Web Design
οδηγός διαφήμισης Tik-Tok

6 Συμβουλές για αποτελεσματική διαφήμιση στο Tik-Tok

Οι διαφημίσεις TikTok κυμαίνονται από 15 έως 60 δευτερόλεπτα, όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει με εκατομμύρια χρήστες να περιμένουν να ακούσουν τι έχετε να πείτε, οπότε προσέξτε να μην κάνετε μια βαρετή και κλισέ διαφήμιση που θα περάσει απαρατήρητη.

Προτού βουτήξουμε στο δημιουργικό, ας βάλουμε τα πράγματα στο πλαίσιο: Το TikTok είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων στον κόσμο, που κατατάσσεται ως η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020 και από αυτό μπορούμε να καταλάβουμε πως οι διαφημίσεις TikTok είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την επιχείρηση σας. Το TikTok, κερδίζει συνεχώς οπαδούς και αυξάνει την αφοσίωση, κορυφώνοντας ως η πιο καυτή πλατφόρμα εκεί έξω.

Οι διαφημίσεις TikTok είναι ιδιαίτερα ελκυστικές, όπως και γενικότερα οι διαφημίσεις Google και έχουν τη δυνατότητα να μετατρέπουν το περιεχόμενο των χρηστών σε viral πιο γρήγορα από κάθε άλλο κανάλι social media, με πάνω από 211 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Τα μεγάλα brands και οι marketing experts έχουν καταλάβει τη δύναμη και την επιρροή που έχουν οι διαφημίσεις TikTok και εστιάζουν τις δημιουργικές προσπάθειές τους στην παραγωγή ελκυστικού περιεχομένου που οδηγεί σε βίντεο που δημιουργούνται από τους ίδιους και κατ’ επέκταση κλιμακώνουν τα views γύρω από πρωτοβουλίες για διαφημίσεις TikTok από τον χρήστη και Hashtag challenges. Αυτή η τάση συνεχίζει να ηγείται του παγκόσμιου engagement, και ως εκ τούτου, εταιρείες, εφαρμογές και προγραμματιστές παιχνιδιών έχουν ήδη ξεκινήσει να εστιάζουν τις προσπάθειες του και να αφιερώνουν το μεγαλύτερο κομμάτι της επένδυσης τους γύρω από τις διαφημίσεις TikTok.

Μην κάνετε διαφημίσεις. Κάντε TikToks!

Οι διαφημίσεις TikTok έχουν αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε ως διαφημιστές και διαφημιζόμενοι. Εάν είστε έμπορος, Chief Marketing Operator, Διευθυντής UA ή ιδρυτής μιας εταιρείας, γνωρίζετε πώς για να μεταδώσετε το μήνυμα του brand σας και να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας με κατάλληλο τρόπο ώστε να προσεγγίσετε τους καλύτερους δυνητικούς χρήστες εκεί έξω χρειάζεται πολύτιμο χρόνο και χρηματική επένδυση. Μπορεί να είστε πιο μπροστά από άλλους με το δικό σας εταιρικό βιβλίο επωνυμίας, που περιγράφει τα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει, την εμφάνιση και το εταιρικό συναίσθημα, άλλα το TikTok και πιο συγκεκριμένα οι διαφημίσεις TikTok έχουν μια εντελώς διαφορετική λογική.

Η διαφήμιση και η επικοινωνία στο TikTok μας προκαλεί να προχωρήσουμε πέρα ​​από την παραδοσιακή μας προσέγγιση και να επικεντρωθούμε πραγματικά στο κοινό, προσαρμόζοντας τον τρόπο που λέμε μια ιστορία. Για τον λόγο αυτό, δεν πρέπει να δημιουργείτε τυπικές, παραδοσιακές διαφημίσεις TikTok αλλά αντιθέτως θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε τι είναι σωστό για την συγκεκριμένη πλατφόρμα και το κοινό το οποίο εμπεριέχει.

Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες συμβουλές, ως best practices, που μπορείτε να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε κατάλληλες διαφημίσεις TikTok:

1. Δημιουργήστε διαφημίσεις έχοντας κατά νου το κατακόρυφο βίντεο

Το TikTok είναι από τη φύση του μια κάθετη πλατφόρμα και για να μεγιστοποιήσετε την εμπειρία χρήστη και brand, όλα τα video assets σας θα πρέπει να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένα με τις προδιαγραφές που είναι απαραίτητες για να εγκριθούν οι διαφημίσεις TikTok. Παρά το γεγονός ότι τα τετράγωνα βίντεο μπορούν να μεταφορτωθούν και να διαφημιστούν, η αναλογία 9:16 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες για υψηλότερη απόδοση.

2. Δημιουργήστε ένα οπτικό υλικό υψηλής ανάλυσης και πολύ ελκυστικό

Αν οι διαφημίσεις TikTok σας δεν τραβήξουν την προσοχή των χρηστών, τότε προετοιμαστείτε γιατί θα κάνουν scroll down στο ακριβώς επόμενο post. Ανακαλύψτε τι παρακινεί τους δυνητικούς σας πελάτες και κρατήστε τους αφοσιωμένους ακόμα και αν χρειαστεί το περιεχόμενο σας να είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό έως σοκαριστικό. Σε κάθε περίπτωση, το κλειδί εδώ είναι να συνδέσετε τις τελείες μεταξύ τους με σκοπό να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε από τις διαφημίσεις TikTok.

3. Σκέψου musical.ly

Όταν το TikTok ιδρύθηκε, αποτελούσε μια μουσική πλατφόρμα που ονομαζόταν Musical.ly και όπου όλα τα βίντεο που αναπαράγονταν είχαν τον ήχο αυτόματα «ενεργό». Μέσω αυτού, γεννήθηκε η τακτική που ακολουθούν οι διαφημίσεις TikTok περισσότερο σε σύγκριση με άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπου αντιστοιχούν το video σας με τη σωστή μουσική και ήχο και ως αποτέλεσμα προκαλεί μεγαλύτερη αφοσίωση και προσοχή από τον χρήστη.

4. Να είστε συνοπτικοί και να δημιουργείτε σύντομα videos

Οι θεατές σας βομβαρδίζονται συνεχώς με διαφημίσεις, ενώ παράλληλα οι αρχικές τους σελίδες είναι γεμάτες περιεχόμενο, πράγμα που σημαίνει ότι η υπομονή τους κόβεται απότομα. Σε αυτό το σημείο, σκεφτείτε τις διαφημίσεις TikTok ως την μεγαλύτερη δυνατότητα που έχετε για να ακουστεί το brand σας. Έχετε λιγότερα από 60 δευτερόλεπτα, αλλά εδώ τα ‘λιγότερα’ είναι ‘περισσότερα’, για να μεταδώσετε το μήνυμά σας. Παρατηρήσαμε ότι τα πιο ισχυρά videos είναι εκείνα που κυμαίνονται μεταξύ 10-25 δευτερολέπτων και έχουν την  μεγαλύτερη απόδοση στο user engagement, δηλαδή οι χρήστες αφοσιώνονται σε αυτά περισσότερο από τα υπόλοιπα.

5. Στηριχτείτε στα νέα Trends

Προσαρμόστε το μήνυμά σας στα τελευταία trends: μουσική, εφέ, χορό ή προκλήσεις. Με αυτόν τον τρόπο υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα οι διαφημίσεις Tiktok σας να γίνουν αντιληπτές ή ακόμη και να ξεπεράσουν εκείνες του ανταγωνιστή σας.

Βουτήξτε βαθιά στην πλατφόρμα και μάθετε περισσότερα (ή ρωτήστε τον TikTok marketing partner) και χρησιμοποιήστε αυτά τα σημεία πώλησης προς όφελός σας για να επιτύχετε τους στόχους σας και να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη!

6. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες κυριαρχεί!

Οι διαφημίσεις TikTok προκαλούν όλες τις εταιρείες να επενδύσουν στην παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου.

Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε τα προϊόντα, τις εφαρμογές, τα παιχνίδια μας, καθώς και εκείνοι οι τρόποι με τους οποίους προσθέτουμε αξίες και τεχνικές δυνατότητες, απαιτεί να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί.

Μπορείτε ακόμα να παρουσιάσετε το brand σας, απλά πρέπει να σκέφτεστε σαν TikToker. Μετρήστε την απόδοσή σας και τη συμπεριφορά των χρηστών και εξελίσσετε συνεχώς την marketing στρατηγική σας ανάλογα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε