Οι αλλαγές στον digital κόσμο είναι συνεχείς και είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να τις παρακολουθούν και να τις ακολουθούν ώστε να μην μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό.
Το email marketing μπορεί να υπάρχει δεκαετίες πίσω, αλλά τώρα είναι πιο ισχυρό από ποτέ. Εάν είστε νέοι στο emaiil marketing, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε. Ανατρέξτε στις παρακάτω συμβουλές για να μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να είστε πάντα μπροστά στις τάσεις.
Hyper-Personalization
Μία απλή προσθήκη του ονόματος του παραλήπτη στη γραμμή θέματος του email, δεν είναι πλέον αρκετή για τους χρήστες ώστε να κάνουν click στο email σας.
Οι χρήστες αναζητούν πλέον hyper-personalized content που τους δίνει σχετικές πληροφορίες σαν να ήταν να σταλεί μόνο σε αυτούς. Με την τμηματοποίηση της λίστας email μπορείτε να στοχεύσετε τους χρήστες σε μικρότερα τμήματα με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από την τοποθεσία, το ιστορικό των αγορών τους, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά και πολλά άλλα. Χρησιμοποιώντας αυτά τα τμήματα, οι e-mail marketers μπορούν να δημιουργήσουν ξεχωριστό περιεχόμενο για το καθένα που θα έχει τελικά καλύτερα αποτελέσματα.
Email μόνο με κείμενο
Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις σήμερα είναι τα emails που δεν περιέχουν φωτογραφίες παρά μόνο κείμενο.
Η νέα αγάπη των χρηστών για τα text-only e-mails οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν ένα πιο φιλικό χαρακτήρα. Η αποστολή ενός text-only e-mail στους χρήστες μπορεί να είναι μια ωραία αλλαγή. Μπορείτε να συνδυάσετε τα text-only με άλλα email templates για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα.
Διαδραστικά email
Πλέον, μπορείτε να προσθέσετε διαδραστικό περιεχόμενο στα e-mails. Εάν θέλετε να επιδείξετε μερικά διαφορετικά προϊόντα, μπορείτε να προσθέσετε μια επιλογή carousel απευθείας στο email. Κάθε φορά που διευκολύνετε τον χρήστη ή τον δυνητικό σας πελάτη να ολοκληρώσει μια ενέργεια, τότε αυξάνετε την πιθανότητα να την ολοκληρώσουν πραγματικά.
Αύξηση των επένδυσεων στο email marketing
Tο email marketing έχει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης από οποιαδήποτε στρατηγική marketing, οπότε δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα marketing investments για τα email θα αυξηθούν κι άλλο. Όμως, το e-mail marketing είναι μια αρκετά ευρεία στρατηγική. Πού πρέπει να εστιάσετε την επένδυση σας;
Αυτοματισμός
Όταν συνδυάζετε αναλυτικά στοιχεία με το e-mail marketing, μπορείτε να ενεργοποιήσετε υπερ-εξατομικευμένες καμπάνιες που θα βασίζονται στη συμπεριφορά των χρηστών.
Ακολουθούν ορισμένες τακτικές αυτοματοποίησης e-mail marketing:
GDPR - Προστασία προσωπικών δεδομένων
Με το GDPR το απόρρητο έχει γίνει ακόμη πιο σημαντικό από ό, τι ήταν. Μπορεί να ανησυχείτε ότι οι αυστηρότεροι νόμοι απορρήτου σημαίνουν ότι οι προσπάθειές σας email marketing δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικές είτε ότι δεν θα μπορείτε να συνεχίσετε, αλλά αυτό δεν ισχύει.
Οι κανονισμοί κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και το αποτέλεσμα είναι ότι τα brands αναγκάστηκαν να βελτιώσουν τις βέλτιστες πρακτικές email marketing. Αυτό δεν έχει μειώσει την αποτελεσματικότητά τους, καθώς έχει δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία και για τους χρήστες και για τις επιχειρήσεις.
Στην πραγματικότητα, το 56% των εμπόρων αισθάνονται θετικά για τον αντίκτυπο που έχει το GDPR στις στρατηγικές τους email marketing.