικές συνεδρίες για να αναλύσετε τους βασικούς δείκτες απόδοσης και να προσδιορίσετε την πρόοδο προς την απόδοση της επένδυσής σας. Παραμένοντας κοντά στις μετρήσεις σας θα σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε αμέσως σε περίπτωση που απαιτηθούν τροποποιήσεις.

7. Ποιότητα πέρα από την ποσότητα
Μπορεί να φαίνεται σαν να είναι κάτι το απίθανο, αλλά πολλές στρατηγικές Digital Marketing μπορεί να χάσουν αυτή την απλή αλήθεια. Καθώς δημιουργείτε το χρονοδιάγραμμα δημιουργίας περιεχομένου σας και επιλέγετε τα κανάλια που θα στοχεύσετε, μην σας οδηγεί η μεγάλη ποσότητα. Αντίθετα, βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζετε ποιοτικό περιεχόμενο για να προσθέσετε πραγματική αξία στις προοπτικές σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε