Web Design
4 Tips για να χτίσετε μια επιτυχημένη Social Media στρατηγική

4 Tips για να χτίσετε μια επιτυχημένη Social Media στρατηγική για το site σας

TikTok, YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter...η λίστα είναι ατελείωτη. Με το 81% του πληθυσμού των ΗΠΑ να έχει τουλάχιστον έναν λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 97% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ήδη χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν το κοινό τους, πού βρίσκεστε;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ισχυρό δεσμό με τα Social Media. Αλλά δεν είναι απλώς η επιλογή κάποιας πλατφόρμας που είναι νέα και συναρπαστική. Υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη που ασχολείται με το Social Media Marketing, το κανάλι που πρέπει να χρησιμοποιηθεί και τα απαραίτητα βήματα για την επιτυχία.

Όπως κάθε επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, η καμπάνια σας στα Social Media πρέπει να είναι καλά μελετημένη. Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη Social Media στρατηγική που θα οδηγήσει σε αποτελέσματα.

1.Προσδιορίστε τους στόχους σας

Κάθε στρατηγική μάρκετινγκ ξεκινά με μια λίστα στόχων. Τι σκοπεύετε να αποκτήσετε από την Social Media Marketing καμπάνια σας;

-Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Προωθήστε μια εικόνα που αναδεικνύει την αξία της επωνυμίας σας. Πηγαίνετε πέρα από μια απλή προωθητική προσέγγιση.

-Διευρύνετε τη βάση του κοινού. Είναι καιρός να μεγαλώσεις. Ενισχύστε την προσέγγισή σας για να φέρετε νέους ακόλουθους. Ξεκινήστε σκαλίζοντας σε συζητήσεις που εφάπτονται στην επιχείρηση ή τον κλάδο σας.

-Φτιάξτε μια κοινότητα. Όλοι είναι σημαντικοί, από απλούς επισκέπτες μέχρι πιστούς θαυμαστές. Η επωνυμία σας είναι ο κοινός παράγοντας.

-Αυξήστε το engagement. Δημιουργήστε συναρπαστικό, πολύτιμο περιεχόμενο για να συνδέσετε την επωνυμία σας με τους πελάτες σας.

-Αυξήστε την επισκεψιμότητα στο Website. Είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες είτε περισσότερες πωλήσεις, ουσιαστικά χρειάζεστε ανθρώπους να έρχονται στον λογαριασμό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εφαρμόστε τακτικές για να τραβήξετε την προσοχή τους.

Pro-tip: Διατηρήστε τους στόχους σας απλούς και ρεαλιστικούς. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι στόχοι μάρκετινγκ των Social Media να ευθυγραμμίζονται με τους γενικούς επιχειρηματικούς σας στόχους.

2.Γνωρίστε το κοινό σας

Ερευνήστε και μάθετε τα πάντα για τους πιθανούς πελάτες σας και τις προσωπικότητες των αγοραστών σας. Και είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε. Με τόσα πολλά διαθέσιμα εργαλεία ανάλυσης Social Media, θα έχετε όλες τις σε βάθος πληροφορίες για τους οπαδούς σας.

Με τη βοήθεια δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να δημιουργήσετε απρόσκοπτα μια περσόνα κοινού. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τον τύπο περιεχομένου που θέλουν να καταναλώσουν οι πελάτες σας, πότε είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας και άλλα δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, οι γλώσσες που ομιλούνται και πολλά άλλα.

Pro-tip: Καθορίστε ποιες μετρήσεις είναι οι πιο σημαντικές για εσάς. Τα βασικά περιλαμβάνουν την προσέγγιση χρηστών, τα κλικ, την αφοσίωση, την απόδοση hashtag, το συναίσθημα, τις προτιμήσεις, την απόκτηση κ.λπ. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να ενισχύσετε τους αρχικούς σας στόχους καθώς και να διατηρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ των Social Media.

3.Μελετήστε τον ανταγωνισμό

Είναι ζωτικής σημασίας να αναλύσετε το κοινό σας καθώς και τους ανταγωνιστές στον κλάδο σας. Παρακολουθήστε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, φράσεις και hashtags. Αν και πολλοί επενδύουν σε εργαλεία ανάλυσης ανταγωνιστών, μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κοινωνική τους παρουσία. Είναι ένας απλός τρόπος να συγκρίνετε τη στρατηγική σας με άλλες στην ίδια επιχείρηση. Ο στόχος σας είναι να εντοπίσετε στρατηγικές που δεν λειτουργούν για εσάς και να βρείτε άλλες επωνυμίες που έχουν μια εναλλακτική λύση. Ή μπορείτε και οι δύο να έχετε εντελώς μοναδικές καμπάνιες και να είστε επιτυχημένοι.

Pro-tip: Η σύγκριση της επωνυμίας σας με άλλες δεν σημαίνει ότι πρέπει να αντιγράψετε τη στρατηγική τους. Στην πραγματικότητα, είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό αναζητώντας εναλλακτικές δημιουργικές επιλογές.

4.Επικοινωνήστε

Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε περιεχόμενο στα Social Media καθημερινά. Αλλά η αλληλεπίδραση είναι κρίσιμη. Φροντίστε λοιπόν να επικοινωνείτε έγκαιρα με το κοινό σας. Δεν είναι θέμα ποσότητας, αλλά ποιότητας. Δημοσιεύστε σε στιγμές που οι ακόλουθοί σας είναι πιο πιθανό να εμπλακούν. Αυτό διασφαλίζει ότι οι ευκαιρίες δέσμευσης δεν θα χαθούν. Επίσης, προσπαθήστε να ανταποκριθείτε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να αγνοήσετε πελάτες που ήδη αλληλεπιδρούν με το Brand σας. Σύμφωνα με έρευνα, ένα Brand συνήθως ανταποκρίνεται εντός 10 ωρών. Αλλά οι πελάτες προτιμούν αυτούς που απαντούν μέσα σε τέσσερις ώρες.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε