Web Design
ανανεώστε το Marketing του website σας

5 βήματα για να "καθαρίσετε" την επωνυμία σας και να ανανεώσετε το Marketing του website σας

Ο ανοιξιάτικος καθαρισμός δεν χρειάζεται να τελειώνει στο σπίτι. Όσο οι ντουλάπες μας επωφελούνται από το να λαμβάνουμε υπόψη τι λειτουργεί και τι χρειάζεται ενημέρωση, τόσο επωφελείται η επωνυμία και το Marketing της εταιρείας μας.

Ακολουθούν πέντε βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να καθαρίσετε την εαρινή στρατηγική της επωνυμίας σας και να βεβαιωθείτε ότι το Marketing της εταιρείας σας παραμένει φρέσκο καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

1. Αξιολογήστε την εμφάνισή σας

Η επωνυμία σας αφορά πολύ περισσότερα από το λογότυπο και την αισθητική σας, αλλά αυτά εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική εμπειρία επωνυμίας των δυνητικών πελατών σας. Ρίξτε μια ειλικρινή ματιά στο δημιουργικό υλικό της επωνυμίας σας και κάντε τις ακόλουθες ερωτήσεις.

- Είναι η επωνυμία μου μοντέρνα και σχετική;

- Συμφωνεί με την προσωπικότητα που θέλουμε να προβάλουμε στην αγορά;

- Χρειάζεται μικρές τροποποιήσεις, ανανέωση, πλήρη αναμόρφωση;

2. Επιβεβαιώστε την κατεύθυνσή σας

Οι μάρκες, όπως και η μόδα, εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου. Οι αγορές αλλάζουν, ο ανταγωνισμός προσαρμόζεται και η στρατηγική της επωνυμίας σας μπορεί να χρειαστεί να προχωρήσει με αυτές.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ποιος είστε ως οργανισμός θα πρέπει να αλλάζει συνεχώς, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράτε με την αγορά και οι στόχοι που ελπίζετε να επιτύχετε μπορεί να χρειάζεται να προσαρμόζονται από καιρό σε καιρό.

Το πρώτο βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι να κατανοήσετε τις τάσεις που επηρεάζουν την αγορά σας σήμερα. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι είστε ευθυγραμμισμένοι με το πού θέλετε να πάτε και ότι έχετε εντοπίσει κενά στα οποία πρέπει να χτίσετε μια παρουσία.

3. Καταλάβετε πώς σας βλέπει η αγορά

Οι επιτυχημένες επωνυμίες είναι αυτές που ευθυγραμμίζουν τους στόχους της επωνυμίας με τις υπάρχουσες προσδοκίες των δυνητικών πελατών. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται στην αγορά είναι ένα σημαντικό βήμα για τη διατήρηση της υγείας της επωνυμίας.

Αυτό μπορεί να γίνει μέσω μιας απλής σάρωσης διαδικτυακών κριτικών, αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, άρθρων ειδήσεων, αναφορών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ. Με αυτόν τον τρόπο, θα γνωρίζετε πόσο μεγάλο buzz δημιουργείτε, τι απολαμβάνουν οι άνθρωποι για την επωνυμία σας και τι χρειάζεστε να βελτιωθεί.

4. Αξιολογήστε το υλικό Marketing που έχετε

Το υλικό Marketing μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε παράγετε, από τις σελίδες σας στα Social Media και τον ιστότοπό σας, μέχρι τα banner που χρησιμοποιείτε σε εμπορικές εκθέσεις, φυλλάδια πωλήσεων ή ακόμα και έγγραφα εξυπηρέτησης πελατών.

Είναι σημαντικό αυτά τα στοιχεία να είναι συνεπή με την επωνυμία σας (λογότυπο, γλώσσα, βασικά μηνύματα). Ομοίως, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι αισθητικά ευχάριστα και σχετίζονται με το πώς θέλετε να απεικονιστείτε στην αγορά.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετρήσεις όπως ποσοστά μετατροπών και απόδοση διαφημιστικών δαπανών για να καθοδηγήσετε την αξιολόγηση του υλικού Marketing που έχετε. Για παράδειγμα, παρατηρείτε μια σταθερή μείωση στις μετατροπές των εμπορικών εκθέσεων σας ενώ η επισκεψιμότητα της έκθεσης παραμένει η ίδια; Μπορεί το υλικό Marketing να μην ευθυγραμμίζεται σωστά.

5. Ψάξτε για “κρυμμένα διαμάντια”

Αυτό που κάποτε σας έδινε έλξη σε ένα κανάλι μπορεί να μην σας αποφέρει πλέον την ίδια απόδοση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να το επεξεργαστείτε ξανά για διαφορετικό κανάλι. Αναζητήστε τα κρυμμένα διαμάντια στην επωνυμία σας που μπορούν να αναστηθούν, να επαναπροσδιοριστούν ή να ευθυγραμμιστούν εκ νέου με τους νέους στόχους της επωνυμίας σας.

Κάντε απολογισμό τουλάχιστον μία φορά το χρόνο

Σπάνια αφιερώνουμε χρόνο για να φροντίσουμε τη «βασική βάση» της επιχείρησής μας - τη στρατηγική και την εμπειρία της επωνυμίας. Αλλά πόσοι από εμάς θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τον απολογισμό του τι έχει μείνει στάσιμο στην επωνυμία μας;

Σύντομα θα έρθει η άνοιξη. Μαζί της έρχεται μια εξαιρετική ευκαιρία να ρίξετε μια καλή, σκληρή και ειλικρινή ματιά στο πού βρίσκεται η επωνυμία σας σήμερα και πού πρέπει να είναι το 2023 και μετά. Τι γίνεται με εσάς και την ομάδα σας; Ελέγχετε την επωνυμία σας σε τακτική βάση.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η κατασκευή ιστοσελίδας σας αποτελεί την βάση για κάθε καμπάνια Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε