Web Design
διαφημίσεις google

Τι είναι οι διαφημίσεις Google και γιατί είναι σημαντικές;

Οι διαφημίσεις Google, γνωστές και ως Google Ads, μπορούν να κάνουν την επιχείρηση σας πιο επιτυχημένη εάν οι διαφημιστικές καμπάνιες στηθούν σωστά καθώς αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης. Οι διαφημίσεις Google επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί το Google για αναζήτηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο και έχει τη δυνατότητα να σας στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε. Σχεδόν κάθε φορά που βλέπετε μια διαφήμιση κάποιας εταιρείας να εμφανίζεται στις δύο πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης αυτό σημαίνει πως το website της εταιρείας αυτής, δεν έχει απλά προβεί σε μια πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων και ένα καλό SEO αλλά έχει και διαφημίσεις Google που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Τι είναι όμως οι διαφημίσεις Google;

Μέσω του Google Ads πληρώνετε για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις για την επιχείρησή σας σε δυνητικούς πελάτες που αναζητούν σχετικούς όρους στο Google Search και Google Maps. Μέσω του Google Ads, πληρώνετε μόνο για πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα, όπως website clicks και κλήσεις στην επιχείρησή σας. Επίσης με τις διαφημίσεις Google, σας δίνεται η δυνατότητα να ορίσετε ένα μηνιαίο όριο δαπανών για την καμπάνια σας και να κάνετε παγκόσμια ή τοπική στόχευση.

Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις Google;

Αρχικά θα πρέπει να ορίσετε ποιον από αυτούς τους τρεις στόχους σκοπεύετε να επιτύχετε:

  • Αύξηση τως κλήσεων προς την επιχείρηση.
  • Αύξηση επισκεψιμότητας προς το φυσικό κατάστημα.
  • Αύξηση επισκεψιμότητας προς το website της επιχείρησης.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να καθορίσετε αν η Google καμπάνια σας θα στοχεύει σε παγκόσμιο ή τοπικό κοινό και θα ανεβάσετε στις διαφημίσεις σας κάποιες εικόνες ή τρεις σύντομες προτάσεις σχετικά με την δραστηριότητα της επιχείρησή σας, ώστε η Google να χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για να σας βοηθήσει να τις δημιουργήσετε.

Τέλος, θα πρέπει να ορίσετε το budget με το οποίο θα τρέχουν οι διαφημίσεις Google που ετοιμάζετε. Το κοινό στόχευσης που έχετε ορίσει θα βλέπει τις διαφημίσεις σας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης και καθώς περισσότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις που έχετε ενεργοποιήσει, τόσο η επιχείρησή σας θα πλησιάζει στην εκπλήρωση του προκαθορισμένου προϋπολογισμού της.

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις Google;

Ένας σημαντικός λόγος για να χρησιμοποιήσετε το Google Ads είναι ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Εάν ορίσετε έναν προϋπολογισμό, το Google Ads δεν θα τον υπερβεί ποτέ και o αλγόριθμος θα προβλέψει τα αποτελέσματά σας με βάση τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.

Γιατί είναι σημαντικές οι διαφημίσεις Google;

  1. Αύξηση του πελατολογίου.

Το Google Ads είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι διαφημίσεις Google σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά πολύτιμους δυνητικούς πελάτες στο website σας ή σε άλλη ηλεκτρονική ιδιοκτησία. Το Google Ads σας επιτρέπει να εστιάσετε στους χρήστες εκείνους που αναζητούν και θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με αποτέλεσμα να κατευθύνει μόνο αυτούς στο website σας.

  1. Είναι μια ευέλικτη marketing πλατφόρμα.

Όποιος χρησιμοποιεί τακτικά το Google Ads θα σας πει ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα marketing καθώς είναι συμβατό με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών marketing και συστημάτων λογισμικού. Μπορείτε εύκολα όπως και σε άλλες πλατφόρμες πχ στις διαφημίσεις Instagram, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις Google ώστε να εστιάσετε σε συγκεκριμένους τύπους χρηστών. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση την τοποθεσία τους, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιούν και το website το οποίο επισκέπτονται και το οποίο ανήκει στην Google. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό για συγκεκριμένους τομείς μιας καμπάνιας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ορίσετε ημερήσιους προϋπολογισμούς και όρια στο ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε σε κλικ για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

  1. Έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI).

Με τις διαφημίσεις Google πληρώνετε μόνο όταν γίνεται κάποιο click σε αυτές και για τον λόγο αυτόν, όταν βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που μπορεί να μην είναι δυνατό με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε μια σαφέστερη εικόνα του τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να δοκιμάζετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Το Google Ads είναι τέλειο για αυτό προσφέρει απόλυτη διαφάνεια και οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι άμεσα διαθέσιμες.

Όταν βρίσκετε τομείς της καμπάνιας σας που προσφέρουν καλή απόδοση επένδυσης, θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειες και τον προϋπολογισμό σας σε αυτούς. Εάν μια καμπάνια ή επιμέρους κομμάτια αυτής (ad groups, ads, keywords) κοστίζουν χρήματα, απορρίψτε τα.

  1. Προσφέρουν γρήγορα και διαφανή αποτελέσματα.

Το Google Ads είναι γνωστό για την παροχή γρήγορων, απλών αποτελεσμάτων και αναφορών των αποδόσεων των καμπανιών σας. Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας, επειδή η πλατφόρμα σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως τις διαφημίσεις στις οποίες έγινε κάποιο click, τα keywords που εισήγαγαν οι επισκέπτες του website και το κόστος των click (CPC).

  1. Αξιοποιεί τεράστιες, υψηλής ποιότητας πηγές επισκεψιμότητας.

Λόγω της κυριαρχίας της Google στην αγορά και της τεράστιας πελατειακής βάσης, ο γίγαντας της αναζήτησης μπορεί να στέλνει στις επιχειρήσεις τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας καθημερινά, εάν αυτές οι επιχειρήσεις διαθέτουν τον προϋπολογισμό για αυτό.

Η Google υπερηφανεύεται για την εμφάνιση σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων και η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να βελτιώνει τους αλγόριθμους της μηχανής αναζήτησής της για να παράγει τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις. Αυτό έχει θετική επίδραση για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν διαφημίσεις Google καθώς στέλνουν δυνητικούς πελάτες και πολύτιμους επισκέπτες στο website της επιχείρησής σας και σε άλλους διαδικτυακούς προορισμούς που έχετε ορίσει για την επιχείρηση σας.

  1. Μάθετε περισσότερα για την αγορά σας.

Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολο να συναλλάσσεστε με τους δυνητικούς σας πελάτες και να μάθετε τι θέλουν. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει και οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν περιορισμένα αποτελέσματα.

Από την άλλη πλευρά, οι διαφημίσεις Google παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των δυνητικών πελατών που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προηγούμενων γενεών θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν. Μερικά από τα πολύτιμα δεδομένα που σας δίνει το Google Ads για τους δυνητικούς σας πελάτες περιλαμβάνουν τα keywords που χρησιμοποιούν για να βρουν το website σας, την τοποθεσία τους, τις συσκευές που χρησιμοποιούν και τις ώρες και τις ημέρες που αναζητούν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και για να βελτιώσετε την στρατηγική marketing, ώστε να μην σπαταλάτε χρήματα για διαφήμιση σε χρήστες που δεν ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να προσφέρετε.

 

Το Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαφημιστικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν ποτέ. Ασχολείται με εκατομμύρια αναζητήσεις από χρήστες του διαδικτύου καθημερινά και στη συνέχεια δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψουν πολλά από αυτά τα άτομα σε δυνητικούς πελάτες.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε