Web Design
Οδηγός διαφήμισης Facebook

Διαφημίσεις Facebook: Πώς να τις δημιουργήσετε & να τις βελτιστοποιήσετε

Ως έμπειρος χρήστης του διαδικτύου, μπορεί να νομίζετε ότι κανείς δε λαμβάνει υπόψιν του τις διαφημίσεις Facebook. Πώς να κάνετε τους χρήστες σας να κάνουν click στις διαφημίσεις Facebook; Το πιο σημαντικό, πώς τους κάνετε να αγοράσουν το προϊόν σας ή να εγγραφούν στη λίστα email σας;

Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις Facebook;

Οι διαφημίσεις Facebook διατίθενται πλέον σε διάφορες μορφές. Μπορείτε να προωθήσετε τη σελίδα σας, τις αναρτήσεις στη σελίδα σας, τις ενέργειες που έκαναν οι χρήστες ή τον ίδιο τον ιστότοπό σας. Παρά την αυξανόμενη εστίαση του Facebook στις εγγενείς διαφημίσεις και τη διατήρηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό του, μπορείτε να είστε επιτυχείς στην αποστολή χρηστών στον ιστότοπό σας. Υπάρχουν επίσης πολλές μορφές διαφήμισης, όπως εικόνες, Video, Carousel, άμεσες εμπειρίες και συλλογές. Οι διαφημίσεις Facebook στοχεύουν χρήστες με βάση την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και τις πληροφορίες στο προφίλ τους. Πολλές από αυτές τις επιλογές είναι διαθέσιμες μόνο στο Facebook. Αφού δημιουργήσετε μια διαφήμιση Facebook, ορίζετε έναν προϋπολογισμό υπολογίζοντας τον για κάθε click ή χίλιες εμφανίσεις που θα λάβει η διαφήμισή σας. Oι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις σας στην πλαϊνή γραμμή στο Facebook ή στη ροή ειδήσεων τους. Οι άλλες επιλογές διαφημίσεων Facebook είναι εξαιρετικές για την αύξηση της αφοσίωσης και της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, αλλά οι διαφημίσεις που οδηγούν τους χρήστες εκτός ιστότοπου εξακολουθούν να είναι η καλύτερη επιλογή για τους διαφημιστές άμεσης απόκρισης που θέλουν να πραγματοποιήσουν εκπτώσεις.

Ποιος πρέπει να διαφημιστεί στο Facebook;

Πολλές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στη διαφήμιση Facebook επειδή δεν ταιριάζουν κατάλληλα στο κοινό που απευθύνονται και προτιμούν άλλα κανάλια όπως τις κλασσικές  διαφημίσεις Google, τις μοντέρνες διαφημίσεις tik-tok ή τέλος τις δημοφιλείς διαφημίσεις Instagram. Θα πρέπει πάντα να δοκιμάζετε νέα κανάλια marketing, ειδικά προτού η ζήτηση αυξήσει τις τιμές, αλλά φροντίστε να λάβετε υπόψιν εάν το επιχειρηματικό σας μοντέλο είναι κατάλληλο για το Facebook. Στο παρελθόν, οι διαφημίσεις Facebook έμοιαζαν περισσότερο με διαφημίσεις προβολής παρά με διαφημίσεις αναζήτησης, αν και οι νέες εκδόσεις διαφημίσεων Facebook, όπως οι διαφημίσεις προϊόντων, επιτρέπουν στους διαφημιστές να πωλούν προϊόντα απευθείας στους χρήστες. Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τύποι επιχειρήσεων που είναι πιθανό να πετύχουν με τη διαφήμιση Facebook:

Επιχειρηματικό μοντέλο με μεγάλο κύκλο πωλήσεων ή μικρές αγορές

Το καλύτερο επιχειρηματικό μοντέλο που ταιριάζει στις διαφημίσεις Facebook κερδίζει έσοδα από τους χρήστες του με την πάροδο του χρόνου, όχι όμως μαζικά. Ένας χρήστης μπορεί να σας έχει δώσει το email του, αλλά θα χρειαστεί να δημιουργήσετε περισσότερη εμπιστοσύνη προτού είναι πιθανό να αγοράσει οτιδήποτε. Καλό θα ήταν να μη βασίζεστε σε μια μεγάλη αγορά, αρκετές φορές οι μικρότερες αγορές είναι ιδανικές.

Επιχειρήσεις με μετατροπές χαμηλής τριβής

Οι επιχειρήσεις που πετυχαίνουν με διαφημίσεις Facebook ζητούν από τους χρήστες να εγγραφούν και όχι να αγοράσουν. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια μετατροπή χαμηλής τριβής για να πετύχετε. Ένας επισκέπτης στον ιστότοπό σας δε ψάχνει αποκλειστικά για το προϊόν σας. Εάν βασίζεστε σε αυτούς για να αγοράσετε αμέσως κάτι για να κάνετε θετική την απόδοση επένδυσης της διαφήμισής σας, θα αποτύχετε.

Πώς να στοχεύσετε τις διαφημίσεις Facebook

Το νούμερο ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι επαγγελματίες του marketing με τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων Facebook είναι ότι δεν τις στοχεύουν σωστά. Οι επιλογές στόχευσης διαφημίσεων Facebook είναι απαράμιλλες. Μπορείτε να στοχεύσετε βάσει δημογραφικών στοιχείων και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα ή παρόμοια είδη κοινού για να στοχεύσετε χρήστες παρόμοιους με τους καλύτερους πελάτες σας! Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις επαναστόχευσης για να στοχεύσετε χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με τη σελίδα σας ή έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Οι διαφημίσεις Facebook επαναστόχευσης σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε πελάτες που είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας. Μπορείτε να διπλασιαστείτε δημιουργώντας δυναμικές διαφημίσεις που δείχνουν στο κοινό σας στοιχεία που είναι πιθανό να τους ενδιαφέρουν. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να επαναστοχεύσετε χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, έχουν αφήσει στοιχεία στο καλάθι τους ή έκαναν click σε μια διαφήμιση Facebook.

Εικόνες για διαφημίσεις Facebook

Το πιο σημαντικό μέρος της διαφήμισής Facebook είναι η εικόνα. Μπορείτε να γράψετε το πιο εντυπωσιακό κείμενο, αλλά αν η εικόνα σας δεν τραβήξει το ενδιαφέρον ενός χρήστη, δε θα λάβετε καμία αλληλεπίδραση. Καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιείτε εικόνες χαμηλής ποιότητας, γενικές φωτογραφίες ή εικόνες που δεν έχετε τα δικαιώματα να χρησιμοποιήσετε!

Landing page για διαφημίσεις Facebook

Φροντίστε να μεταφέρετε τον χρήστη σε μια στοχευμένη σελίδα με υψηλή ανταπόκριση. Γνωρίζετε την ηλικία, το φύλο και τα ενδιαφέροντά του, οπότε δείξτε του μια σελίδα που θα λύσει τα προβλήματά του και θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες του. Το Landing page θα πρέπει επίσης να περιέχει τη φόρμα εγγραφής ή το πλαίσιο υποβολής email που θα παρακολουθείτε από εσάς.

Πώς να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεων Facebook

Ο Διαχειριστής διαφημίσεων Facebook είναι εξαιρετικός για δεδομένα στο Facebook, αλλά δε μπορεί να παρέχει πληροφορίες για χρήστες που έχουν εγκαταλείψει τον ιστότοπο. Για να παρακολουθείτε σωστά την απόδοση της κάθε καμπάνια σας στο Facebook, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα ανάλυσης όπως το Google Analytics ή το δικό σας σύστημα υποστήριξης. Προσθέστε ετικέτες στους συνδέσμους σας χρησιμοποιώντας το εργαλείο δημιουργίας URL της Google ή τις δικές σας ετικέτες παρακολούθησης.

Σύνταξη επιτυχούς αντιγράφου διαφήμισης Facebook

Αφού δουν την εικόνα σας, οι χρήστες στη συνέχεια θα διαβάσουν το διαφημιστικό σας κείμενο. Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους. Παρακάτω θα παραθέσουμε κάποια χαρακτηριστικά που θα σας βοηθήσουν στη σύνταξη ενός επιτυχημένου κειμένου.

Πρώτον, τραβήξτε τους χρήστες στη διαφήμιση με μια επικεφαλίδα που τραβά την προσοχή.

Δεύτερον, κάντε τον χρήστη να ενδιαφερθεί για το προϊόν σας περιγράφοντας εν συντομία το σημαντικότερο όφελος από τη χρήση του.

Τρίτον, δημιουργήστε άμεση επιθυμία για το προϊόν σας με μια έκπτωση, δωρεάν δοκιμή ή προσφορά περιορισμένου χρόνου.

Τέταρτον και τελευταίο, τερματίστε τη διαφήμιση Facebook με μια παρότρυνση για δράση. Η διαφήμιση Facebook μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό κανάλι marketing για τη σωστή επιχείρηση.

Τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να θυμάστε είναι να στοχεύσετε συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, να χρησιμοποιήσετε εντυπωσιακές εικόνες, να δώσετε στους χρήστες μια μετατροπή χαμηλής τριβής και να παρακολουθείτε τα πάντα. Μετά από μια ή δύο εβδομάδες μαθαίνοντας τι λειτουργεί για την επιχείρησή σας, θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή πηγή μετατροπών στο Facebook.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε