Web Design
6 τάσεις e-mail marketing το 2021 για αύξηση των εσόδων σας

6 τάσεις e-mail marketing το 2021 για αύξηση των εσόδων σας

Οι αλλαγές στον digital κόσμο είναι συνεχείς και είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να τις παρακολουθούν και να τις ακολουθούν ώστε να μην μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό. 

Το email marketing μπορεί να υπάρχει δεκαετίες πίσω, αλλά τώρα είναι πιο ισχυρό από ποτέ. Εάν είστε νέοι στο emaiil marketing, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε. Ανατρέξτε στις παρακάτω συμβουλές για να μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να είστε πάντα μπροστά στις τάσεις. 

Hyper-Personalization

Μία απλή προσθήκη του ονόματος του παραλήπτη στη γραμμή θέματος του email, δεν είναι πλέον αρκετή για τους χρήστες ώστε να κάνουν click στο email σας.

Οι χρήστες αναζητούν πλέον hyper-personalized content που τους δίνει σχετικές πληροφορίες σαν να ήταν να σταλεί μόνο σε αυτούς. Με την τμηματοποίηση της λίστας email μπορείτε να στοχεύσετε τους χρήστες σε μικρότερα τμήματα με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.

Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από την τοποθεσία, το ιστορικό των αγορών τους, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά και πολλά άλλα. Χρησιμοποιώντας αυτά τα τμήματα, οι e-mail marketers μπορούν να δημιουργήσουν ξεχωριστό περιεχόμενο για το καθένα που θα έχει τελικά καλύτερα αποτελέσματα. 

Email μόνο με κείμενο 

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις σήμερα είναι τα emails που δεν περιέχουν φωτογραφίες παρά μόνο κείμενο.

Η νέα αγάπη των χρηστών για τα text-only e-mails οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν ένα πιο φιλικό χαρακτήρα. Η αποστολή ενός text-only e-mail στους χρήστες μπορεί να είναι μια ωραία αλλαγή. Μπορείτε να συνδυάσετε τα text-only με άλλα email templates για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα. 

Διαδραστικά email

Πλέον, μπορείτε να προσθέσετε διαδραστικό περιεχόμενο στα e-mails. Εάν θέλετε να επιδείξετε μερικά διαφορετικά προϊόντα, μπορείτε να προσθέσετε μια επιλογή carousel απευθείας στο email. Κάθε φορά που διευκολύνετε τον χρήστη ή τον δυνητικό σας πελάτη να ολοκληρώσει μια ενέργεια, τότε αυξάνετε την πιθανότητα να την ολοκληρώσουν πραγματικά.

Αύξηση των επένδυσεων στο email marketing

Tο email marketing έχει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης από οποιαδήποτε στρατηγική marketing, οπότε δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα marketing investments για τα email θα αυξηθούν κι άλλο. Όμως, το e-mail marketing είναι μια αρκετά ευρεία στρατηγική. Πού πρέπει να εστιάσετε την επένδυση σας;

  • Δυναμική τμηματοποίηση: Η τμηματοποίηση των χρηστών και η αποστολή περιεχομένου που τους ενδιαφέρει πραγματικά θα σας αποφέρει τη μεγαλύτερη απόδοση.
  • Re-engagement: Αυτό περιλαμβάνει την αποστολή re-engaged e-mails με σκοπό την ενθάρρυνση των πελατών να ολοκληρώσουν την αγορά τους, την αποστολή εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων σε προηγούμενους πελάτες, την αποστολή αποκλειστικών προσφορών σε ανενεργούς συνδρομητές και πολλά άλλα.

Αυτοματισμός

Όταν συνδυάζετε αναλυτικά στοιχεία με το e-mail marketing, μπορείτε να ενεργοποιήσετε υπερ-εξατομικευμένες καμπάνιες που θα βασίζονται στη συμπεριφορά των χρηστών.

Ακολουθούν ορισμένες τακτικές αυτοματοποίησης e-mail marketing:

  • Δημιουργήστε μια σειρά email καλωσορίσματος. Μια σύντομη σειρά email καλωσορίσματος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενσωματώσετε τους νέους συνδρομητές σας, να ορίσετε προσδοκίες και να αυξήσετε την αφοσίωση.
  • Στείλτε καλύτερα email συναλλαγών. Τα e-mails συναλλαγής είναι μηνύματα επιβεβαίωσης που στέλνετε στους χρήστες αφού έχουν προβεί σε ενέργειες στο website σας.
  • Στείλτε email για επέτειο ή γενέθλια. Τα e-mails για την επέτειο και τα γενέθλια ενημερώνουν τους πελάτες σας ότι τους σκέφτεστε. Προσθέστε μια ειδική έκπτωση γι' αυτούς και αυτό μακροπρόθεσμα θα έχει σίγουρα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.

GDPR - Προστασία προσωπικών δεδομένων 

Με το GDPR το απόρρητο έχει γίνει ακόμη πιο σημαντικό από ό, τι ήταν. Μπορεί να ανησυχείτε ότι οι αυστηρότεροι νόμοι απορρήτου σημαίνουν ότι οι προσπάθειές σας email marketing δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικές είτε ότι δεν θα μπορείτε να συνεχίσετε, αλλά αυτό δεν ισχύει. 

Οι κανονισμοί κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και το αποτέλεσμα είναι ότι τα brands αναγκάστηκαν να βελτιώσουν τις βέλτιστες πρακτικές email marketing. Αυτό δεν έχει μειώσει την αποτελεσματικότητά τους, καθώς έχει δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία και για τους χρήστες και για τις επιχειρήσεις.

Στην πραγματικότητα, το 56% των εμπόρων αισθάνονται θετικά για τον αντίκτυπο που έχει το GDPR στις στρατηγικές τους email marketing. 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε